Caiway
KPN
NLE
Online
T-Mobile
Telfort
XS4ALL
Youfone
Ziggo

T-Mobile Ervaringen 3-in-1 pakket

Opmerkelijk
 
6.5 (25)

Bezoekers-beoordelingen

25 beoordelingen

 
(6)
 
(4)
 
(7)
 
(8)
1-3 sterren
 
(0)
Algemene beoordeling 
 
6.5
 
6.9  (25)
 
6.8  (25)
 
7.2  (25)
 
4.6  (25)
Terug naar listing
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
25 resultaten - getoond 1 - 15  
1 2  
Sortering 
 
Algemene beoordeling 
 
9.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Na alle negatieve woorden wil ik toch een keer een positief bericht plaatsen. Vodafone Thuis is een geweldige dienst. Wij hebben nu twee maanden internet, tv en bellen over glasvezel van Vodafone. Het is een redelijk betaalbaar abonnement met vele extra's. Zo hebben we gratis een 2e settopbox, TV-Anywhere door heel Nederland, zo veel regionale zenders dat bijna elke gemeentelijke tv-zender wel vertegenwoordigd is in het zenderpakket, enz.

De WiFi service is niet helemaal wat ik had gedacht, zo wordt er alleen op de eerste etage gescand, als je op zolder geen bereik hebt is dat een probleem voor de klant. Was jammer, maar met een beetje kennis van netwerken is het simpel om ervoor te zorgen dat je boven een bekabelde access point hebt liggen.

De snelheid van het internet is fenomenaal, en dat alleen al op een abonnement van 50Mbit/s. Wij krijgen de volledige snelheid binnen. Er is tot nu nog geen storing geweest, niet bij internet en niet bij tv en bellen. De beeldkwaliteit van de televisie is beter dan dat ik ooit eerder ergens anders heb gezien.

De montage van de apparatuur ging super snel en werd gedaan door een erg vriendelijke en professioneel installateur.

Al met al een prima dienst en tot nu nog niks te klagen gehad. Het is misschien wel handig te vermelden dat dit is geinstaleed in een nieuwbouwwoning en dat ik zelf redelijk kennis heb van netwerken. Zo had ik zelf alle voorbereidingen al gedaan in de woning, zoals kabels getrokken naar moeilijk bereikbare ruimtes(met Wifi signaal) enz.

Algemene beoordeling 
 
3.6
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Wij zijn sinds 15 Juni klant bij Vodafone thuis. We kregen een aanbod om over te stappen voor een alles in 1 pakket omdat wij ook mobiel hebben bij Vodafone kregen we dus ook mooi voordeel erbij. Nou geweldige deal zou je denken, maar niks is minder waar.

Om te beginnen wil ik er eerst even bij vermelden dat wij 4 jaar lang klant bij KPN zijn geweest met dezelfde apparatuur en kabels die wij nu gebruiken ( veel is er ook op advies van Vodafone al vervangen ) en nooit maar dan ook nooit zonder iets hebben gezeten. Alles heeft altijd perfect gefunctioneerd.


Het begon al de 2e dag van onze aansluiting. Wifi viel continu weg. Televisie gaf telkens foutmeldingen en freeze beeld. Haperen bij omschakelen van zenders, de ene zender nog half door het beeld zien hangen als je al op de andere zender zit en noem maar op. Het eerste contact met Vodafone ( voor de aansluiting ) verliep altijd soepel, ontzettend aardig en vlug. Maar dat is natuurlijk voordat je klant bent. Toen we voor de 1e keer contact opnamen omdat we deze problemen ervaarde kregen wij een hele andere kant van Vodafone te zien.

We staan elke keer meer dan 20 minuten in de wacht voor we eindelijk geholpen worden om vervolgens een broekie aan de telefoon te krijgen die geen idee heeft waar die over spreekt. Wij hebben in de afgelopen maand dat wij klant zijn bij Vodafone minimaal 2 keer per week met de problemen hotline aan de telefoon gezeten. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en het ligt ALTIJD aan onze aansluiting. Internet dat wegvalt ( zowel wifi als bekabeld ) TV storingen. En dan ligt het aan onze kabels en aan onze televisies en aan onze telefoons en aan onze laptops want ja het is natuurlijk niet logisch om ervan uit te gaan dat het aan de bron zelf kan liggen! Wij hebben in de tussentijd 3 nieuwe tv's gekocht. ( ja dat lees je goed 3 NIEUWE TV'S ) een nieuwe utp kabel en we hebben al 4 verschillende hdmi kabels geprobeerd omdat Vodafone ons bleef vertellen dat het aan de TV zelf lag en niet aan hun! De problemen zijn er nog steeds!

Uiteindelijk is er een monteur hier geweest die de hele zaak heeft opgemeten en kon geen enkel probleem vinden. Dus uit "service" werd ons modem vervangen en daarmee moest het dan goed zijn. Niets is minder waar, de problemen werden alleen maar erger.

Inmiddels hebben we helemaal geen TV signaal meer. Internet valt nog steeds uit. Zowel bekabeld als via de wifi. En Vodafone zegt nog steeds dat het niet aan hun ligt. Nu zijn we voor de 2e keer doorgestuurd naar hun wonderbaarlijke achterliggende diensten. De zogenoemde "Back office" en we moeten afwachten tot zij met een oplossing komen. Dus ik zeg vriendelijk tegen deze meneer aan de klantenservice: " De vorige keer kregen wij na 3 dagen een mailtje met daarin de notificatie dat alles was opgelost, maar dat was helemaal niet zo. Dus nu moeten we weer 3 dagen wachten en hebben we helemaal geen signaal meer? Maar wel voor betalen zeker? Dit kan zo toch niet?" Toen kreeg ik een antwoord waar ik werkelijk van achterover viel: " Nou mevrouw, er zijn wel meer mensen die helemaal niks hebben en die moeten ook wachten. Het kan tot 5 werkdagen duren. Kan er niks beters van maken". Alsjeblieft en bedankt. Daar ben je dan mooi klaar mee......

Mijn man heeft zojuist naar Vodafone gebeld en geëist dat zij het abonnement kosteloos opzeggen want wij willen onder geen enkele omstandigheden nog bij Vodafone klant blijven. Toen kregen wij als antwoord dat dat niet mogelijk was want er stond nog een ticket open naar de backoffice en die moesten ze eerst afwachten.......

Wij zijn werkelijk over de rooie. Hoe er met klanten wordt omgegaan is te belachelijk voor woorden. Wij zitten nu 1 jaar vast aan diensten die het NIET DOEN. Dit gaan wij hier niet bij laten zitten.

Mijn advies aan iedereen denk heel goed na voor je op dit geweldige aanbod ingaat want je wordt genaaid waar je bij staat!!

Algemene beoordeling 
 
9.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Ik ben sinds gister aangesloten op Vodafone thuis en ik ben ZEER tevreden.
Als je op internet de recensies soms leest dan slaat de schrik je om het hart.

Bij Vodafone is dit niet het geval. Van begin tot eind correct, alle stappen helder en duidelijk uitgelegd.
Installatie makkelijk, kortom Dik in orde!!

HULDE aan Vodafone (mag ook wel eens gezegd worden)

Algemene beoordeling 
 
6.6
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
3.0

echt niet tevreden. wat hebben het afgesloten. dag na de instalie konden we er niet vanaf.

volgende punten staan ons erg tegen
behandeling klantenservice
geen live tv op de pc
geen npo 24 nieuws
geen uitzending gemist voor de rtl zenders.

zodra ik van ze af kan ben ik weg en blijf ik weg

Algemene beoordeling 
 
9.4
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Als het eenmaal werkt is dit een prima pakket. Zeker als je alles in 1 hebt met mobiel erbij.
Werkt goed, goede prijs, nooit uitval.

Algemene beoordeling 
 
9.0
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Recent overgestapt naar Vodafone Thuis. Een verademing!
Installatie wordt gedaan, kun je ook prima zelf. Installatie is onderdeel van het pakket en wordt uitgevoerd door een ervare monteur.
Alles keurig aangesloten en het werkt goed. Internet is stabiel en snel, televisie haarscherp en de standaard tv-ontvangers werken snel.

Kortom wij zijn zeer tevreden, terwijl ik op voorhand erg sceptisch was.

Aanrader!

Algemene beoordeling 
 
5.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
2.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Internet is prima. Televisie van Vodafone Thuis, inmiddels T Mobile Thuis, is echt waardeloos. Het kastje reageert nauwelijks op de afstandbediening, de gids klopt niet, zo nu en dan blokkerig beeld waardoor je niet fatsoenlijk tv kunt kijken. Helaas zit ik er nog even aan vast, zodra het kan, ben ik weg en kom nooit meer terug!

Algemene beoordeling 
 
7.2
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
5.0

Sinds drie weken bij Vodafone. Over het algemeen wel tevreden. Wel jammer dat je maar twee programma's tegelijk kan opnemen, bij telfort was dat zes! Dus dat is wel.irritant. internet doet het goed.

Maar na dit jaar stap ik wel weer over

Algemene beoordeling 
 
4.8
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
2.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Tv is scherper maar hapert echt te erg heb echt super spijt van dat ik ben over gestapt gelukkig heb ik het nog maar een half jaar ik zou het niemand aanraden

Algemene beoordeling 
 
9.2
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Vodafone-thuis TV, Internet en Bellen: SUPER

Na enige twijfel toch maar een glasvezelaansluiting genomen.
Vodafone had de eer ons als klant te zien toetreden.
En UPC/Ziggo was weer een zeurkous armer.
Belangrijkste reden was de prijsverhoging van Ziggo en
de betere (draadloze) internetsnelheden op glasvezel.

Nadat een vriendelijke behulpzame monteur in de meterkast het glasvezelmodum had opgehangen
bleek deze niet te werken: "wij hadden geen licht". Maar de techneuten van de glasvezelbeheerder
kwamen dezelfde dag het euvel oplossen: er was een glasvezeltje in de centrale verwisseld.
Nu na 2 dagen uitgebreid testen en proberen heb ik een zeer goed gevoel:
Super bereik van m'n wifi en fantastisch HD beeld op de TV.
En vooral de draadloze internetsnelheid is super: op de 2,4 Ghz band is de maximum te behalen snelheid
immers toch maar zo'n 50 Mb/sec. Voor ons is 50 down en 50 up dus genoeg.
En we hebben (iets) meer snelheid dan we toegezegd hebben gekregen.
Mocht het niet snel genoeg zijn dan kunnen we elke maand zelf overschakelen naar 100/100 of zelfs 500/500.

Heel belangrijk: nu besparen we in 1 jaar meer dan E 200,-
Hulde aan Vodafone. Hadden we veel eerder aan moeten beginnen.
Of de telefoon werkt? Geen idee: gebruiken we niet.

Algemene beoordeling 
 
5.2
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Zeer lang geduurd voor we alles hadden, minstens 20 keer moeten bellen met zeer ondeskundige help-deskers(kunnen zij niets aan doen), (riedeltje, antwoordenscript). Regelmatig valt de ontvangst van de tv weg. Triest dat je er een jaar aan vast zit.

Algemene beoordeling 
 
9.6
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Ik heb sinds kort Vodafone 500Mb. Dit is echt heel snel.
Gebruik het veel om te downloaden van usenet en torrents.
Installatie werd gedaan door monteur, duurde wat lang,
Verder tevreden!

Algemene beoordeling 
 
8.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Mijn abonnement onlangs laten omzetten van 500 Mbps naar de nieuwe 750 Mbps internet snelheid.
1 belletje en het was meteen geregeld. Uurtje later meteen de nieuwe snelheid actief en ook nog eens minder betalen per maand.
T-Mobile is goed bezig!

Algemene beoordeling 
 
8.2
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
7.0


Vanwege slechte service bij Ziggo overgestapt naar Vodafone,

Ben zeer onder indruk van service maar ook kwaliteit en materiaal die Vodafone levert.

Enige minpuntje is dat TV kasje aangesloten moet worden op specifieke port van de router niet willekeurig op een netwerk kan aansluiting, gelukkig hebben ze een lange netwerk kabel bijgeleverd om dit op te lossen.
TV kasje van Vodafone is ook 100x sneller dan die van Ziggo.

Internet is zelfs boven verwachting met een upload van 26 Mbps in plaats van 4Mbps.

Gelukkig zit ik dicht bij Telefoon centrale waardoor ze alles zonder problemen kunnen levert, dit zal niet voor iedereen gelden jammer genoeg.

Algemene beoordeling 
 
5.6
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Installatie prima geregeld, maar nu ervaar ik dat Vodafone te groot is voor "klantenservice" en te klein in "tripple play". Een thuis kijken Vodafone anywhere app, die niet werkt op mijn 3 jaar oude telefoon, en ook niet op mijn 3 jaar oude tablet "te oud". Bovendien is deze dienst niet beschikbaar op bv. een laptop. dus Tv anywhere is tv nowhere. Internetpagina's die niet bereikbaar zijn via het netwerk van Vodafone, maar wel bij Ziggo, online.nl en KPN. Een aanbieder die te groot is voor goede klantenservice, en te klein voor een goede internetverbinding thuis. (omdat ze zo weinig thuis klanten hebben, zien ze netwerkproblemen pas heel laat, omdat het als "incidenteel gebeuren" wordt beschouwd. (jammer ook trouwens dat het modem maar 2 UTP poorten heeft voor INternet, en de andere 2 enkel gebruikt en moeten worden voor TV)

25 resultaten - getoond 1 - 15  
1 2