UPC Ervaringen 3-in-1 pakketHot

Vertel ons hoe het 3-in-1 pakket van UPC u bevalt. U kunt hier uw eigen review schrijven over de producten en diensten van UPC. Probeer dit zo uitgebreid mogelijk te doen. Vertel over je ervaringen met internet, televisie en telefonie. We zijn ook geintresseerd in hoe het overstap proces is verlopen. Was het makkelijk aan te sluiten? Reviews worden binnen 5 werkdagen geplaatst na controle door één van onze moderators.

Gebruiker score

Bekijk alle reviews van dit lid

Gemiddelde leden score van: 81 lid/leden

Gemiddelde score 
 
6.7
Levertijd 
 
7.4  (81)
Eenvoud installatie 
 
6.9  (81)
Snelheid internet 
 
6.5  (81)
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.2  (81)
Algemene Tevredenheid 
 
5.5  (81)
Score (Hoger is beter)
Levertijd* 
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie* 
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet* 
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie* 
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid* 
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar*
    Vul a.u.b. de beveiligings code in.
 
 
UPC Ervaringen 3-in-1 pakket2014-04-16 18:08:22r.visser
Gemiddelde score 
 
6.2
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0
Gereviewd door r.visser    April 16, 2014

er gaat ongelooflijk veel mis

UPC Ervaringen 3-in-1 pakket2014-03-10 13:55:02toufik
Gemiddelde score 
 
2.4
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
2.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0
Gereviewd door toufik    Maart 10, 2014

Ik ben nu al 2maanden aan het bellen met UPC om mijn verbinding weer actieve te krijgen maar elke keer wordt mij beloofd dat het geregeld zou worden maar zonder succes. Ik heb vandaag met mijn advocaat gebeld om een rechtzaak van te maken.

UPC Ervaringen 3-in-1 pakket2014-02-26 14:01:05smits
Gemiddelde score 
 
4.0
Levertijd 
 
4.0
Eenvoud installatie 
 
4.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
5.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0
Gereviewd door smits    Februari 26, 2014

schandalig dat je maar een telefoon abonnement hebt van onbeperkt en geen alternatief die goedkoper is en nog veel storing met teletekst en zender zoeken

UPC Ervaringen 3-in-1 pakket2014-02-11 16:08:38Suzanne
Gemiddelde score 
 
4.0
Levertijd 
 
4.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
3.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0
Gereviewd door Suzanne    Februari 11, 2014

Het ging al fout voordat ik abonnee was. UPC kon mijn alles in 1 abonnement bij KPN niet opzeggen. Heel vreemd omdat ze daar wel mee adverteren. Met het afsluiten van het abonnement ben ik zo'n 3 uur telefonisch bezig geweest. En voor het opzeggen: dat zou KPN regelen als het porteringsverzoek van UPC bij KPN binnen was.
Na telefonisch afsluiten en bevestiging gekregen van wat ik besteld had en bevestiging van het porteringsverzoek en dat dat al meteen verstuurd was, kreeg ik 2 dagen later bericht van postnl dat ik een pakje op kon komen halen bij het postkantoor. 3 dagen later kon ik op het postkantoor terecht, heb het pakje opgehaald en heb het modem aangesloten. Aansluiten duurde 1 uur. WiFi werkte en heeft het deze avond goed gedaan. De volgende ochtend werkte WiFi niet meer. Dus gebeld met UPC. Die gaven de mededeling: "Wat heeft u dan veranderd?". Ook een manier om je klanten te beschuldigen. Ongeveer een half uur met UPC aan de lijn gehangen om erachter te komen dat de instellingen fout waren en dat 2G en 5G tegelijk het niet doen ondanks dat aangegeven is dat dat wel moet werken.. Ik moet kiezen. Doe dan maar 2G.
Vervolgens deze dag TV, radio en telefoon aangesloten. Ik kom erachter dat er een aantal kanalen zijn die niet in mijn kanaallijst staan en anderen zijn weer gecodeerd. Weer gebeld met UPC, weer een half uur of zo later met de mededeling: "het ligt aan uw tv". Tv is overigens 1 maand oud, smart tv, 40' led. UPC bevestigd dat deze tv door hun wordt ondersteund. Bellen met samsung. Samsung is heel behulpzaam en stuurt mij een USB-stick met nieuwe firmware. Na ontvangst geinstalleerd en weer controle of de kanalen er nu wel zijn: helaas, kanalen ontbreken en anderen zijn gecodeerd. Weer bellen met UPC, weer een half uur of zo verder met de mededeling: "het ligt aan uw kabel". Ik naar de winkel, nieuwe kabel gekocht met kabelkeur, staat op de handleiding dat deze kabels alleen bedoeld zijn voor verbinding naar tv vanaf een of ander speciaal upc-kastje wat ik dus niet heb, en mijn tv rechtstreeks aangesloten op de wandcontactdoos met dit kabeltje. Maar ook na aansluiten van dit kabeltje ontbreken nog steeds de kanalen en zijn anderen gecodeerd. Let wel: zenders als ned1, 2 en 3 en rtl en discovery en zo zijn goed te ontvangen en hebben goed beeld. Niks mis mee.
We zijn inmiddels 1,5 week verder en ik bel eens met UPC hoe het zit met het overnemen van mijn telnr. Mededeling: "Er staat niks van in het systeem" ........ Op dat moment meteen een klacht ingediend en dringend verzocht om de portering meteen te starten. UPC meldt mij dat dit 3 weken gaat duren. en nou ben ik behoorlijk kwaad.! Dat betekent dat ik 3 weken dubbel abonnement betaal. Ik geef aan dat ik dat niet wil. Nogmaals benadrukt dat dit als klacht genoteerd moet worden. Na deze tijd schrijf ik een uitgebreide brief aan UPC met alle gebeurtenissen en wind er zeker geen doekjes om hoe ik over UPC denk. 2dagen na mijn telefoongesprek over portering krijg ik een mail van KPN dat mijn overgezet wordt naar UPC en dat dit 2 dagen later uitgevoerd zal worden. Hoezo 3 weken?
Een week later krijg ik een mail van UPC dat ze mij hebben gebeld n.a.v. mijn brief maar dat ze mij niet kunnen bereiken en het verzoek om door tegeven wanneer ik bereikbaar ben. Ik heb nummerweergave maar zie niet dat er gebeld is. Ik beantwoord de mail met datum en tijd dat ik bereikbaar ben. Op die bewuste dag 2 uur zitten wachten, maar helaas, geen belletje. Later die dag meld ik weer een klacht via hun site. twee dagen later krijg ik bericht dat ze mijn bericht op hun eerder mail niet ontvangen hebben. Ze geven aan dat ze mij weer hebben gebeld maar dat ze iemand anders aan de lijn krijgen en of ik mijn nummer aan hun door wil geven...huh?? dat nummer hebben ze toch al? dat is geporteerd?? Toch geef ik mijn nummer door. En zoals verwacht...er wordt niet gebeld. Nu krijg ik een factuur binnen via de post. Huh??? dat gaat toch via automatische incasso?????? Voor mij is het allang pesten geworden door UPC. Overigens klopt de factuur niet. Bedragen die erop staan zijn heel hoog en komen niet overeen met mijn abonnement. Ik heb deze zaak inmiddels ook aanhangig gemaakt bij de geschillencommissie.
Deze zaak is heel vreemd en heel frustrerend en vermoeiend. Ik krijg er koppijn van. Waarom doet UPC dit?

UPC Ervaringen 3-in-1 pakket2014-01-14 17:58:47martijn noteboom
Gemiddelde score 
 
6.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0
Gereviewd door martijn noteboom    Januari 14, 2014

Vaak last van storingen. Voornamelijk met de televisie. Regelmatig valt de verbinding weg. Rtl 4 zie je regelmatig blokjes in beeld. Vergeleken et mijn vorige provider heb ik met UPC in 1 maand meer storingen dan met de vorige in 20 jaar. Dit irriteert mij inmiddels mateloos.

UPC Ervaringen 3-in-1 pakket2014-01-06 12:53:19Daniek
Gemiddelde score 
 
3.4
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
5.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0
Gereviewd door Daniek    Januari 06, 2014

Ik huur een film op me telefoon, wat mij uiteraard geld kost. Kan ik deze film niet kijken omdat ik in mijn huis gewoon baggere WiFi heb. ik zit onderhand naast de router kast (of hoe men dat noemt) nog krijg ik meldingen sorry voor het ongemak deze video kan niet worden afgespeeld. Wil ik hem de volgende dag op de laptop kijken. Precies het zelfde en moet ik iets downloaden om vervolgens die film te kijken download die niet omdat het internet weg valt. Krijg ik hier mij geld voor terug? nee dat zal wel niet want we hebben hier voor al duizend keer gebeld en steeds zeggen jullie dat we dit en dit en dit moeten doen maar als wij zeggen dat dat niks helpt trekken jullie je der niks van aan. Ik zeg dat UPC vlut is.

UPC Ervaringen 3-in-1 pakket2014-01-02 20:17:14Boaz
Gemiddelde score 
 
1.8
Levertijd 
 
2.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
2.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0
Gereviewd door Boaz    Januari 02, 2014

Wat een grot aanbieder is dit, De helft van de TV-zenders werkt niet doordat er of blokjes in beeld komen, er totaal geen connectie is of omdat er een storing is zonder enige reden.
Internet is ook super traag, Ik ga persoonlijk een glasvezel kabel naar mijn huis slepen omdat van dit langzame tyfus internet af te komen, Tijdje geleden nog een slijm brief gekregen met; "Bla bla, Goede ontvangs dit dat, je krijgt gratis snellere internet". Niks van te merken, het word met de dag langzamer en slechter.
Ik hoop echt dat dit bedrijf ten onder gaat met alle problemen die dit heeft.

UPC Ervaringen 3-in-1 pakket2013-11-25 19:15:57john
Gemiddelde score 
 
4.4
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0
Gereviewd door john    November 25, 2013

Hebben de Horizon met internet en telefonie, geïnstalleerd door monteur wat een waardeloze kast,3 keer per dag resetten , programma's lopen vast, instellen programma's kan per dag, andere dagen zijn niet bereikbaar volgens de box, omschakelen naar andere zenders duurt soms 5 minuten, 10 keer moeten bellen, zou beter worden na de update, dus niet, daarom maar weer terug naar de oude media box en losse modem. helpdeks is wel vriendelijk ben benieuwd of ze zelf wel een Horizon box hebben , internet ook niet meer wat het geweest is, minder bereik, telefonie werkt niet als de box telkens gereset wordt, dus moest weer met de mobile telefoon bellen ( niet gratis), daarom zeer slechte ervaring

UPC Ervaringen 3-in-1 pakket2013-10-02 15:58:50RMSH
Gemiddelde score 
 
10.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0
Gereviewd door RMSH    Oktober 02, 2013

We hebben de afgelopen week een PERFECTE service van UPC gehad:

Onze mediabox was kapot. We maakten daar op zaterdagavond laat een melding over aan. Zondagochtend werden we al gebeld en werd er geregeld dat er een nieuwe box zou worden geleverd. Die hadden we dinsdag in huis. Aansluiten was echt plug-and-play en zelfs het terugsturen was uiterst simpel en klantgericht aangegeven.

Er mag ook wel eens gezegd worden als service top was en in dit geval was het TOP!

UPC Ervaringen 3-in-1 pakket2013-09-16 18:34:39Oktay
Gemiddelde score 
 
10.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0
Gereviewd door Oktay    September 16, 2013

Ik ben helemaal tevreden met UPC.
Ik heb een alles in 1 pakket van UPC inclusief 120mb/s internet en de snelheid haal ik makkelijk. Nooit gedoe met tv alles werkt als een zonnetje. Alles was zeer makkelijk te installeren. Pakket kwam na 2 dagen nadat wij hem hadden besteld! Helemaal top.

 
Bekijk alle reviews van dit lid
 
Powered by JReviews