Caiway
KPN
NLE
Online
T-Mobile
Telfort
XS4ALL
Youfone
Ziggo

KPN Ervaringen 3-in-1 pakket

Opmerkelijk
 
6.6 (193)

Bezoekers-beoordelingen

$ beoordelingen met 55 sterren

193 beoordelingen

 
(42)
 
(55)
 
(42)
 
(42)
 
(12)
Algemene beoordeling 
 
6.6
 
7.4  (193)
 
7.1  (193)
 
6.4  (193)
 
6.7  (193)
 
5.6  (193)
Terug naar listing
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
55 resultaten - getoond 1 - 15  
1 2 3 4  
Sortering 
 
Algemene beoordeling 
 
7.6
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Overgestapt naar KPN omdat Ziggo altijd maar stoorde, ik miste halve tv programmas daardoor. Lange tijd gedacht “dit is een oud huis de verbinding en bedrading zijn gewoon niet zoals het zijn moet” maar uiteindelijk was ik er toch zat van en ben overgestapt op KPN! Helaas had ik geen verbinding met KPN in mijn huis waardoor een monteur noodzakelijk was maar die heeft alles netjes en snel opgelost! Tot nu toe super scherp beeld en overal in huis wifi signaal en ook geen storingen meer gehad!

Algemene beoordeling 
 
8.4
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
8.0

Monteur (noem geen naam) was niet erg professioneel, kreeg installatie van interactieve tv niet voor elkaar, moest een paar keer weg om materiaal te halen wat hij niet bij zich had. Hij moest ook bij de buren kijken hoe alles zat en had ook het tweede kastje voor draadloze verbinding niet bij zich. We hadden duidelijk het idee dat hij totaal niet wist waarover het ging. Uiteindelijk is een dag later een andere monteur gekomen, (Gerard) ,erg vriendelijk, professioneel, die in korte tijd de situatie wel voor elkaar had. Hulde aan deze monteur.

Algemene beoordeling 
 
7.4
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
6.0

Een installateur is tijdens onze verbouwing langsgekomen om het KPN complete pakket te installeren. dit leek allemaal goed gegaan te zijn totdat ik mijn tv en internet wilde aansluiten. het KPN alles in 1 pakket was niet goed doorgekomen vanwege een afwijkend leveradres en besteladres. kan gebeuren natuurlijk maar wij werden hier niet op de hoogte van gebracht en dat vind ik erg jammer. dit is nu besteld en binnen 5 werkdagen binnen dat is wel erg netjes. Wifi heel veel problemen mee gehad. de installateur had een persoonlijke wachtwoord voor ons aangemaakt en dit had hij op papier gezet. het lukte ons niet om een wifi verbinding te maken. we kregen telkens een melding dat het wachtwoord verkeerd was. heel raar en dus meerdere varianten geprobeerd maar niks werkte. door de KPN klantenservice naar de site gestuurd via een laptop om mijn wachtwoord te herstellen en wat blijkt, de monteur had het wachtwoord verkeerd gespeld op de computer maar juist opgeschreven op het papiertje. de service van de klantenservice is echt top!!! snelle, duidelijke hulp waar je echt wat mee kan! alleen erg teleurgesteld in de monteur. je kan erg gefrustreerd raken van geen wifi in 2017 namelijk. al met al prima alleen hoop ik dat het beeld beter wordt wanneer we de alles in 1 pakket hebben.

Algemene beoordeling 
 
7.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
7.0

Prima en snel geregeld. Internet is veel minder snel dan vorige provider Ziggo, maar is wel veel stabieler. Eindelijk geen structurele storingen meer.

Algemene beoordeling 
 
7.6
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Wij hebben echt al heel lang glasvezel van KPN en we zijn heel tevreden. Ja er zijn wel eens wat problemen geweest, maar als je met ze belt krijg je direct iemand aan de lijn, die et ook echt verstand van heeft!!
We hebben wel een 5 ghz versterker aangeschaft vanwege de wifi dichtheid in Amsterdam.
Ja het is wat duurder dan de rest maar ik vind het dat meer dan waard.

Algemene beoordeling 
 
8.2
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
6.0

Bij installatie alleen probleem dat de glasvezel aansluiting niet werkte, daar moest Reggefiber aan te pas komen: was in de voorbereiding aansluiting niet gemaakt.
De monteur is dan ook vertrokken zonder dat er iets werkte. Maar toen de glasvezel het deed had ik de hele zaak binnen de kortste keren aan de praat: zeer gebruiksvriendelijk systeem.
Mijn eerste indruk was dat het HDMI beeld iets minder was dan van bij Ziggo waar ik van overgestapt ben.
Ik kwam er bij toeval achter dat er in de menu lijst zenders waren aangeduid met "glas".
En kijk: die leverden wel de verwachte kwaliteit, het rare is dat daar in de documentatie nergens over wordt gerept. Ze stonden ook niet in de bijgeleverde zender lijst, die overigens sowieso behoorlijk achterhaald was.
Kon er later op Inet wel info over vinden: inderdaad verhoogde bitsnelheid, dus kwaliteit.
Maar nu ben ik zeer tevreden over de TV functionaliteit met de fraaie opneem optie "in de cloud".
Ook Internet werkt goed en snel.
Wat tenslotte mijn algemene tevredenheid tempert is de complete chaos in de communicatie over mijn abonnement en aansluiting. Het voert te ver hier in details te treden...

Algemene beoordeling 
 
7.8
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

best wel jammer, ben overgestapt van Ziggo naar KPN het was direct hommeles want volgens de overstap service weigerde Ziggo mij als klant op te geven omdat ik in de schuldhulp verlening zou zitten awel na een paar maand dubbel te hebben betaald was dat opgelost. na een tijdje heb ik KPN gebeld toen was de actie verlopen en ging ik zoals ik wist meer betalen niks mis mee, maar toen ik de klantenservice belde met de vraag hoe ik goedkoper kon ging het mis. er werd mij verteld dat ik KPN compleet moest nemen en dan zou ik in het premium pakket alle hd zenders gratis krijgen en zo zouden de kosten naar beneden gaan. fout dus ik ging juist meer betalen omdat ik nog een mobiel abonnement nodig had om KPN compleet te krijgen. maar daar kwam ik pas achter toen ik de rekening van 64 euro nog wat kreeg en de hd zenders waren niet gratis. weer KPN klantenservice gebeld en er was toen een eerlijke medewerker die tegen mij zei dat is niet oke. dus ik kreeg de aansluitingskosten terug van 30 euro van het mobiel abonnement wel moest ik toen omdat ik graag nog steeds goedkoper wilde mijn internet snelheid verminderen niet meer onbeperkt kunnen bellen en geen premium pakket meer van tv en zo kwam ik dan weer op mijn oude kosten uit. dus nog steeds niet goedkoper. de medewerker van KPN gaf toe dat er eigenlijk fraude was gepleegd door een andere medewerker die op provisie basis werkt of er in elk geval belang bij had niet eerlijk te zijn. dus zit nu 2 jaar vast aan dit hele gebeuren en kan niet wachten tot dat ik hier vanaf ben. klant worden bij KPN? prima maar kijk goed uit want voor je het weet wordt je opgelicht ik krijg die 30 euro wel terug maar weegt dit op tegen de kosten en het missen van bepaalde service nee vind ik niet, erg jammer van een miljoenen concern die zo met mensen omgaat.

Algemene beoordeling 
 
8.0
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
8.0

Ik heb nu alles van KPN en drie GSM's van het gezin. Super goedkoop en altijd heel bereidwillig geholpen. Alleen jammer dat Sport1 niet gewoon gratis is, want F1 liefhebber. Ziggo klanten dus wel.

Algemene beoordeling 
 
7.4
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
7.0

Overgestapt naar KPN Compleet met als grootste voordeel de data verdubbelaar voor mobiele telefonie en het gratis zenderpakket naar keuze (HBO in mijn geval).

De internetsnelheid/stabiliteit is top! Nog geen enkele problemen gehad. Dit geld ook voor Mobiele Dataverkeer.

Het grote probleem van KPN is dat de beeldkwaliteit vna TV echt behoorlijk slecht is. Dit mag niet de naam HD dragen. Ik snap dat het technisch gezien HD resolutie is en je het dus zo mag noemen. Maar de beelcompressie en de uiteindelijke bitrate (kwaliteit) is echt ontzettend slecht. Ik zou me genaaid voelen wanneer ik zou moeten betalen voor een HBO pakket van deze kwaliteit. Geld overigens ook voor reguliere tv zenders via KPN. Ik raad dan ook iedereen in mijn omgeving af om over te gaan op glasvezel van KPN wanneer ze beeldkwaliteit belangrijk vinden.

Algemene beoordeling 
 
8.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
8.0

gisteren alles in 1 geplaatst door KPN monteur Wesley. was prima in orde en alles doet het goed. Had al wel van te voren utp kabels laten trekken door installatie bedrijf. ervaringen na 1 dag top.

Algemene beoordeling 
 
8.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

3 dagen geleden naar de KPN gebeld omdat, onverklaarbaar, we een tv kastje kwijt zijn en gevraagd of we er nog een bij konden huren. bij ons glasvezelabonnement krijg je 2 kastjes gratis en de rest huur je bij, volgens het contract 4 in bezit dus 2 gratis en 2 huren.
De telefoniste vroeg de serie nummers van de 3 overgebleven kastje en vertelde mij dat het vierde kastje uit het systeem wordt gehaald en we een nieuwe KRIJGEN!

Tevens kregen we meteen een nieuw soort abonnement die beter op gezin was afgestemd en met meer en beter zenders en een spotify abbo erbij, ook omdat we KPN compleet zijn.

Nu 3 dagen later is het kastje gebracht met coax, hdmi en LAN kabel (10 meter).

GEWELDIG....

Algemene beoordeling 
 
8.2
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Sinds begin januari het alles in 1 glasvezelpakket.
Op een klein installatie foutje van de monteur na alles prima verlopen en bellen, internet en TV werkte in 1 keer.
De monteur had op de verkeerde poort van het Genexis modem de glasvezel aangesloten en kreeg daarom geen signaal. Binnen 2 uur zou een andere monteur komen. Deze was er binnen 15 minuten.
Die constateerde de verkeerde poort en had meteen verbinding. Deze monteur wist alleen niets van de rest van de installatie maar dat was totaal niet moeilijk.

Super strak beeld. Alleen snap ik niet waarom we de meeste zenders 3x hebben. 1x normaal, 1x glas en 1x HD.
Verder werkt pauzeren e.d. allemaal naar behoren. Alleen jammer (wat ik niet heb kunnen lezen/vinden) is dat je moet betalen voor begin gemist bij de commerciële zenders.

Internet verbinding presteert boven behoren!!
Heb 20 mb up en down. Via wifi haal ik boven en beneden gemiddeld : 30-35 down en 40-58 up.

Al met al ZEER tevreden!!!

Algemene beoordeling 
 
8.4
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Zijn nu bijna 10 jaar bij de KPN, instappakket.
Voorheen Ziggo, alleen maar problemen.
Laatst voor het eerst heel slechte wifi.
Bellen, binnen 2 minuten vriendelijke medewerker, volgende dag een monteur, allemaal gratis.
Monteur constateerd slechte buitenkabel, volgende dag nieuwe kabel door de tuin.
Nog weer problemen.
Volgende dag nieuwe modem, nu alles weer prima!!!
Kortom service vinden wij perfect!!!!!

Algemene beoordeling 
 
8.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
8.0

Zeer tevreden over alles in 1 Glasvezel.Vaste telefonie gebruik ik niet. Kwaliteit van tv-signaal vind ik matig. Ook met HD-Glas is de beeldkwaliteit niet zo goed als bij Ziggo (voorheen UPC). Internet is super (zeer stabiel). Waar ik bij Ziggo heel vaak last had van uitvallen van het internet (en regelmatig van de Horizonbox) heb ik er bij KPN totaal geen last van, werkt uitstekend. Het vreemde vind ik wel dat KPN de beeldkwaliteit nog steeds niet op orde heeft (heb in 2013 ook KPN gehad). Je zou toch verwachten dat met Glasvezel een ongekent scherp beeld doorgegeven zou worden. Ook haperd het beeld soms (vooral in de eerst 20 seconden wanneer je naar een bepaald zender schakelt). Verder vind ik het vreemd dat opgenomen programmas (HD-glas opnames) niet met Dolby Digital te bekijken zijn (dat kon bij Ziggo wel, want daar had je een eigen harde schijf voor opnames). Aan de andere kant is het bij KPN weer handig dat programma's in de cloud opgenomen worden zodat je makkelijk beneden of boven het opgenomen programma kunt bekijken. Helaas zijn de zenders niet te sorteren. Zeker nu er onderhand 3 verschillende kanalen zijn voor de nederlandse zenders (Bijv.: Ned. 1 op 1 op 701 en op 661). Dat is echt niet handig.Naast bovenstaande heeft KPN wel een zeer goede KPN compleet pakket:Je krijgt of het Pluspakket of HBO (elke maand te kiezen/wijzigen) gratis bij KPN Compleet. Gratis is misschien een beetje overdreven, want uiteindelijk betaal je dan hetzelfde als bij Ziggo.Daarnaast hebben wij (mijn vriendin en ik) ook KPN mobiel. Je krijgt dan elk ook 5 euro korting op je mobiele abonnement (en belt onderling gratis). Krijg je het dubbele aantal belminuten/sms en data. En je krijgt Spotify gratis bij het glasvezelpakket.Al met al zeer tevreden. Jammer alleen dat het onderdeel TV nog niet van hoge kwaliteit is (en dan vooral de beeldkwaliteit. Hopelijk gaat KPN daar snel verandering in brengen.

Algemene beoordeling 
 
8.0
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
7.0

Kwaliteit is heel goed. Heb wel heel vaak last van dat ik moet resetten omdat ik zg. een verkeerde resolutie zou hebben volgens het beeldscherm. Ook vaak bij zappen (even) geen geluid of bij doorspoelen 'vastlopers' dus dan weer resetten. Drie monteurs over de vloer gehad, alle apparatuur vervangen doch niet echt verbetering. Servicedesk is overigens wel vriendelijk en meedenkend maar begin me wel steeds meer te ergeren aan storinkjes. Binnenkort loopt contract af. Misschien bestaat er een perfecte provider

55 resultaten - getoond 1 - 15  
1 2 3 4