Caiway
KPN
NLE
Online
T-Mobile
Telfort
XS4ALL
Youfone
Ziggo

KPN Ervaringen 3-in-1 pakket

Opmerkelijk
 
6.6 (193)

Bezoekers-beoordelingen

$ beoordelingen met 42 sterren

193 beoordelingen

 
(42)
 
(55)
 
(42)
 
(42)
 
(12)
Algemene beoordeling 
 
6.6
 
7.4  (193)
 
7.1  (193)
 
6.4  (193)
 
6.7  (193)
 
5.6  (193)
Terug naar listing
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
42 resultaten - getoond 1 - 15  
1 2 3  
Sortering 
 
Algemene beoordeling 
 
6.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Ik tel de dagen af, dat ik mijn abonnement kan opzeggen en weer terug kan gaan naar Ziggo. Bij Ziggo had ik het probleem dat een paar minuten na het inschakelen van de decoder het beeld en geluid voor een paar seconden op zwart ging. Dat was steeds eenmalig, dus de rest van de avond verliep probleemloos. Toch ergerde ik mij er aan en besloot over te stappen naar KPN alles in 1. Beeldkwaliteit is goed, internetsnelheid is van Ziggo veel beter, telefonie geen verschil. Dat ik de dagen aftel om weer over te stappen naar Ziggo komt omdat het televisiebeeld en geluid regelmatig stagneert, ongeacht welk programma je bekijkt. Kijk je naar een gratis film on demand dan is foutcode 302 schering in inslag. Dit houdt in dat de film stopt en dat je pas naar veel pogingen de film weer kunt starten, maar dan wel vanaf het begin moet doorspoelen naar ongeveer de plek waar je met kijken gebleven was. Kortom super waardeloos. Nee dit is een eenmalige ervaring.

Algemene beoordeling 
 
5.4
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Voorheen Ziggo en geen glasvezel. Toen altijd redelijk snel internet zonder storingen.
Nu als alles het doet is snelheid aan kabel vaak goed maar soms ook enorm traag. In ieder geval nooit sneller asl voorheen zoals wel beweerd wordt met glasvezel.
Wifi ontvangst bij router in de buurt geeft zelfde snelheid als de bekabelde apparaten maar elders in huis is het huilen met de pet op !!
TV is op enkele haperingen na (stilstaand beeld en herstarten) prima!

Algemene beoordeling 
 
5.4
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Tv is echt top! Geen storingen of haperingen van het beeld. Internet is echt ruk! :-( wifi valt continu weg en dan moet de modem gereset worden. Soms zelf meerdere keren per dag. Ook krijg je in de veel gevallen niet de snelheid waar je voor betaald.

Algemene beoordeling 
 
6.2
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
3.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Overgestapt van Tele 2 naar KPN 3 in 1. Omdat ik dacht dat ze een snelle wifi hadden.
TOTAAL maar ook TOTAAL de foute keuze.
Alles geprobeerd, naar fabrieksinstellingen gereset etc, maar als nog is het traag.

Algemene beoordeling 
 
5.6
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
5.0

Ik ben per 11 mei 2016 overgestapt van Ziggo naar KPN 3-in-1. Ik kreeg eerst alleen bevestiging van KPN, dat ik met de vaste telefoon was overstapt en na een paar keer zelf navragen, kreeg ik pas bevestiging, dat ik ook met internet en TV overgestapt was. Daarna kreeg ik zonder vooraankondiging de modem, etc. thuis gestuurd. Dat pakje was toen bij de buren afgegeven, want wij waren niet thuis, omdat wij niet wisten, dat er iets opgestuurd zou worden. De vaste telefoon is prima, internet is over het algemeen ook goed, soms een beetje traag. Alleen TV-beeld en geluid blijven soms hangen. Met kabel of draadloos, dat maakt niet zoveel uit. Hierover heb ik een klacht ingediend en mijn man heeft een paar keer gebeld, omdat volgens hem het signaal niet sterk genoeg is. Maar volgens KPN ligt het daar niet aan, 1 van de 2 kastjes is toen vervangen, maar dat gaf geen verbetering. Na een paar keer chatten konden we een installatiemonteur krijgen. Daarvan hadden we nog geen gebruik gemaakt. Die monteur wilden ze in eerste instantie niet gratis laten komen, want dat zou alleen binnen 2 weken na de aansluitdatum kunnen volgens "Marleen" met wie ik gechat heb op 4 augustus 2016. Ze kon niet aangeven waar dit stond vermeld, omdat dat ook nergens staat vermeld.... Verder zouden wij volgens "Marleen" een WIFI-extender hebben, die niet geschikt is voor TV (TP-Link). Maar die is wel degelijk geschikt, voor Smart TV's om precies te zijn. Dus haar informatie was niet correct. Nog een keer gechat met "Kevin" op 4 augustus en "Linda" op 5 augustus. Er zou een gratis installatiemonteur komen. Gisteren, 11 augustus 2016, zou hij tussen 15:00 en 17:00 komen. Niemand gezien, niets gehoord. Vandaag, 12 augustus, weer gechat, nu met "Nynke". Stond er helemaal geen monteur ingepland en ze konden dat ook niet meer toevoegen omdat de "order gereed was". Die order is mijns inziens helemaal niet gereed. Ik moest een nieuwe afspraak maken, zelf bellen of gebeld worden. Nu hoeft het al niet meer. Ik heb weer een klacht ingediend en doorgegeven, dat ik per april volgend jaar opzeg. De informatievoorziening is soms niet goed of totaal incorrect, je klacht wordt kennelijk niet zo serieus genomen, de service is slecht, een excuus kan er nauwelijks van af en aan compensatie doen ze al helemaal niet.
Zorg dat je medewerkers voldoende kennis van zaken hebben, dat ze altijd bij klachten eerst excuses aanbieden, dat je ervoor zorgt, dat klanten niet zelf overal steeds achteraan moeten bellen of emailen en dat je voor compensatie zorgt.

Algemene beoordeling 
 
6.0
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Helaas was ik overgestapt van Ziggo naar KPN... Verschrikkelijk, ik heb nu spijt van. Ik moet dagelijks de modem restarten anders werkt mijn wifi niet / heel slecht. Ping naar google.nl is 200ms en naar een datacenter server 30 ms (normaal gesproken - 2 ms). Ongelofelijk langzaam, valt steeds uit. Hun klantenservice kan helemaal niks aan doen: "uw internet werkt goed, meneer". Grappig, want hier werkt dit voor geen meter.

Bovendien vindt hun sales afdeling het normaal om tegen potentiële klanten te liegen. Er was beloofd dat ik in oktober 2015 glasvezel zou krijgen. Wij zijn inmiddels een half jaar verder, geen glasvezel en ze geven aan dat het binnenkort niet zou komen.

Hotspot via mijn iPhone 4G t-mobile werkt vele malen sneller dan KPN thuis wifi.

Algemene beoordeling 
 
6.2
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

wat een prutsers, door het overgaan op glasvezel heeft KPN in al zijn wijsheid besloten "oude email "adressen te verwijderen bij mensen die zijn overgegaan. Nu zijn wij al 10 dagen bezig om dit te laten herstellen. enige reactie van KPN: we zijn er mee bezig en er zijn nog 9000 mensen met het zelfde probleem. chapeau KPN . ik weet het zeker. ik ga weg. ze doen dingen zonder na te denken over de gevolgen (geen email meer). en kunnen het niet binnen een redelijke termijn oplossen.

Algemene beoordeling 
 
5.6
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Vorig jaar in Maart en April zowel voor mijzelf als mijn vriendin op een ander adres, voor beiden een 3 in 1 pakket geregeld in combinatie met KPN gsm abb. Ik heb zelf vanaf t moment dat alles was aangesloten alleen maar problemen gehad met het TV-signaal. De kracht van het 3 in 1 systeem bij de KPN was dat je alles draadloos kon aanleggen. Via het elektriciteitsnet in huis werd het signaal door gegeven met speciale stekkerdozen. Ook dat wat je op de 1e tv aan programma's opnam kon je op de 2e tv(slaapkamer) ook bekijken. Vond ik een sterk voordeel tov Ziggo. Ik heb vanaf het begin problemen gehad omdat het beeld regelmatig haperde. Ook de opgenomen programma's werden regelmatig onderbroken. Elke keer de tekst dat er geen signaal was. Omdat alles via "de cloud" gaat, kreeg ik sterk het gevoel dat het wifi-systeem niet goed werkte. Ook al andere kanalen geprobeerd op aanraden van de zoveelste kpn-medewerker. Met inmiddels de 6e medewerkster afgesproken om de experiabox en de ontvangers om te ruilen bij de dichtsbijzijnde kpnXL-winkel. Mooi denk ik, bel voor alle zekerheid de KPN(8e medewerker inmiddels) of ze mij verwachten bij die winkel met al mn afgekoppelde spullen. Niet dus!!!! De laatste medewerker vond dat het aan de elektrisch systeem van mijn normale rijtjeswoning lag en nadat ik had aangegeven dat ik toch maar weer ga shoppen bij Ziggo volgende week, deed hij opvallend weinig zn best om mij als klant te behouden. Hij gaf geen toestemming om alles om te ruilen bij de XL-winkel of de optie een monteur te sturen kwam niet bij hem op.
KPN. . . er staan 2X een 3 in 1 pakket(aflopend maart 2016) en 2 gsm abonnementen op het spel. Jammer!

Algemene beoordeling 
 
5.4
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
3.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Helaas van Ziggo naar KPN overgestapt! Alleen maar problemen met de WiFi! Verschillende telefoontjes gepleegd, maar na een speedtest etc verbeterd het internet niet. We zijn 3 maanden klant en het heeft nog niet goed gewerkt!
KPN wil een monteur sturen voor onze eigen rekening. Wij gaan daar niet mee akkoord en we wilden het abonnement meteen opzeggen. Dat kan dus niet want dan plegen we contractbreuk.
Nou KPN , ik vind het contractbreuk dat het draadloosinternet nog steeds niet werkt! We betalen genoeg per maand. En alleen maar problemen met het internet! Teleurstellend !!

Algemene beoordeling 
 
5.8
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
2.0
Algemene Tevredenheid 
 
3.0

26.11 j.l. in verband glasvezel overgestapt van Ziggo naa KPN. Internet is iets sneller kwaliteit tv beelden zijn zonder meer slecht. HD zenders gaan nog wel maar de rest is ronduit slecht. Flets en wazig. Het lijkt wel alsof ik naar een wassebeelden aan het kijken ben. Als ik het van te voren geweten had was ik bij Ziggo gebleven. Mijn verwachtingen waren hooggespannen temeer omdat ik onlangs 2 dure (ultra HD) tv's heb aangeschaft. Een grote teleurstelling. Hopelijk gaat KPN hier op korte termijn verandering in brengen anders ben ik, en vele met mij vrees ik, volgend jaar weg bij KPN. Er zitten hier nog een aantal buurtbewoners die nog twijfelen om over te stappen naar glasvezel. Mijn advies; bezint eer ge begint en ga vooral kijken naar mensen die overgestapt zijn. Wellicht zit er een betere provider tussen.

Algemene beoordeling 
 
6.0
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
2.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Sinds 3 jaar ook interactieve TV van KPN. Waardeloos sinds de eerste week problemen, echt meer dan 30 monteurs over de vloer gehad. Alle kastjes zijn minstens 6 maal omgewisseld, maar steeds ontstaat een nieuw probleem. Serie opnemen werkt niet cq. niet goed, geen geluid, geluid loopt niet synchroon, opnames afspelen lukt niet, live TV pauzeren werkt niet, opnames doorspoelen werkt niet. 2 monteurs zijn nooit komen opdagen, terugbel afspraken komt men niet na. Wij zijn er echt helemaal klaar mee met KPN TV. (met internet en telefoon nog nooit klachten gehad overigens)

Algemene beoordeling 
 
5.2
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
6.0

Heb een full HD tv en vind het beeldkwaliteit met KPN erg slecht t.o.v Ziggo het internet is wel wat sneller. Afwachten of ik tzt toch voor tv maar weer overstap op Ziggo

Algemene beoordeling 
 
6.2
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
6.0

Na jaren over gestapt naar KPN 3 in 1 . Levering ging goed , aan laten sluiten door monteur en alles werkte toen hij klaar was. Wat mij erg op valt is de slechte beeldkwaliteit , echt stukken minder dan UPC , en ik heb toch echt een goede tv. Ook veel meer diensten die je moet betalen. Jammer maar ik zit er dus een jaar aan vast. Per 1 Okt. zou ik overgaan naar KPN , maar die hadden alleen de telefoon op gezegd bij UPC , met als gevolg dat de factuur van UPC straks gewoon op de deurmat valt bij mij . Maar weer gebeld en ze gaven toe dat ze niet goed gehandeld hebben en ze betalen de factuur. Das dan weer op gelost. Ik heb HBO gekregen bij het pakket maar na verschillende telefoontjes heb ik die nog steeds niet op mijn tv. Weer bellen dus en waarschijnlijk weer beloftes.
Telefoon en Internet tot nu toe prima maar ik baal van de beeld kwaliteit op mijn tv. Hier nog geen glasvezel , volgend jaar dus weer naar UPC / ZIGGO

Algemene beoordeling 
 
6.2
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Sinds 2 september alles in 1 glasvezel en vanaf dat moment werkt mijn vaste telefoon niet meer. Nu 10 oktober en 16 telefoontjes naar de helpdesk verder nog geen telefoon . De helpdesk van KPN is een DRAMA men laat je lang wachten en komt met oplossingen die achteraf niet werken. Volgens een monteur die ik toevallig aan de lijn kreeg was er een software probleem en moest dit via manila opgelost worden want het was niet meer in hun handen. Dit was volgens hem met een week opgelost nu na 5 weken nog niets en maar bellen naar de helpdesk.
Men belooft iedere keer we bellen u morgen terug maar ze bellen niet . Hiervoor alles in 1 via de telefoon lijn nooit geen probleem gehad en werkte altijd mar je laat je overhalen en zie het resultaat.

Algemene beoordeling 
 
6.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
3.0

Heb recent mijn KPN abonnement opgezegd daar ik ga verhuizen en 8 maanden naar het buitenland gaat.

Wat schetsen mijn verbazing gisteren had ik geen tv meer daar een medewerker mij 1 maand te vroeg had opgezegd, terwijl ik toch wettelijk termijn van een maand opzegging hebt! Maar KPN dus niet want na bellen en een half uur verder werd er dood leuk verteld dat zij er niets meer aan kunnen doen!!!

Daar zit ik zo meteen zonder tv, internet en telefoon en gaan mogelijkheid om het probleem op te lossen. Schande om mensen zo in de problemen te brengen in dit digitale tijdperk, dus geen opzeggingen gas en licht e.d. en ook geen internet bankieren kan dus de rekening van KPN ook niet overmaken.

Schandalig dat door een medewerker wij zo in de problemen komen. En dat er niets aangedaan wordt.
Als ik terug ben dan zal ik beslist geen KPN nemen en ik zeg mijn andere abonnementen bij KPN ook op. Er zijn genoeg providers met mobiel bellen

42 resultaten - getoond 1 - 15  
1 2 3