Caiway
KPN
NLE
Online
T-Mobile
Telfort
XS4ALL
Youfone
Ziggo

KPN Ervaringen 3-in-1 pakket

Opmerkelijk
 
6.6 (193)

Bezoekers-beoordelingen

$ beoordelingen met 42 sterren

193 beoordelingen

 
(42)
 
(55)
 
(42)
 
(42)
 
(12)
Algemene beoordeling 
 
6.6
 
7.4  (193)
 
7.1  (193)
 
6.4  (193)
 
6.7  (193)
 
5.6  (193)
Terug naar listing
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
42 resultaten - getoond 1 - 15  
1 2 3  
Sortering 
 
Algemene beoordeling 
 
4.0
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Thuis overgestapt naar KPN daar werkt alles naar behoren.
Maar de belofte: Overal tv kijken is een wassen neus!
Mijn ervaring is dat onderweg KPN ITV kijken niet mogelijk is en alleen maar ergernis veroorzaakt. Als je iets hebt uit gezocht om te kijken krijg je ergens een melding "Error decoding media" en is het tv kijken afgelopen.
Eerst denk je nog dat het iets tijdelijk is en dat het morgen weer zal doen, of is de wifi van het hotel niet helemaal top is. Maar dit blijkt niet zo te zijn, KPN ITV werkt gewoon niet!
Ik heb het op allerlei apparaten geprobeerd (iPad, Samsung Galaxy. iPhone, windows laptop ) overal hetzelfde probleem!
Zoeken op internet of het probleem bekend is levert een bijzondere inkijk op de manier waarop KPN met klachten afhandeling omgaat.
Veel mensen hebben hetzelfde probleem, op het forum van KPN klagen veel mensen over hetzelfde probleem en een vriendelijke moderater staat ze dan te woord, doet in eerste instantie of degene met de klacht met een tot nu toe nieuwe klacht komt en gaat vragen stellen als: met welk apparaat heeft u het probleem? bij welk programma krijgt u de melding? en nog meer zinloze vragen. Nadat de klager zijn tijd heeft verspilt met het beantwoorden van alle zinloze vragen deelt de moderator de klager mee dat er op dit moment geen oplossing is, maar dat er z.s.m. een antwoord op komt.
2 maanden geleden stond onderstaand bericht op het forum:
Goedemorgen allemaal, we hebben inmiddels antwoord van de ontwikkelaars. Ze zijn bezig met een onderzoek waardoor deze foutmelding ontstaat. Als ze dit weten, dan kan er gekeken worden naar een oplossing. Zodra we meer informatie hierover hebben, dan delen we dit met jullie.
Leek veelbelovend, eindelijk na maanden een antwoord van de ontwikkelaars, (vraag me overigens af, hebben de ontwikkelaars maanden over de vraag gedaan en met de antwoord gekomen we zijn met onderzoek bezig..... of heeft het maanden geduurd voordat KPN de vraag heeft kunnen stellen aan de ontwikkelaars)
KPN is of incapabel of ongeïnteresseerd! voor mij een reden om zodra het contract afloopt over te stappen naar een andere aanbieder.

Algemene beoordeling 
 
4.6
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Internet traag zou 80 kunnen zijn haal amper de 25. Gevolg radio valt uit tv valt uit opnieuw bufferen.
Monteur geweest vakkundig helaas het probleem zit buiten en effe de straat op graven is geen optie.
Toestemming om contract te stoppen. Terug naar de Delta

Algemene beoordeling 
 
4.4
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
3.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
5.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Heel ontevreden over het pakket. Laatste tijd storing na storing; geluid vertraagd (2e tv sowieso vertraagd geluid, heel vervelend! ). Verplichting vast naar mobiel bellen a 5 euro per maand extra. Dan weer geen tv dan weer geen pc dan weer geen telefoon.
Stond een jaar of zo vanuit KPN verkeerd ingesteld dus kreeg niets in HD, geen euro compensatie voor ontvangen! verplicht overgestapt naar glasvezel en slechter dan ooit.

Algemene beoordeling 
 
4.8
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
4.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Ontevreden over de factuur, de communicatie en de aanbieding nadat je iets wijzigt. Je ontvangt een email maar geen voorstel of oplossing voor je probleem.
Ik ga overstappen. Ben er helemaal klaar mee.

Algemene beoordeling 
 
4.8
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

We hebben al een aantal jaren het 3-in-1 pakket en hebben vanaf het begin alleen maar problemen ondervonden.
De laatste problemen zijn het verdwijnen van de gids, is weer terug na ontvangerwisseling en nu weer de geplande opnamelijst verdwenen. Een internetverbinding voor de computer ook enorm traag en we betalen wel de normale prijs voor een goed werkend systeem. Wij zijn het zolangzamerhand zat. KPN kan ons niet meer helpen blijkbaar. Een positief punt is dat vaste telefoon gelukkig normaal werkt. Voorlichting en instalatie op locatie is prima gedaan. Computer door geadviseerd bedrijf is zeer slecht en kostbaar. Geen oplossing na reparatie, is er alleen maar slechter door geworden. Wij zijn mensen die snel tevreden zijn.

Algemene beoordeling 
 
4.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Snelle levering.
Geen aansluiting op de afgesproken datum zonder even een telefoontje te geven of een mailtje te sturen.
Na mijn klacht is het antwoord dat er een ticket is gemaakt en ik eigenlijk maar even af moet wachten.

Algemene beoordeling 
 
4.0
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Wij gebruiken al heel lang KPN telefonie en hebben nadien interactieve 3in1 gekozen. Draadloos werkte niet optimaal en dus vaste aansluiting gemaakt. In het begin prima maar geluid en beeld lopen vaak niet synchroon en de tv gids vaak niet beschikbaar. Na opnieuw een software update voor de ontvanger hopen we het beste, maar we hebben er zo langzamerhand zat van. Betalen de hoofdprijs maar krijgen steeds weer een slechte oplossing. Wat is het alternatief voor de 3in1 van KPN. Anders naar andere aanbieders gaan kijken.

Algemene beoordeling 
 
3.8
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Adsl Verbinding En mijn aansluiting is 100 meter van een centrale kast van KPN.Er is al jaren niet de kwaliteit internet geleverd waar wel voor betaald wordt. Van alles beloofd en niet na gekomen. Mail en post thuis gehad met toezegging van verbeteren netwerk En leveren van nieuwe router ? klopt van geen kant .En elke keer moet klant contact zoeken,het is volgens mij de beste manier om je klanten weg te jagen. Wees correct en zeg dat netwerk niet goed is en investeert in huisaansluitingen marijke dat doet KPN niet wegens de kosten Maar rekent wel bij de klant af.Gewoon slecht ?

Algemene beoordeling 
 
4.8
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Het was zo mooi bij KPN, hoe langer je bij KPN bent hoe meer je genaaid word. abo alles in 1 met glasvezel.
In de proefperiode kon ik als probeersel tot 100 mb snelheid wat het ook deed, na een half jaar proef periode voorbij en toen begon het gekloot. Draadlooze verbinden werden slechter, moest opeens bekabeld worden, meldingen dat ik geen all in one heb en ook alles afgesloten van alle extra`s. paar dagen later had ik opeens alles weer, niet even sorry er is iets fout gegaan, nee standaard regel een computer storing als smoes. nu nog steeds glasvezel maar als ik hogere snelheid wil kan dat niet omdat er in mijn gebied geen glasvezel gemeld staat, heb het al bijna een jaar maar ik sta dus als ADSL met max 24 MB terwijl ik in de proef periode 100 mb had. maar ik betaal voor 60 mb. heb het gemeld en in AUG 2016 zou het opgelost zijn. Geloof er geen moer van. ben benieuwd vooral naar de compisatie

Algemene beoordeling 
 
4.2
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
5.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Helaas ben ik van Ziggo naar KPN overgestapt.
De reden daarvoor was dat het maandelijks goedkoper was. Ik heb mezelf een goede trap onder mijn kont moeten geven voordat ik daadwerkelijk actie ondernam....meestal is mijn mening; 'dat gedoe is mij het geld niet waard'. Had ik daar maar naar geluisterd....De maandelijkse kosten van 35€ per maand heb nooit betaald; het was altijd meer. Na enkele maanden heb ik de rekening eens goed bekeken (mijn fout) en wat bleek nu; ik had een HBO pakket af laten sluiten. Dit was gratis hadden 'ze' mij verteld. Dat gratis bleek 10€ per maand. Toen ik daarover belde hebben ze beloofd dit per direct stop te zetten en mij 15€ over te maken op de volgende factuur.
Het pakket is echter niet stop gezet en ook de 15€ waren niet verrekend. Toen ik weer belde gaf de medewerker aan dat hier geen aantekening van gemaakt was en ik dus niet het geld terug zou krijgen.

Mensen; blijf waar je bent. Zelf ben ik zeer ontevreden over KPN

Algemene beoordeling 
 
3.2
Levertijd 
 
2.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
4.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
3.0

Ik denk dat ik met mijn alles in 1 pakket nu de honderdste storing heb. alles weer resetten alles weer opnieuw opstarten en ga zo maar door. Ik wordt helemaal moe van de vele contacten met KPN via de telefoon, bezoek monteur etc. Wat is een alternatief voor deze club die drukker is met de bonussen van de directie dan de kwaliteit en tevredenheid van de klant.

Algemene beoordeling 
 
3.8
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
4.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

KPN heeft vandaag storing. Nu vrijdag 19.45 uur weer geen TV. Wij hebben compleet, maar zullen het snel beeindigen. 0800 0402 is NIET weer niet bereikbaar. KPN os ongelofelijk slecht!

Algemene beoordeling 
 
3.2
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
2.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

De verbinding met het KPN 3in 1 pakket is te triest voor woorden. Elke minuut happend het beeld al 7 monteurs langs geweest. Elke keer gaat het weer even n weekje of wat goed en dan kun je weer niets op tv of internet bekijken.

De grootste miskoop aller tijden. KPN sucks!!!!!
De grootste miskoop aller tijden. KPN sucks!!!!!
De grootste miskoop aller tijden. KPN sucks!!!!!

De grootste miskoop aller tijden. KPN sucks!!!!!

Algemene beoordeling 
 
4.8
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
5.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

na 30 jaar klant bij KPN geweest te zijn overgestapt naar een collegaaanbieder 3 in 1 ivm voortdurende problemen met KPN 3 in 1. WIFI Uitval, TV uitval, traag (je besteld 150mbits download maar krijgt 10mbits, precies het minimum dat contractueel geleverd hoeft te worden), slecht bereik, hoge prijs. We halen nu bij de collega aanbieder Ziggo draadloos 90mbits en bedraad 180mbits. Bereik is veel beter (geen extenders meer nodig). Kortom zelfde prijs, maar nu echt goed.

Algemene beoordeling 
 
3.8
Levertijd 
 
3.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
2.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Al zes jaar ben ik onder contract bij KPN. Qua internet erg goed en heb nooit problemen ervaren.

Wel met de kosten die ze mij nu laten betalen. Doordat er problemen waren met mijn incasso´s werden er steeds herinneringen gestuurd. Op zich eigen verantwoordelijkheid. Meerdere malen heb ik gebeld met de klantenlijn en daar bleek dat de e-mail waar alle herinneringen naar toe gaan niet klopte. Dit was een adres uit 2002. Er werd zeer onprofessioneel gereageerd en totaal geen begrip getoond. Ik kreeg meteen een brandbrief met het dreigen van afsluiting. Ook heb ik schriftelijk een brief gestuurd met mijn frustratie hierover.

Nu heb ik in twee maanden tijd twee keer 25 euro heractivitatie kosten moeten betalen en daarbij 5 euro aanmaningskosten.

Als klant ben ik zeer ontevreden over de manier waarop er met mij, als klant, wordt omgegaan.

Ik heb het bedrag betaald om verdere verhoging te voorkomen, maar mijn abonnement ga ik zeker opzeggen. Het maakt ze totaal niet uit of je nu al 6 jaar gewoon trouwe klant bent.

Verdere frustratie hierover is verspilde energie, maar ik wil het wel gezegd hebben. Klantenservice laat echt te wensen over.

Gr

42 resultaten - getoond 1 - 15  
1 2 3