Caiway
KPN
NLE
Online
T-Mobile
Telfort
XS4ALL
Youfone
Ziggo

KPN Ervaringen 3-in-1 pakket

Opmerkelijk
 
6.6 (193)

Bezoekers-beoordelingen

$ beoordelingen met 12 sterren

193 beoordelingen

 
(42)
 
(55)
 
(42)
 
(42)
 
(12)
Algemene beoordeling 
 
6.6
 
7.4  (193)
 
7.1  (193)
 
6.4  (193)
 
6.7  (193)
 
5.6  (193)
Terug naar listing
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
12 resultaten - getoond 1 - 12  
 
Sortering 
 
Algemene beoordeling 
 
2.8
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
4.0
Snelheid internet 
 
4.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Ontzettend slechte service. Eind augustus verhuizing doorgegeven, 20 september zou het opgeleverd worden. Gebeld door de kpn dat er nog een abonnement liep op het zelfde adres. Ik heb meerdere keren doorgegeven dat deze persoon verhuisd is en hier niet meer woont. Zonder verder nog ingelicht te worden met de reden, moet er een afspraak gemaakt worden voor laswerk. De afspraak voor het laswerk kan pas 29 september uitgevoerd worden, terwijl het 3-in-1 pakket, 20 September opgeleverd zou worden. Vervolgens ontvang ik een sms dat er apparatuur wordt afgeleverd op mijn OUDE adres. Gebeld voor opheldering, waarbij mij verteld wordt dat ik pas 3 oktober het 3-in-1 abonnement krijg opgeleverd. Terwijl ik de dag ervoor (12-sept) nog gebeld heb wanneer het precies wordt opgeleverd. Niks wordt door gecommuniceerd naar de klant. Deze week al 5 keer naar kpn gebeld, waarbij ik niks mee ben opgeschoten. Nog steeds weet ik niet wanneer ik het nu krijg opgeleverd.

Algemene beoordeling 
 
1.6
Levertijd 
 
3.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
2.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

We hebben al geruime tijd aansluiting voor TV, Internet en telefoon bij KPN. Na tig telefoontjes met KPN en de steeds slechtere tv en internetkwaliteit besluiten we nu definitief over te stappen op Ziggo.
We hadden ooit internetplusbellen bij KPN. Later is daaraan interactieve TV op advies van KPN aan toegevoegd. Sindsdien hebben we niets dan ellende. Trage internetverbinding en slechte tv. Na tig telefoontjes met KPN en allerlei zogenaamde oplossingen van KPN moeten we er zelf achter komen dat het 3 in 1pakket van KPN zoals dat is verkocht en waarvoor we betalen, helemaal niet leverbaar is in onze woonplaats. De internetsnelheid is te laag om en interactieve TV en internet op te kunnen ontvangen.
Het is zelfs zo idioot dat als wij als nieuwe klant ons melden bij KPN we het betreffende pakket helemaal niet af kunnen sluiten. Maar omdat we al jarenlang klant zijn hebben we nu eenmaal dit pakket en moeten we daar ook voor betalen. Ik heb om een oplossing gevraagd bij KPN. Maar die bieden ze niet. De laatste keer contact met Klantenservice KPN werd ik te woord gestaan door een arrogant jochie die zei alles te weten en dat mijn verhaal niet kon kloppen. Na een half uur het keer op keer uitgelegd te hebben, kwam hij tot de slotsom dat het nu eenmaal zo was en dat de kosten voor het pakket niet aangepast konden worden. Ik had het er maar mee te doen. De vraag om met zijn manager te worden doorverbonden werd niet gehonoreerd.

Ik ben klaar met de KPN. Slechte service en het product werkt niet naar tevredenheid

Algemene beoordeling 
 
1.8
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

18-11-2015 overstap naar Alles-in-1 van KPN telefonisch geregeld. KPN medewerker was zo stom om mijn naam verkeerd te noteren. Haar stomme fout heeft me direct aan het begin al veel ellende opgeleverd. De e-mails van KPN met informatie over de overstap kwamen niet bij mij aan, maar bij een meneer in Amersfoort. Omdat mijn naam overal verkeerd geschreven stond heeft het corrigeren veel tijd en energie gekost, allemaal onnodig als de medewerker van KPN nauwkeurig gewerkt had. Ook de datum van de overstap heeft hierdoor vertraging opgelopen.

Eerst was de datum van de overstap 21-12-2015. Dus die dag vrij genomen. Toen werd het 22-12-2015. Dus die dag vrij genomen. Vervolgens werd het 04-01-2016 en kort daarna werd het 31-12-2015, de uiteindelijke datum. Dit heeft geen professionele indruk gemaakt, maar een rommelige en heb ik als erg vervelend ervaren, omdat ik verschillende dagen voor niets heb vrij moeten maken voor KPN. Daar komt bij dat ik er door KPN niet over geïnformeerd werd, maar dat ik er zelf achter moest komen door te gaan bellen. De indruk die ik toen al van KPN kreeg was: onverschillig.

Over de monteur bij installatie: hij had haast. "De monteur gaat pas weg als alles het doet". Deze mooie slogan slaat helemaal nergens op en is helemaal niet waar! Ik had toen al moeten zien hoe onbetrouwbaar KPN is! En ook hier weer: onverschillig. De tv haperde bij aanzetten, soms ging hij wel aan, soms niet. De vaste telefoon deed het helemaal niet, die heb ik uiteindelijk pas op 13-01-2016 gekregen. Toch ging de monteur weg, gauw naar de volgende klant.

De problemen met de tv hebben weken geduurd. Ik heb inmiddels heel veel gebeld met KPN en zeker 35 medewerkers gesproken en iedereen zegt iets anders, daar word ik ook heel moedeloos van. Op 22-01-2016 eindelijk de storingsmonteur in huis. Hij is 5 minuten binnen geweest, volgens hem werkt de tv-ontvanger niet goed, moet vervangen worden. Maar hij had natuurlijk geen nieuw exemplaar bij zich om dat gelijk even te doen! Hij had ook haast, net als zijn collega. Resultaat van zijn bezoekje:geen beeld. Nog erger dan voordat hij hier was, want toen had ik af en toe nog wél beeld. Sinds 22-01-2016 16:30 uur heb ik dus geen tv-beeld meer. En de monteur nergens meer te bekennen. Die avond weer gebeld met KPN en een nieuwe tv-ontvanger besteld. Ook een nieuwe monteur besteld voor 25-01-2016. Ik heb er geen vertrouwen meer in, dat dit goed gaat komen zonder een gedegen monteur die zich er niet van af maakt.

Diezelfde avond bleek ook mijn vaste telefoon het niet meer te doen. Dus weer gebeld naar KPN en van een medewerker gehoord, dat mijn vaste telefoonnummer is afgesloten, omdat het is opgezegd. Het is niet door mij opgezegd, door wie dan wel?! Maar daar kreeg ik geen antwoord op, dat kon de medewerker "niet zien". Weer een verbijsterende stomme fout van een medewerker? Niet de eerste fout! Resultaat van bijna 4 weken Ales-in-1-pakket van KPN: ik zit zonder tv en zonder vaste telefoon.

Op 23-01-2016 een nieuw tv-ontvanger gekregen. De koerier bij wie ik mij beklaagde zei me "KPN zeker, ja, dat is bekend!" Het installeren is niet gelukt. Vier keer gebeld met medewerkers, alles geprobeerd, niet gelukt. Mededeling: "Ook deze tv-ontvanger is kapot, meneer!" De tweede in 4 weken tijd?! Wanneer houdt deze kwelling op? Er moet een nieuwe tv-ontvanger gestuurd worden? "Dat kan niet meneer, want u heeft een afspraak met de monteur ingepland staan". "En heeft de monteur dan a.s. maandag een nieuw kastje bij zich? Anders komt hij voor niets en maak ik voor niets een afspraak". Antwoord: "Dat durf ik niet te zeggen, meneer". Ik kijk nergens meer van op.

Over de betaling van de factuur: op 12 januari 2016 heb ik een medewerker van KPN telefonisch gesproken. Ik heb geen naam genoteerd. Stom van mij, dat moet je natuurlijk altijd doen bij een onbetrouwbaar bedrijf als KPN. (Inmiddels schrijf ik direct de naam van een medewerker van KPN op als ik die aan de telefoon spreek, met de datum erbij). Deze medewerker vertelde mij, dat ik de maand januari 2016 geen abonnementskosten hoef te betalen, als tegemoetkoming. Een paar dagen later is het bedrag wél van mijn rekening gehaald. Over betrouwbaar gesproken...

Mijn geduld is op en mijn vertrouwen is weg.

KPN is een heel slecht bedrijf dat mij volledig in de steek laat.

Algemene beoordeling 
 
2.6
Levertijd 
 
3.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
5.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

26 mb welke ons werd toegezegd (abonnent tot 50mb) haperde altijd. We mochten blij zijn met 15 mb daar betaal je dan €59.00 voor! We hadden al tal van telefoontjes gepleegd of dit niet anders dan wel goedkoper kon. We zitten in het buiten gebied maar om dan de hoofdprijs te betalen was niet onze optie. Optie van KPN ..... neem gewoon een goedkoper abonnement!! We wilden overstappen. Kregen een NIEUW aanbod. €35.00 p.m. voor wat we hadden, i.p.v. €59.00. NIX hè! Ons nieuwe abonnent zou een verlaging zijn op de snelheid 8mb plus dat we uiteindelijk ook nog voor de 2e digitale ontvanger €4.00 zou moeten betalen. Voor ons nooit geen KPN meer. Wij voelen ons genaaid!

Algemene beoordeling 
 
1.8
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Onduidelijke uitleg gekregen van klantenservice. Hoge factuur ontvangen. Wederom contact opgenomen met klantenservice. Toen kreeg ik een ander verhaal te horen. Ik stelde voor om van alles in 1 standaard pakket over te willen stappen naar alles in 1 premium pakket, omdat dit voor mij uiteindelijk goedkoper is. Volgens de klantenservice is dat niet mogelijk. Ik ben zeer ontevreden over KPN.

Algemene beoordeling 
 
2.6
Levertijd 
 
3.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Een groot drama!!!
Zitten nu 2 jaar bij KPN en het eerste jaar ontzettend veel problemen gehad met het Internet. Tig keer achter aan gebeld maar geen oplossing. Ons abonnement liep bijna af en zijn toen naar de winkel gegaan na lang overleg toch besloten om het te verlengen met de garantie dat het Internet beter zou worden. (Volgens de man van de winkel zou er n fout zitten in de router) we hebben n nieuwe router gekregen en is geïnstalleerd door n monteur. Eerste weken ging het super goed maar nu hebben we het zelfde geauwoer weer als van voor af aan.. geen wifi als we Internet hebben is het gigantisch sloom. Tv blijft om de haverklap vast zitten (we hebben n opneem pakket erbij die 9 van de 10 keer niet opneemt) waardeloos.. hebben al wel 100 x er achter aan gebeld en iedereen die wat anders zegt..
Irriteer me er mateloos aan want we betalen ons scheel voor geen goed kwaliteit.
Volgend jaar toch maar overstappen naar wat anders!!

Algemene beoordeling 
 
1.4
Levertijd 
 
3.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Onbegrijpelijk dat ze nog een voldoende scoren als gemiddelde!
De levertijd is redelijk, maar dan komt het: 5 maanden lang geen mogelijkheid tot het maken van verbinding. KPN geeft hun onderaannemer de schuld: de bekabeling moest opnieuw gelegd worden en zij zijn van derden afhankelijk, waardoor wij 5 maanden lang geen internet, geen telefonie, geen tv hadden.
Zodoende moet je extra kosten maken, dongelkosten en kosten voor mobiele telefonie, maar KPN vertikt het om deze kosten volledig te betalen, een kwart van de geleden schade konden ze geven uit coulance.
Want, ze raden iedereen aan, om alleen maar met de dongel mail op te halen. Grote websites moeten vermeden worden. Hoe kan dit wanneer je internet nodig hebt voor je werk? Daarna bleek de verbinding slecht: slechts 7 MB terwijl het abonnement 50 MB was.

Mensen voordat jullie overstappen op KPN: bezint eer gij begint.

Sinds kort bij Ziggo, wel een week opstartproblemen, ook hier moest de kabel vervangen worden ( COAX), maar ook al hadden ze een onderaannemer, na een week goed beeld, goede telefonie en met name snel internet.

Algemene beoordeling 
 
2.6
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
4.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Slechte communicatie
Twee keer zelfde pakket bezorgd, ze blijven huisnummers verwisselen.
Nu ook twee keer factuur afgeschreven terwijl een pakket op ander huisnummer staat.
En er worden zenders 'gratis' aangeboden die achteraf betaald blijken te zijn.

Algemene beoordeling 
 
2.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Op 29 november 2013 hadden wij 3 in 1 aangevraagd bij KPN. Op 23 december zouden ze het aansluiten. Het modum enz. was mooi op tijd geleverd ! Maar de KPN had zelf per abuis alles aangesloten op het verkeerde huisnummer. Nu blijkt het heel moeilijk te zijn om ons toch aan te sluiten. Wij hebben op 2 januari 2014 nog steeds geen internet, telefoon en internet. SLECHTE RECLAME voor de KPN !

Algemene beoordeling 
 
2.8
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
4.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
2.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Tv ontvangers zijn slecht vaak storing op de tv of hij stopt er mee. Internet is zo traag als wat.bel je de klantenservicenomdat je geen bereik meer hebt zeggen ze dat je je kastje mag opsturen en dat je dan een huurkastje terug krijgt, dit is erg vreemd omdat ik voor mijn kastje €99,- heb betaald!!

Ik ga op zoek naar een andere provider die voor €65,- meer service leverd!!

Algemene beoordeling 
 
2.0
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
2.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Via Primafoonwinkel abonnement 3-in-1 genomen.
Apparatuur kwam keurig.In de brief de melding dat we op 15 oktober een actieve verbinding zouden hebben en dat we dan een monteur konden bellen voor installatie als we dat zelf niet wilden doen. Keurig tot 15 sept. gewach.
Via een kaart van de winkel hadden we inmiddels zoals gevraagd ons Ziggo tv-abonnement opgezegd (exit 24 sept). De helpdesk (22 min wachten meldde dat er geen KPN monteurs beschikbaar waren. Pas op 4 oktober zou er wellicht een kunnen komen. Men meldde ons dat de bedoeling eigenlijk was dat we het zelf zouden doen. Dat klopte echter niet met de KPN-brief.
Email via website van KNP gestuurd met klacht en melding dat ze, als er geen monteur zou komen vóór 24 sept, wij het abonnement zouden opzeggen.
Een paar dagen kregen we een computerstem aan de lijn die meldde dat we nog niet actief waren en dat we nu een monteur konden bellen. Niet dus.
Op 223 sept. snel Ziggo gebeld en gevraagd om ene maand verlenging van het abonnement. Dat was geen probleem en het werd gelijk gedaan. NU maar werr bellen voor een monteur = Ik heb inmiddels gehoord dat de kwaliteit van KNP HD minder is dan Ziggo. Gelet op de ervaringen ga ik het abonnement nu gelijk weer opzeggen.

Algemene beoordeling 
 
1.0
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Waarschuwing aan nieuwe klabten, die menen een aantal zaken van KPN gratis te krijgen.
Schandalig, men biedt een KPN product aan, dat naderhand aan de deur werd gepresenreeed door een koerier en ik zou er honderden euro's voor moeten betalen. Na met vele mensen van KPN te hebben gesproken, wordt zgn. een persoon Rick de Koning ingezet om de schade te beperken en zelfs de kosten te vergoeden. Als alles opgelost schijnt te zijn blijkt dat ik toch meer kwijt zou zijn, omdat de aanbiedingen in een keer iet meer geldig zouden zijn. Let op mensen, dat u nimmer voor gratis producten aan de deur betaald, aangezien u het niet terugkrijgt. Het is de nieuwe tactiek van de KPN medewerkers. Gelukkig dat ik er niet ingetrapt ben en blij dat ik Ziggo niet heb laten opzeggen, want dan waren we als bedrijf zwaar gedupeerd.
Ik zal alle klachten doorsturen naar KPN, om te zorgen, dat deze handelwijze niet bij nieuwe klanten terecht komt, die zich niet kunnen weren.

12 resultaten - getoond 1 - 12