Caiway
KPN
NLE
Online
T-Mobile
Telfort
XS4ALL
Youfone
Ziggo

KPN Ervaringen 3-in-1 pakket

Opmerkelijk
 
6.6 (193)

Bezoekers-beoordelingen

193 beoordelingen

 
(42)
 
(55)
 
(42)
 
(42)
 
(12)
Algemene beoordeling 
 
6.6
 
7.4  (193)
 
7.1  (193)
 
6.4  (193)
 
6.7  (193)
 
5.6  (193)
Terug naar listing
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
193 resultaten - getoond 1 - 15  
« 1 2 3 4 5 6 ... »  
Sortering 
 
Algemene beoordeling 
 
9.6
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Na problemen met m'n WIFI is de monteur langs geweest en het probleem verholpen. Nu weer de volledige snelheid. Klasse KPN

Algemene beoordeling 
 
9.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Ik heb nu zo'n 10 maanden alles in 1 van KPN.
In het begin wat storing op tv ivm oude type modem, de V8. Geen mogelijkheid om via 5 GHz WiFi in te stellen.
Na prettig telefoontje met vriendelijke medewerkster van de klantenservice kreeg ik de dag erop een nieuwe modem, de V10 opgestuurd.
Alles netjes ingesteld en voila, geen ruis of storingen meer.
De internetsnelheid is echt top, 94 MB bij een 100 MB abo.
Wat een service, bellen is 100%, tv is gewoon heel goed en internet is perfect!
Ik ben nog nooit zo tevreden geweest over een provider geweest!! Aanrader!

Algemene beoordeling 
 
6.2
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
3.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Overgestapt van Tele 2 naar KPN 3 in 1. Omdat ik dacht dat ze een snelle wifi hadden.
TOTAAL maar ook TOTAAL de foute keuze.
Alles geprobeerd, naar fabrieksinstellingen gereset etc, maar als nog is het traag.

Algemene beoordeling 
 
10.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Na jarenlang abonnement Online maar ook al jarenlang KPN Mobiel overgestapt naar KPN Compleet. Vandaag alles netjes aangesloten door een uiterst vriendelijke monteur. Erg blij met superstrak TV beeld door Hdmi. Nog even wegwijs worden met het zoeken naar alle mogelijkheden. Het extra zenderpakket (plus) stond er niet bij maar was na 1 telefoontje direct geregeld. Eindelijk een hele avond Internet zonder dat deze tig keer uitvalt en je elke keer opnieuw verbinding moet maken.
Echt TOP! Ik kan niet anders zeggen. Ben zeer tevreden!

Algemene beoordeling 
 
9.6
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Overgestapt van xs4all naar kon. Geen storingen meer met tweede tv ontvanger boven via tp link. Internet werkt supersnel, waar voor mijn geld. De installatiehandleiding was een eitje.
Al met al een dik tevreden klant erbij.

Algemene beoordeling 
 
10.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

We hebben glasvezel via KPN,
Als ik de problemen zie van anderen bij andere aanbieders ben ik zeer blij met KPN:
Ik heb 4 tv's draadloos aangesloten met super beeldkwaliteit, opnemen pakket werkt geweldig.
Telefoon werkt probleemloos (bijna vanzelf sprekend).
En ook internet via Wifi en buiten dmv KPN Wifi versterker werkt als een droom.
Kosten zouden wat lager mogen zijn (maar denk dat dat in lijn ligt met vergelijkbare andere kwalitatieve aanbieders)
Maar vooral de service bij KPN vind ik heel goed, Gekwalificeerde medewerkers die je problemen (desnoods via remote besturing van je computer) voor je oplossen.

Algemene beoordeling 
 
7.8
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

best wel jammer, ben overgestapt van ziggo naar KPN het was direct hommeles want volgens de overstap service weigerde ziggo mij als klant op te geven omdat ik in de schuldhulp verlening zou zitten awel na een paar maand dubbel te hebben betaald was dat opgelost. na een tijdje heb ik KPN gebeld toen was de actie verlopen en ging ik zoals ik wist meer betalen niks mis mee, maar toen ik de klantenservice belde met de vraag hoe ik goedkoper kon ging het mis. er werd mij verteld dat ik KPN compleet moest nemen en dan zou ik in het premium pakket alle hd zenders gratis krijgen en zo zouden de kosten naar beneden gaan. fout dus ik ging juist meer betalen omdat ik nog een mobiel abonnement nodig had om KPN compleet te krijgen. maar daar kwam ik pas achter toen ik de rekening van 64 euro nog wat kreeg en de hd zenders waren niet gratis. weer KPN klantenservice gebeld en er was toen een eerlijke medewerker die tegen mij zei dat is niet oke. dus ik kreeg de aansluitingskosten terug van 30 euro van het mobiel abonnement wel moest ik toen omdat ik graag nog steeds goedkoper wilde mijn internet snelheid verminderen niet meer onbeperkt kunnen bellen en geen premium pakket meer van tv en zo kwam ik dan weer op mijn oude kosten uit. dus nog steeds niet goedkoper. de medewerker van KPN gaf toe dat er eigenlijk fraude was gepleegd door een andere medewerker die op provisie basis werkt of er in elk geval belang bij had niet eerlijk te zijn. dus zit nu 2 jaar vast aan dit hele gebeuren en kan niet wachten tot dat ik hier vanaf ben. klant worden bij KPN? prima maar kijk goed uit want voor je het weet wordt je opgelicht ik krijg die 30 euro wel terug maar weegt dit op tegen de kosten en het missen van bepaalde service nee vind ik niet, erg jammer van een miljoenen concern die zo met mensen omgaat.

Algemene beoordeling 
 
9.2
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Ik ben overgestapt naar KPN compleet.
De leverdatum was snel bekend, spullen werden keurig van tevoren geleverd met handleidingen etc.
Tijd zat om in te lezen, voor te bereiden.
Nou, een kind kan de was doen, installeren zeer gemakkelijk en alles werkte snel en goed!!
Het beeld van tv was goed maar helemaal prima na de instellingen veranderd te hebben van de tv ontvanger.
Die geeft de mogelijkheid om het aantal pixels drastisch te verhogen, helemaal Top!!
Hoop dat dit alles zo blijft functioneren dan blijf ik klant!!!

Algemene beoordeling 
 
10.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

zojuist contact gehad met KPN klantenservice werd geholpen door sjoerd geloof ik, onwijs goede service weer gehad zoals altijd!! top !! bedankt KPN! voor de altijd goede service die jullie mij geven ben.blij dat ik klant van jullie ben!! met vriendelijke groet fam koerts uit assen!

Algemene beoordeling 
 
8.4
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Zijn nu bijna 10 jaar bij de KPN, instappakket.
Voorheen ziggo, alleen maar problemen.
Laatst voor het eerst heel slechte wifi.
Bellen, binnen 2 minuten vriendelijke medewerker, volgende dag een monteur, allemaal gratis.
Monteur constateerd slechte buitenkabel, volgende dag nieuwe kabel door de tuin.
Nog weer problemen.
Volgende dag nieuwe modem, nu alles weer prima!!!
Kortom service vinden wij perfect!!!!!

Algemene beoordeling 
 
8.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
8.0

Zeer tevreden over alles in 1 Glasvezel.Vaste telefonie gebruik ik niet. Kwaliteit van tv-signaal vind ik matig. Ook met HD-Glas is de beeldkwaliteit niet zo goed als bij Ziggo (voorheen UPC). Internet is super (zeer stabiel). Waar ik bij Ziggo heel vaak last had van uitvallen van het internet (en regelmatig van de Horizonbox) heb ik er bij KPN totaal geen last van, werkt uitstekend. Het vreemde vind ik wel dat KPN de beeldkwaliteit nog steeds niet op orde heeft (heb in 2013 ook KPN gehad). Je zou toch verwachten dat met Glasvezel een ongekent scherp beeld doorgegeven zou worden. Ook haperd het beeld soms (vooral in de eerst 20 seconden wanneer je naar een bepaald zender schakelt). Verder vind ik het vreemd dat opgenomen programmas (HD-glas opnames) niet met Dolby Digital te bekijken zijn (dat kon bij Ziggo wel, want daar had je een eigen harde schijf voor opnames). Aan de andere kant is het bij KPN weer handig dat programma's in de cloud opgenomen worden zodat je makkelijk beneden of boven het opgenomen programma kunt bekijken. Helaas zijn de zenders niet te sorteren. Zeker nu er onderhand 3 verschillende kanalen zijn voor de nederlandse zenders (Bijv.: Ned. 1 op 1 op 701 en op 661). Dat is echt niet handig.Naast bovenstaande heeft KPN wel een zeer goede KPN compleet pakket:Je krijgt of het Pluspakket of HBO (elke maand te kiezen/wijzigen) gratis bij KPN Compleet. Gratis is misschien een beetje overdreven, want uiteindelijk betaal je dan hetzelfde als bij Ziggo.Daarnaast hebben wij (mijn vriendin en ik) ook KPN mobiel. Je krijgt dan elk ook 5 euro korting op je mobiele abonnement (en belt onderling gratis). Krijg je het dubbele aantal belminuten/sms en data. En je krijgt Spotify gratis bij het glasvezelpakket.Al met al zeer tevreden. Jammer alleen dat het onderdeel TV nog niet van hoge kwaliteit is (en dan vooral de beeldkwaliteit. Hopelijk gaat KPN daar snel verandering in brengen.

Algemene beoordeling 
 
9.0
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Heb alleen nog een v8 modem dus geen meer tv wel jammer.

Algemene beoordeling 
 
6.2
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Sinds 2 september alles in 1 glasvezel en vanaf dat moment werkt mijn vaste telefoon niet meer. Nu 10 oktober en 16 telefoontjes naar de helpdesk verder nog geen telefoon . De helpdesk van KPN is een DRAMA men laat je lang wachten en komt met oplossingen die achteraf niet werken. Volgens een monteur die ik toevallig aan de lijn kreeg was er een software probleem en moest dit via manila opgelost worden want het was niet meer in hun handen. Dit was volgens hem met een week opgelost nu na 5 weken nog niets en maar bellen naar de helpdesk.
Men belooft iedere keer we bellen u morgen terug maar ze bellen niet . Hiervoor alles in 1 via de telefoon lijn nooit geen probleem gehad en werkte altijd mar je laat je overhalen en zie het resultaat.

Algemene beoordeling 
 
9.6
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Ben dik tevreden over KPN
Was 4,5 jaar klant bij Ziggo hier werd ik slecht geholpen en klachten waren lamg in behandeling
Bij KPN even een telefoontje en ze willen het graag regelen of probleem verhelpen en belangrijker ze luisteren naar jou als klant!

Algemene beoordeling 
 
9.4
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

wim v Vorden
Wij zijn meer dan 10 jaar bij KPN.
Wij hebben 3dagen interactive 3 in 1 dus tv internet en bellen.
Voorheen hadden wij digitenne ook prima.Telefoon goed.
Goede wifi verbinding,makkelijk, 1 afstandsbediening,
Beeld prima,maw geen minpunten.

193 resultaten - getoond 1 - 15  
« 1 2 3 4 5 6 ... »