Caiway
KPN
NLE
Online
T-Mobile
Telfort
XS4ALL
Youfone
Ziggo

T-Mobile Ervaringen 3-in-1 pakket

Opmerkelijk
 
6.5 (25)

Bezoekers-beoordelingen

25 beoordelingen

 
(6)
 
(4)
 
(7)
 
(8)
1-3 sterren
 
(0)
Algemene beoordeling 
 
6.5
 
6.9  (25)
 
6.8  (25)
 
7.2  (25)
 
4.6  (25)
Terug naar listing
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
25 resultaten - getoond 1 - 15  
1 2  
Sortering 
 
Algemene beoordeling 
 
8.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Mijn abonnement onlangs laten omzetten van 500 Mbps naar de nieuwe 750 Mbps internet snelheid.
1 belletje en het was meteen geregeld. Uurtje later meteen de nieuwe snelheid actief en ook nog eens minder betalen per maand.
T-Mobile is goed bezig!

Algemene beoordeling 
 
9.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Ik ben sinds gister aangesloten op Vodafone thuis en ik ben ZEER tevreden.
Als je op internet de recensies soms leest dan slaat de schrik je om het hart.

Bij Vodafone is dit niet het geval. Van begin tot eind correct, alle stappen helder en duidelijk uitgelegd.
Installatie makkelijk, kortom Dik in orde!!

HULDE aan VODAFONE (mag ook wel eens gezegd worden)

Algemene beoordeling 
 
9.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Na alle negatieve woorden wil ik toch een keer een positief bericht plaatsen. Vodafone Thuis is een geweldige dienst. Wij hebben nu twee maanden internet, tv en bellen over glasvezel van Vodafone. Het is een redelijk betaalbaar abonnement met vele extra's. Zo hebben we gratis een 2e settopbox, TV-Anywhere door heel Nederland, zo veel regionale zenders dat bijna elke gemeentelijke tv-zender wel vertegenwoordigd is in het zenderpakket, enz.

De WiFi service is niet helemaal wat ik had gedacht, zo wordt er alleen op de eerste etage gescand, als je op zolder geen bereik hebt is dat een probleem voor de klant. Was jammer, maar met een beetje kennis van netwerken is het simpel om ervoor te zorgen dat je boven een bekabelde access point hebt liggen.

De snelheid van het internet is fenomenaal, en dat alleen al op een abonnement van 50Mbit/s. Wij krijgen de volledige snelheid binnen. Er is tot nu nog geen storing geweest, niet bij internet en niet bij tv en bellen. De beeldkwaliteit van de televisie is beter dan dat ik ooit eerder ergens anders heb gezien.

De montage van de apparatuur ging super snel en werd gedaan door een erg vriendelijke en professioneel installateur.

Al met al een prima dienst en tot nu nog niks te klagen gehad. Het is misschien wel handig te vermelden dat dit is geinstaleed in een nieuwbouwwoning en dat ik zelf redelijk kennis heb van netwerken. Zo had ik zelf alle voorbereidingen al gedaan in de woning, zoals kabels getrokken naar moeilijk bereikbare ruimtes(met Wifi signaal) enz.

Algemene beoordeling 
 
9.6
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Ik heb sinds kort Vodafone 500Mb. Dit is echt heel snel.
Gebruik het veel om te downloaden van usenet en torrents.
Installatie werd gedaan door monteur, duurde wat lang,
Verder tevreden!

Algemene beoordeling 
 
9.4
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Als het eenmaal werkt is dit een prima pakket. Zeker als je alles in 1 hebt met mobiel erbij.
Werkt goed, goede prijs, nooit uitval.

Algemene beoordeling 
 
8.2
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
7.0


Vanwege slechte service bij Ziggo overgestapt naar Vodafone,

Ben zeer onder indruk van service maar ook kwaliteit en materiaal die Vodafone levert.

Enige minpuntje is dat TV kasje aangesloten moet worden op specifieke port van de router niet willekeurig op een netwerk kan aansluiting, gelukkig hebben ze een lange netwerk kabel bijgeleverd om dit op te lossen.
TV kasje van Vodafone is ook 100x sneller dan die van Ziggo.

Internet is zelfs boven verwachting met een upload van 26 Mbps in plaats van 4Mbps.

Gelukkig zit ik dicht bij Telefoon centrale waardoor ze alles zonder problemen kunnen levert, dit zal niet voor iedereen gelden jammer genoeg.

Algemene beoordeling 
 
9.2
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Vodafone-thuis TV, Internet en Bellen: SUPER

Na enige twijfel toch maar een glasvezelaansluiting genomen.
Vodafone had de eer ons als klant te zien toetreden.
En UPC/Ziggo was weer een zeurkous armer.
Belangrijkste reden was de prijsverhoging van Ziggo en
de betere (draadloze) internetsnelheden op glasvezel.

Nadat een vriendelijke behulpzame monteur in de meterkast het glasvezelmodum had opgehangen
bleek deze niet te werken: "wij hadden geen licht". Maar de techneuten van de glasvezelbeheerder
kwamen dezelfde dag het euvel oplossen: er was een glasvezeltje in de centrale verwisseld.
Nu na 2 dagen uitgebreid testen en proberen heb ik een zeer goed gevoel:
Super bereik van m'n wifi en fantastisch HD beeld op de TV.
En vooral de draadloze internetsnelheid is super: op de 2,4 Ghz band is de maximum te behalen snelheid
immers toch maar zo'n 50 Mb/sec. Voor ons is 50 down en 50 up dus genoeg.
En we hebben (iets) meer snelheid dan we toegezegd hebben gekregen.
Mocht het niet snel genoeg zijn dan kunnen we elke maand zelf overschakelen naar 100/100 of zelfs 500/500.

Heel belangrijk: nu besparen we in 1 jaar meer dan E 200,-
Hulde aan Vodafone. Hadden we veel eerder aan moeten beginnen.
Of de telefoon werkt? Geen idee: gebruiken we niet.

Algemene beoordeling 
 
6.0
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Internet is goed. Televisie biedt allerlei onaangename verrassingen. De capaciteit voor het opnemen van programma's is beperkt tot slechts 10 uur!!! Dit is voordat wij een abonnement namen nergens aan gegeven. Het instructieboekje geeft onjuiste informatie. Onze analoge televisie boven kan niet meer gebruikt worden: dit is vooraf niet gemeld. Nu moet er nog een kastje bijgehuurd worden voor de tv boven. Afspelen van opgenomen programma's lukt vaak niet. Geplande opnames verwijderen om nieuwe te kunnen opnemen lukt niet.
KORTOM: WIJ ZIJN NIET GELUKKIG MET T-MOBILE THUIS!

Algemene beoordeling 
 
5.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
2.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Internet is prima. Televisie van Vodafone Thuis, inmiddels T Mobile Thuis, is echt waardeloos. Het kastje reageert nauwelijks op de afstandbediening, de gids klopt niet, zo nu en dan blokkerig beeld waardoor je niet fatsoenlijk tv kunt kijken. Helaas zit ik er nog even aan vast, zodra het kan, ben ik weg en kom nooit meer terug!

Algemene beoordeling 
 
3.0
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
4.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Verkoper van Vodafone heeft veel beloofd. Bewust navraag gedaan of de gloednieuwe HD recorder zou blijven functioneren, of de radio zou blijven functioneren, of we internet op de 2e verdieping (mijn kantoor) via WIFI zouden hebben. Allemaal "geen enkel probleem".
Toen kwam de werkelijkheid:
- De HD recorder kunnen we weggooien;
- Om radio te behouden hebben we een dure box moeten aanschaffen;
- Internet op de 2e verdieping is er niet, kost nog eens 100 euro plus om draden te trekken;
- Tot overmaat van ramp stopt het beeld van de televisie dagelijks of wordt roze zonder geluid, elke avond is het daarom stekkers uit modem en apparaat trekken, 10 seconden wachten en alles weer terug doen. Gelukje dat we weinig tv kijken.

Een dikke min voor Vodafone wat ons betreft, zowel voor de liegende verkoper als voor de geleverde kwaliteit.

Algemene beoordeling 
 
9.0
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Recent overgestapt naar Vodafone Thuis. Een verademing!
Installatie wordt gedaan, kun je ook prima zelf. Installatie is onderdeel van het pakket en wordt uitgevoerd door een ervare monteur.
Alles keurig aangesloten en het werkt goed. Internet is stabiel en snel, televisie haarscherp en de standaard tv-ontvangers werken snel.

Kortom wij zijn zeer tevreden, terwijl ik op voorhand erg sceptisch was.

Aanrader!

Algemene beoordeling 
 
5.6
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Installatie prima geregeld, maar nu ervaar ik dat Vodafone te groot is voor "klantenservice" en te klein in "tripple play". Een thuis kijken Vodafone anywhere app, die niet werkt op mijn 3 jaar oude telefoon, en ook niet op mijn 3 jaar oude tablet "te oud". Bovendien is deze dienst niet beschikbaar op bv. een laptop. dus Tv anywhere is tv nowhere. Internetpagina's die niet bereikbaar zijn via het netwerk van Vodafone, maar wel bij Ziggo, online.nl en KPN. Een aanbieder die te groot is voor goede klantenservice, en te klein voor een goede internetverbinding thuis. (omdat ze zo weinig thuis klanten hebben, zien ze netwerkproblemen pas heel laat, omdat het als "incidenteel gebeuren" wordt beschouwd. (jammer ook trouwens dat het modem maar 2 UTP poorten heeft voor INternet, en de andere 2 enkel gebruikt en moeten worden voor TV)

Algemene beoordeling 
 
7.2
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
5.0

Sinds drie weken bij Vodafone. Over het algemeen wel tevreden. Wel jammer dat je maar twee programma's tegelijk kan opnemen, bij telfort was dat zes! Dus dat is wel.irritant. internet doet het goed.

Maar na dit jaar stap ik wel weer over

Algemene beoordeling 
 
4.4
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Waadeloos.
Vodafone thuis afgesloten in de winkel en afspraken gemaakt over de installatie. Die zou erbij zitten maar wat volgens de verkoper en volgens de Vodafone site bij de installatie zou moeten zitten klopt niks van! Voor allemaal normale dingen moet dik worden bijbetaald (bijvoorbeeld een draad treken door een loze leiding want alleen een draad over de trap naar boven zit bij de installatie) compleet onlogisch. Als je hier iets over zegt krijg je te horen, ja mevrouw zo is het nu eenmaal. Totaal niet klantvriendelijk. De klantenservice is ook slecht bereikbaar meerdere keren minstens een kwartier in de wacht gehangen... frustrerend. Waren we er maar nooit aan begonnen.

Algemene beoordeling 
 
6.8
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Helaas ben ik erg teleurgesteld in Vodafone.
De verkoper (aan de deur) verkocht dat het Draytek modem een erg goede ontvangst had en dat ik ook op de tweede verdieping en buiten een goed signaal zou hebben. Dat is niet het geval en Vodafone zegt alleen verantwoordelijk te zijn voor het bedraadde signaal.
De eerste weken erg veel storing gehad met het internetsignaal. Uiteindelijk bleek dat het Draytek modem stoorde omdat er twee externe harde schijven dicht bij stonden.
Het Draytek modem heeft slechts twee LAN poorten.
Sinds de levering werkt de nummerherkenning van de telefoon niet: wij zien niet wie ons belt. Vodafone zegt hier mee bezig te zijn, maar we zijn inmiddels een half jaar verder en Vodafone biedt geen enkel alternatief en belooft helemaal niet.
En het meest ontevreden ben ik over de televisie. Vodafone kondigde een paar weken heel trots aan dat je nu ook series kunt opnemen. Je kunt nu alleen een opname met herhaling instellen. Als een programma uit een serie toevallig een keer eerder of later komt, een keertje niet komt of als de serie is afgelopen, trekt Vodafone zich daar niets van aan. Het neemt gewoon op de vaste tijd het signaal op. Geen enkele intelligentie. UPC had al jaren geleden een veel geavanceerder systeem. Als een serie bij UPC stopte en maanden later begon weer een nieuw seizoen, dan werden de afleveringen weer gewoon opgenomen.
En tenslotte biedt Vodafone op geen enkele manier de mogelijkheid om programma's op afstand op te nemen. Ze hebben een app, waarmee je (binnen het thuisnetwerk) TV kunt kijken, maar ook via die app kan je geen opnames instellen. Ook hebben ze niet een site oid waarop je kunt inloggen en waarmee je programma's kunt instellen. UPC had dit ook al jaren geleden en andere aanbieders leveren deze standaard dienst ook al jaren.
Ik zal blij zijn als ik mijn jaar heb uitgezeten en ik weer naar een provider kan die wel een goede dienst levert.

25 resultaten - getoond 1 - 15  
1 2