Caiway
KPN
NLE
Online
T-Mobile
Telfort
XS4ALL
Youfone
Ziggo

KPN Ervaringen 3-in-1 pakket

Opmerkelijk
 
6.6 (193)

Bezoekers-beoordelingen

193 beoordelingen

 
(42)
 
(55)
 
(42)
 
(42)
 
(12)
Algemene beoordeling 
 
6.6
 
7.4  (193)
 
7.1  (193)
 
6.4  (193)
 
6.7  (193)
 
5.6  (193)
Terug naar listing
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
193 resultaten - getoond 1 - 15  
« 1 2 3 4 5 6 ... »  
Sortering 
 
Algemene beoordeling 
 
8.4
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
8.0

Monteur (noem geen naam) was niet erg professioneel, kreeg installatie van interactieve tv niet voor elkaar, moest een paar keer weg om materiaal te halen wat hij niet bij zich had. Hij moest ook bij de buren kijken hoe alles zat en had ook het tweede kastje voor draadloze verbinding niet bij zich. We hadden duidelijk het idee dat hij totaal niet wist waarover het ging. Uiteindelijk is een dag later een andere monteur gekomen, (Gerard) ,erg vriendelijk, professioneel, die in korte tijd de situatie wel voor elkaar had. Hulde aan deze monteur.

Algemene beoordeling 
 
7.4
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
6.0

Een installateur is tijdens onze verbouwing langsgekomen om het KPN complete pakket te installeren. dit leek allemaal goed gegaan te zijn totdat ik mijn tv en internet wilde aansluiten. het kpn alles in 1 pakket was niet goed doorgekomen vanwege een afwijkend leveradres en besteladres. kan gebeuren natuurlijk maar wij werden hier niet op de hoogte van gebracht en dat vind ik erg jammer. dit is nu besteld en binnen 5 werkdagen binnen dat is wel erg netjes. Wifi heel veel problemen mee gehad. de installateur had een persoonlijke wachtwoord voor ons aangemaakt en dit had hij op papier gezet. het lukte ons niet om een wifi verbinding te maken. we kregen telkens een melding dat het wachtwoord verkeerd was. heel raar en dus meerdere varianten geprobeerd maar niks werkte. door de kpn klantenservice naar de site gestuurd via een laptop om mijn wachtwoord te herstellen en wat blijkt, de monteur had het wachtwoord verkeerd gespeld op de computer maar juist opgeschreven op het papiertje. de service van de klantenservice is echt top!!! snelle, duidelijke hulp waar je echt wat mee kan! alleen erg teleurgesteld in de monteur. je kan erg gefrustreerd raken van geen wifi in 2017 namelijk. al met al prima alleen hoop ik dat het beeld beter wordt wanneer we de alles in 1 pakket hebben.

Algemene beoordeling 
 
9.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Ik heb nu zo'n 10 maanden alles in 1 van KPN.
In het begin wat storing op tv ivm oude type modem, de V8. Geen mogelijkheid om via 5 GHz WiFi in te stellen.
Na prettig telefoontje met vriendelijke medewerkster van de klantenservice kreeg ik de dag erop een nieuwe modem, de V10 opgestuurd.
Alles netjes ingesteld en voila, geen ruis of storingen meer.
De internetsnelheid is echt top, 94 MB bij een 100 MB abo.
Wat een service, bellen is 100%, tv is gewoon heel goed en internet is perfect!
Ik ben nog nooit zo tevreden geweest over een provider geweest!! Aanrader!

Algemene beoordeling 
 
9.4
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Vorige maand overgestapt van een goedkope provider (ik ga de naam hier niet noemen) naar KPN.
Echt JAREN lang problemen gehad. Voor mij nooit meer goedkoop. We hebben internet hier dagelijks hard nodig en zitten niet te wachten op problemen met de verbinding en dan door de helpdesk te worden afgescheept, zo van "heeft u al nieuwe kabels geprobeerd" pfffff. Ja al tig keer.

Wat ben ik blij dat we nu weer bij KPN zitten. Gewoon kwaliteit en een stabiele verbinding zoals het hoort. Professionele helpdesk, helemaal top en houden zo jongens.

Algemene beoordeling 
 
10.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Na jarenlang abonnement Online maar ook al jarenlang KPN Mobiel overgestapt naar KPN Compleet. Vandaag alles netjes aangesloten door een uiterst vriendelijke monteur. Erg blij met superstrak TV beeld door Hdmi. Nog even wegwijs worden met het zoeken naar alle mogelijkheden. Het extra zenderpakket (plus) stond er niet bij maar was na 1 telefoontje direct geregeld. Eindelijk een hele avond Internet zonder dat deze tig keer uitvalt en je elke keer opnieuw verbinding moet maken.
Echt TOP! Ik kan niet anders zeggen. Ben zeer tevreden!

Algemene beoordeling 
 
10.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

We hebben glasvezel via KPN,
Als ik de problemen zie van anderen bij andere aanbieders ben ik zeer blij met KPN:
Ik heb 4 tv's draadloos aangesloten met super beeldkwaliteit, opnemen pakket werkt geweldig.
Telefoon werkt probleemloos (bijna vanzelf sprekend).
En ook internet via Wifi en buiten dmv KPN Wifi versterker werkt als een droom.
Kosten zouden wat lager mogen zijn (maar denk dat dat in lijn ligt met vergelijkbare andere kwalitatieve aanbieders)
Maar vooral de service bij KPN vind ik heel goed, Gekwalificeerde medewerkers die je problemen (desnoods via remote besturing van je computer) voor je oplossen.

Algemene beoordeling 
 
8.2
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
6.0

Bij installatie alleen probleem dat de glasvezel aansluiting niet werkte, daar moest Reggefiber aan te pas komen: was in de voorbereiding aansluiting niet gemaakt.
De monteur is dan ook vertrokken zonder dat er iets werkte. Maar toen de glasvezel het deed had ik de hele zaak binnen de kortste keren aan de praat: zeer gebruiksvriendelijk systeem.
Mijn eerste indruk was dat het HDMI beeld iets minder was dan van bij Ziggo waar ik van overgestapt ben.
Ik kwam er bij toeval achter dat er in de menu lijst zenders waren aangeduid met "glas".
En kijk: die leverden wel de verwachte kwaliteit, het rare is dat daar in de documentatie nergens over wordt gerept. Ze stonden ook niet in de bijgeleverde zender lijst, die overigens sowieso behoorlijk achterhaald was.
Kon er later op Inet wel info over vinden: inderdaad verhoogde bitsnelheid, dus kwaliteit.
Maar nu ben ik zeer tevreden over de TV functionaliteit met de fraaie opneem optie "in de cloud".
Ook Internet werkt goed en snel.
Wat tenslotte mijn algemene tevredenheid tempert is de complete chaos in de communicatie over mijn abonnement en aansluiting. Het voert te ver hier in details te treden...

Algemene beoordeling 
 
9.2
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Ik ben overgestapt naar KPN compleet.
De leverdatum was snel bekend, spullen werden keurig van tevoren geleverd met handleidingen etc.
Tijd zat om in te lezen, voor te bereiden.
Nou, een kind kan de was doen, installeren zeer gemakkelijk en alles werkte snel en goed!!
Het beeld van tv was goed maar helemaal prima na de instellingen veranderd te hebben van de tv ontvanger.
Die geeft de mogelijkheid om het aantal pixels drastisch te verhogen, helemaal Top!!
Hoop dat dit alles zo blijft functioneren dan blijf ik klant!!!

Algemene beoordeling 
 
10.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

zojuist contact gehad met KPN klantenservice werd geholpen door sjoerd geloof ik, onwijs goede service weer gehad zoals altijd!! top !! bedankt KPN! voor de altijd goede service die jullie mij geven ben.blij dat ik klant van jullie ben!! met vriendelijke groet fam koerts uit assen!

Algemene beoordeling 
 
8.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

3 dagen geleden naar de KPN gebeld omdat, onverklaarbaar, we een tv kastje kwijt zijn en gevraagd of we er nog een bij konden huren. bij ons glasvezelabonnement krijg je 2 kastjes gratis en de rest huur je bij, volgens het contract 4 in bezit dus 2 gratis en 2 huren.
De telefoniste vroeg de serie nummers van de 3 overgebleven kastje en vertelde mij dat het vierde kastje uit het systeem wordt gehaald en we een nieuwe KRIJGEN!

Tevens kregen we meteen een nieuw soort abonnement die beter op gezin was afgestemd en met meer en beter zenders en een spotify abbo erbij, ook omdat we KPN compleet zijn.

Nu 3 dagen later is het kastje gebracht met coax, hdmi en LAN kabel (10 meter).

GEWELDIG....

Algemene beoordeling 
 
8.4
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Zijn nu bijna 10 jaar bij de KPN, instappakket.
Voorheen ziggo, alleen maar problemen.
Laatst voor het eerst heel slechte wifi.
Bellen, binnen 2 minuten vriendelijke medewerker, volgende dag een monteur, allemaal gratis.
Monteur constateerd slechte buitenkabel, volgende dag nieuwe kabel door de tuin.
Nog weer problemen.
Volgende dag nieuwe modem, nu alles weer prima!!!
Kortom service vinden wij perfect!!!!!

Algemene beoordeling 
 
8.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
8.0

Zeer tevreden over alles in 1 Glasvezel.Vaste telefonie gebruik ik niet. Kwaliteit van tv-signaal vind ik matig. Ook met HD-Glas is de beeldkwaliteit niet zo goed als bij Ziggo (voorheen UPC). Internet is super (zeer stabiel). Waar ik bij Ziggo heel vaak last had van uitvallen van het internet (en regelmatig van de Horizonbox) heb ik er bij KPN totaal geen last van, werkt uitstekend. Het vreemde vind ik wel dat KPN de beeldkwaliteit nog steeds niet op orde heeft (heb in 2013 ook KPN gehad). Je zou toch verwachten dat met Glasvezel een ongekent scherp beeld doorgegeven zou worden. Ook haperd het beeld soms (vooral in de eerst 20 seconden wanneer je naar een bepaald zender schakelt). Verder vind ik het vreemd dat opgenomen programmas (HD-glas opnames) niet met Dolby Digital te bekijken zijn (dat kon bij Ziggo wel, want daar had je een eigen harde schijf voor opnames). Aan de andere kant is het bij KPN weer handig dat programma's in de cloud opgenomen worden zodat je makkelijk beneden of boven het opgenomen programma kunt bekijken. Helaas zijn de zenders niet te sorteren. Zeker nu er onderhand 3 verschillende kanalen zijn voor de nederlandse zenders (Bijv.: Ned. 1 op 1 op 701 en op 661). Dat is echt niet handig.Naast bovenstaande heeft KPN wel een zeer goede KPN compleet pakket:Je krijgt of het Pluspakket of HBO (elke maand te kiezen/wijzigen) gratis bij KPN Compleet. Gratis is misschien een beetje overdreven, want uiteindelijk betaal je dan hetzelfde als bij Ziggo.Daarnaast hebben wij (mijn vriendin en ik) ook KPN mobiel. Je krijgt dan elk ook 5 euro korting op je mobiele abonnement (en belt onderling gratis). Krijg je het dubbele aantal belminuten/sms en data. En je krijgt Spotify gratis bij het glasvezelpakket.Al met al zeer tevreden. Jammer alleen dat het onderdeel TV nog niet van hoge kwaliteit is (en dan vooral de beeldkwaliteit. Hopelijk gaat KPN daar snel verandering in brengen.

Algemene beoordeling 
 
8.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN. Gesproken met medewerker van KPN en die raade mij aan om voor het eerste half jaar het duurste pakket te nemen. Voor 35 pm ipv 85 pm. Hij zei na het half jaar kan je gewoon overstappen naar het instappakket. Nu een half jaar verder en ik wil hem omzetten blijkt nu dat ik een digitale ontvanger moet inleveren. Instappakket zit namelijk maar 1 ontvanger. Vind dit heel slecht

Algemene beoordeling 
 
6.2
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
6.0

Na jaren over gestapt naar KPN 3 in 1 . Levering ging goed , aan laten sluiten door monteur en alles werkte toen hij klaar was. Wat mij erg op valt is de slechte beeldkwaliteit , echt stukken minder dan UPC , en ik heb toch echt een goede tv. Ook veel meer diensten die je moet betalen. Jammer maar ik zit er dus een jaar aan vast. Per 1 Okt. zou ik overgaan naar KPN , maar die hadden alleen de telefoon op gezegd bij UPC , met als gevolg dat de factuur van UPC straks gewoon op de deurmat valt bij mij . Maar weer gebeld en ze gaven toe dat ze niet goed gehandeld hebben en ze betalen de factuur. Das dan weer op gelost. Ik heb HBO gekregen bij het pakket maar na verschillende telefoontjes heb ik die nog steeds niet op mijn tv. Weer bellen dus en waarschijnlijk weer beloftes.
Telefoon en Internet tot nu toe prima maar ik baal van de beeld kwaliteit op mijn tv. Hier nog geen glasvezel , volgend jaar dus weer naar UPC / ZIGGO

Algemene beoordeling 
 
9.4
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

wim v Vorden
Wij zijn meer dan 10 jaar bij KPN.
Wij hebben 3dagen interactive 3 in 1 dus tv internet en bellen.
Voorheen hadden wij digitenne ook prima.Telefoon goed.
Goede wifi verbinding,makkelijk, 1 afstandsbediening,
Beeld prima,maw geen minpunten.

193 resultaten - getoond 1 - 15  
« 1 2 3 4 5 6 ... »