Caiway
KPN
NLE
Online
T-Mobile
Telfort
XS4ALL
Youfone
Ziggo

KPN Ervaringen 3-in-1 pakket

Opmerkelijk
 
6.6 (193)
Schrijf een beoordeling
Vertel ons hoe het 3-in-1 pakket van KPN u bevalt. U kunt hier uw eigen review schrijven over de producten en diensten van KPN. Probeer dit zo uitgebreid mogelijk te doen. Vertel over je ervaringen met internet, televisie en telefonie. We zijn ook geïnteresseerd in hoe het overstap proces is verlopen. Was het makkelijk aan te sluiten? Reviews worden binnen 5 werkdagen geplaatst na controle door één van onze moderators.

Bezoekers-beoordelingen

193 beoordelingen

 
(42)
 
(55)
 
(42)
 
(42)
 
(12)
Algemene beoordeling 
 
6.6
 
7.4  (193)
 
7.1  (193)
 
6.4  (193)
 
6.7  (193)
 
5.6  (193)
Bekijk alle beoordelingen
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
Algemene beoordeling 
 
4.0
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Thuis overgestapt naar KPN daar werkt alles naar behoren.
Maar de belofte: Overal tv kijken is een wassen neus!
Mijn ervaring is dat onderweg KPN ITV kijken niet mogelijk is en alleen maar ergernis veroorzaakt. Als je iets hebt uit gezocht om te kijken krijg je ergens een melding "Error decoding media" en is het tv kijken afgelopen.
Eerst denk je nog dat het iets tijdelijk is en dat het morgen weer zal doen, of is de wifi van het hotel niet helemaal top is. Maar dit blijkt niet zo te zijn, KPN ITV werkt gewoon niet!
Ik heb het op allerlei apparaten geprobeerd (iPad, Samsung Galaxy. iPhone, windows laptop ) overal hetzelfde probleem!
Zoeken op internet of het probleem bekend is levert een bijzondere inkijk op de manier waarop KPN met klachten afhandeling omgaat.
Veel mensen hebben hetzelfde probleem, op het forum van KPN klagen veel mensen over hetzelfde probleem en een vriendelijke moderater staat ze dan te woord, doet in eerste instantie of degene met de klacht met een tot nu toe nieuwe klacht komt en gaat vragen stellen als: met welk apparaat heeft u het probleem? bij welk programma krijgt u de melding? en nog meer zinloze vragen. Nadat de klager zijn tijd heeft verspilt met het beantwoorden van alle zinloze vragen deelt de moderator de klager mee dat er op dit moment geen oplossing is, maar dat er z.s.m. een antwoord op komt.
2 maanden geleden stond onderstaand bericht op het forum:
Goedemorgen allemaal, we hebben inmiddels antwoord van de ontwikkelaars. Ze zijn bezig met een onderzoek waardoor deze foutmelding ontstaat. Als ze dit weten, dan kan er gekeken worden naar een oplossing. Zodra we meer informatie hierover hebben, dan delen we dit met jullie.
Leek veelbelovend, eindelijk na maanden een antwoord van de ontwikkelaars, (vraag me overigens af, hebben de ontwikkelaars maanden over de vraag gedaan en met de antwoord gekomen we zijn met onderzoek bezig..... of heeft het maanden geduurd voordat KPN de vraag heeft kunnen stellen aan de ontwikkelaars)
KPN is of incapabel of ongeïnteresseerd! voor mij een reden om zodra het contract afloopt over te stappen naar een andere aanbieder.

Algemene beoordeling 
 
4.6
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Internet traag zou 80 kunnen zijn haal amper de 25. Gevolg radio valt uit tv valt uit opnieuw bufferen.
Monteur geweest vakkundig helaas het probleem zit buiten en effe de straat op graven is geen optie.
Toestemming om contract te stoppen. Terug naar de Delta

Algemene beoordeling 
 
7.6
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Overgestapt naar KPN omdat Ziggo altijd maar stoorde, ik miste halve tv programmas daardoor. Lange tijd gedacht “dit is een oud huis de verbinding en bedrading zijn gewoon niet zoals het zijn moet” maar uiteindelijk was ik er toch zat van en ben overgestapt op KPN! Helaas had ik geen verbinding met KPN in mijn huis waardoor een monteur noodzakelijk was maar die heeft alles netjes en snel opgelost! Tot nu toe super scherp beeld en overal in huis wifi signaal en ook geen storingen meer gehad!

Algemene beoordeling 
 
2.8
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
4.0
Snelheid internet 
 
4.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Ontzettend slechte service. Eind augustus verhuizing doorgegeven, 20 september zou het opgeleverd worden. Gebeld door de KPN dat er nog een abonnement liep op het zelfde adres. Ik heb meerdere keren doorgegeven dat deze persoon verhuisd is en hier niet meer woont. Zonder verder nog ingelicht te worden met de reden, moet er een afspraak gemaakt worden voor laswerk. De afspraak voor het laswerk kan pas 29 september uitgevoerd worden, terwijl het 3-in-1 pakket, 20 September opgeleverd zou worden. Vervolgens ontvang ik een sms dat er apparatuur wordt afgeleverd op mijn OUDE adres. Gebeld voor opheldering, waarbij mij verteld wordt dat ik pas 3 oktober het 3-in-1 abonnement krijg opgeleverd. Terwijl ik de dag ervoor (12-sept) nog gebeld heb wanneer het precies wordt opgeleverd. Niks wordt door gecommuniceerd naar de klant. Deze week al 5 keer naar KPN gebeld, waarbij ik niks mee ben opgeschoten. Nog steeds weet ik niet wanneer ik het nu krijg opgeleverd.

Algemene beoordeling 
 
6.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Ik tel de dagen af, dat ik mijn abonnement kan opzeggen en weer terug kan gaan naar Ziggo. Bij Ziggo had ik het probleem dat een paar minuten na het inschakelen van de decoder het beeld en geluid voor een paar seconden op zwart ging. Dat was steeds eenmalig, dus de rest van de avond verliep probleemloos. Toch ergerde ik mij er aan en besloot over te stappen naar KPN alles in 1. Beeldkwaliteit is goed, internetsnelheid is van Ziggo veel beter, telefonie geen verschil. Dat ik de dagen aftel om weer over te stappen naar Ziggo komt omdat het televisiebeeld en geluid regelmatig stagneert, ongeacht welk programma je bekijkt. Kijk je naar een gratis film on demand dan is foutcode 302 schering in inslag. Dit houdt in dat de film stopt en dat je pas naar veel pogingen de film weer kunt starten, maar dan wel vanaf het begin moet doorspoelen naar ongeveer de plek waar je met kijken gebleven was. Kortom super waardeloos. Nee dit is een eenmalige ervaring.

Algemene beoordeling 
 
4.4
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
3.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
5.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Heel ontevreden over het pakket. Laatste tijd storing na storing; geluid vertraagd (2e tv sowieso vertraagd geluid, heel vervelend! ). Verplichting vast naar mobiel bellen a 5 euro per maand extra. Dan weer geen tv dan weer geen pc dan weer geen telefoon.
Stond een jaar of zo vanuit KPN verkeerd ingesteld dus kreeg niets in HD, geen euro compensatie voor ontvangen! verplicht overgestapt naar glasvezel en slechter dan ooit.

Algemene beoordeling 
 
5.4
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Voorheen Ziggo en geen glasvezel. Toen altijd redelijk snel internet zonder storingen.
Nu als alles het doet is snelheid aan kabel vaak goed maar soms ook enorm traag. In ieder geval nooit sneller asl voorheen zoals wel beweerd wordt met glasvezel.
Wifi ontvangst bij router in de buurt geeft zelfde snelheid als de bekabelde apparaten maar elders in huis is het huilen met de pet op !!
TV is op enkele haperingen na (stilstaand beeld en herstarten) prima!

Algemene beoordeling 
 
9.6
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Na problemen met m'n WIFI is de monteur langs geweest en het probleem verholpen. Nu weer de volledige snelheid. Klasse KPN

Algemene beoordeling 
 
8.4
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
8.0

Monteur (noem geen naam) was niet erg professioneel, kreeg installatie van interactieve tv niet voor elkaar, moest een paar keer weg om materiaal te halen wat hij niet bij zich had. Hij moest ook bij de buren kijken hoe alles zat en had ook het tweede kastje voor draadloze verbinding niet bij zich. We hadden duidelijk het idee dat hij totaal niet wist waarover het ging. Uiteindelijk is een dag later een andere monteur gekomen, (Gerard) ,erg vriendelijk, professioneel, die in korte tijd de situatie wel voor elkaar had. Hulde aan deze monteur.

Algemene beoordeling 
 
5.4
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Tv is echt top! Geen storingen of haperingen van het beeld. Internet is echt ruk! :-( wifi valt continu weg en dan moet de modem gereset worden. Soms zelf meerdere keren per dag. Ook krijg je in de veel gevallen niet de snelheid waar je voor betaald.

Algemene beoordeling 
 
4.8
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
4.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Ontevreden over de factuur, de communicatie en de aanbieding nadat je iets wijzigt. Je ontvangt een email maar geen voorstel of oplossing voor je probleem.
Ik ga overstappen. Ben er helemaal klaar mee.

Algemene beoordeling 
 
7.4
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
6.0

Een installateur is tijdens onze verbouwing langsgekomen om het KPN complete pakket te installeren. dit leek allemaal goed gegaan te zijn totdat ik mijn tv en internet wilde aansluiten. het KPN alles in 1 pakket was niet goed doorgekomen vanwege een afwijkend leveradres en besteladres. kan gebeuren natuurlijk maar wij werden hier niet op de hoogte van gebracht en dat vind ik erg jammer. dit is nu besteld en binnen 5 werkdagen binnen dat is wel erg netjes. Wifi heel veel problemen mee gehad. de installateur had een persoonlijke wachtwoord voor ons aangemaakt en dit had hij op papier gezet. het lukte ons niet om een wifi verbinding te maken. we kregen telkens een melding dat het wachtwoord verkeerd was. heel raar en dus meerdere varianten geprobeerd maar niks werkte. door de KPN klantenservice naar de site gestuurd via een laptop om mijn wachtwoord te herstellen en wat blijkt, de monteur had het wachtwoord verkeerd gespeld op de computer maar juist opgeschreven op het papiertje. de service van de klantenservice is echt top!!! snelle, duidelijke hulp waar je echt wat mee kan! alleen erg teleurgesteld in de monteur. je kan erg gefrustreerd raken van geen wifi in 2017 namelijk. al met al prima alleen hoop ik dat het beeld beter wordt wanneer we de alles in 1 pakket hebben.

Algemene beoordeling 
 
9.2
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Al een tijdje zitten we bij KPN. Nooit echt problemen. Internetsnelheid is prima Televisie is meer dan prima. enige verbeterpunt was de wifi. Deze is helaas boven in het huis niet altijd even stabiel door vele oorzaken (nieuwbouw, storing van andere signalen etc.) Gelukkig kreeg ik een mail dat ik 1 van de gelukkigen ben waar ze gratis een service monteur sturen om te kijken of er dingen zijn die beter kunnen worden ingesteld zodat het signaal ook boven optimaal is. Dit is voor mij dan gratis voor sommige moeten ervoor betalen. Maar ben zeer blij met dit initiatief en hopelijk zet KPN dit ook door naar de andere bestaande klanten. Ons wifi boven is nu perfect!

Algemene beoordeling 
 
9.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Ik heb nu zo'n 10 maanden alles in 1 van KPN.
In het begin wat storing op tv ivm oude type modem, de V8. Geen mogelijkheid om via 5 GHz WiFi in te stellen.
Na prettig telefoontje met vriendelijke medewerkster van de klantenservice kreeg ik de dag erop een nieuwe modem, de V10 opgestuurd.
Alles netjes ingesteld en voila, geen ruis of storingen meer.
De internetsnelheid is echt top, 94 MB bij een 100 MB abo.
Wat een service, bellen is 100%, tv is gewoon heel goed en internet is perfect!
Ik ben nog nooit zo tevreden geweest over een provider geweest!! Aanrader!

Algemene beoordeling 
 
9.4
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Vorige maand overgestapt van een goedkope provider (ik ga de naam hier niet noemen) naar KPN.
Echt JAREN lang problemen gehad. Voor mij nooit meer goedkoop. We hebben internet hier dagelijks hard nodig en zitten niet te wachten op problemen met de verbinding en dan door de helpdesk te worden afgescheept, zo van "heeft u al nieuwe kabels geprobeerd" pfffff. Ja al tig keer.

Wat ben ik blij dat we nu weer bij KPN zitten. Gewoon kwaliteit en een stabiele verbinding zoals het hoort. Professionele helpdesk, helemaal top en houden zo jongens.

Bekijk alle bezoekers-beoordelingen