Caiway
KPN
NLE
Online
T-Mobile
Telfort
XS4ALL
Youfone
Ziggo

T-Mobile Ervaringen 3-in-1 pakket

Opmerkelijk
 
6.5 (25)

Bezoekers-beoordelingen

$ beoordelingen met 8 sterren

25 beoordelingen

 
(6)
 
(4)
 
(7)
 
(8)
1-3 sterren
 
(0)
Algemene beoordeling 
 
6.5
 
6.9  (25)
 
6.8  (25)
 
7.2  (25)
 
4.6  (25)
Terug naar listing
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
8 resultaten - getoond 1 - 8  
 
Sortering 
 
Algemene beoordeling 
 
4.2
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
4.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

wat een irritatie, hoe vaak per dag de verbinding van internet en de tv wegvallen. had beter bij ziggo kunnen blijven, was overgegaan op vodafone, is nu overgenomen door t-mobile. maar de verbindingen zijn verschrikkelijk nu. zou graag weten hoe dit komt, en wat jullie er aan gaan doen,

Algemene beoordeling 
 
3.0
Levertijd 
 
4.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
4.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Sinds paar maanden vodafone thuis.....heb er nu al spijt van. Mooie verhalen waar niks van klopt...steeds problemen met de tv en telefoon...zodra ik de kans krijg ben ik weer weg bij Vodafone.

Algemene beoordeling 
 
4.2
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
5.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0





Glasvezel installatie wordt zeer slecht uitgevoerd.
Voor een glasvezelaansluiting stelt Vodafone een monteur verplicht, kost 37,50€.
Monteur komt eerst niet op afgesproken tijd opdagen.
In tweede instantie levert hij broddelwerk. Een verzegeld modem, eigendom van netwerkbeheerder, wordt half verwijderd en open achtergelaten met loshangende kwetsbare glasvezel draden.
Beklag bij Vodafone wordt afgewimpeld. Na enig aandringen gaat men over tot, bluffen, afpoeieren en intimidern.

Algemene beoordeling 
 
3.6
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Wij zijn sinds 15 Juni klant bij Vodafone thuis. We kregen een aanbod om over te stappen voor een alles in 1 pakket omdat wij ook mobiel hebben bij Vodafone kregen we dus ook mooi voordeel erbij. Nou geweldige deal zou je denken, maar niks is minder waar.

Om te beginnen wil ik er eerst even bij vermelden dat wij 4 jaar lang klant bij KPN zijn geweest met dezelfde apparatuur en kabels die wij nu gebruiken ( veel is er ook op advies van Vodafone al vervangen ) en nooit maar dan ook nooit zonder iets hebben gezeten. Alles heeft altijd perfect gefunctioneerd.


Het begon al de 2e dag van onze aansluiting. Wifi viel continu weg. Televisie gaf telkens foutmeldingen en freeze beeld. Haperen bij omschakelen van zenders, de ene zender nog half door het beeld zien hangen als je al op de andere zender zit en noem maar op. Het eerste contact met Vodafone ( voor de aansluiting ) verliep altijd soepel, ontzettend aardig en vlug. Maar dat is natuurlijk voordat je klant bent. Toen we voor de 1e keer contact opnamen omdat we deze problemen ervaarde kregen wij een hele andere kant van Vodafone te zien.

We staan elke keer meer dan 20 minuten in de wacht voor we eindelijk geholpen worden om vervolgens een broekie aan de telefoon te krijgen die geen idee heeft waar die over spreekt. Wij hebben in de afgelopen maand dat wij klant zijn bij Vodafone minimaal 2 keer per week met de problemen hotline aan de telefoon gezeten. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en het ligt ALTIJD aan onze aansluiting. Internet dat wegvalt ( zowel wifi als bekabeld ) TV storingen. En dan ligt het aan onze kabels en aan onze televisies en aan onze telefoons en aan onze laptops want ja het is natuurlijk niet logisch om ervan uit te gaan dat het aan de bron zelf kan liggen! Wij hebben in de tussentijd 3 nieuwe tv's gekocht. ( ja dat lees je goed 3 NIEUWE TV'S ) een nieuwe utp kabel en we hebben al 4 verschillende hdmi kabels geprobeerd omdat Vodafone ons bleef vertellen dat het aan de TV zelf lag en niet aan hun! De problemen zijn er nog steeds!

Uiteindelijk is er een monteur hier geweest die de hele zaak heeft opgemeten en kon geen enkel probleem vinden. Dus uit "service" werd ons modem vervangen en daarmee moest het dan goed zijn. Niets is minder waar, de problemen werden alleen maar erger.

Inmiddels hebben we helemaal geen TV signaal meer. Internet valt nog steeds uit. Zowel bekabeld als via de wifi. En Vodafone zegt nog steeds dat het niet aan hun ligt. Nu zijn we voor de 2e keer doorgestuurd naar hun wonderbaarlijke achterliggende diensten. De zogenoemde "Back office" en we moeten afwachten tot zij met een oplossing komen. Dus ik zeg vriendelijk tegen deze meneer aan de klantenservice: " De vorige keer kregen wij na 3 dagen een mailtje met daarin de notificatie dat alles was opgelost, maar dat was helemaal niet zo. Dus nu moeten we weer 3 dagen wachten en hebben we helemaal geen signaal meer? Maar wel voor betalen zeker? Dit kan zo toch niet?" Toen kreeg ik een antwoord waar ik werkelijk van achterover viel: " Nou mevrouw, er zijn wel meer mensen die helemaal niks hebben en die moeten ook wachten. Het kan tot 5 werkdagen duren. Kan er niks beters van maken". Alsjeblieft en bedankt. Daar ben je dan mooi klaar mee......

Mijn man heeft zojuist naar Vodafone gebeld en geëist dat zij het abonnement kosteloos opzeggen want wij willen onder geen enkele omstandigheden nog bij Vodafone klant blijven. Toen kregen wij als antwoord dat dat niet mogelijk was want er stond nog een ticket open naar de backoffice en die moesten ze eerst afwachten.......

Wij zijn werkelijk over de rooie. Hoe er met klanten wordt omgegaan is te belachelijk voor woorden. Wij zitten nu 1 jaar vast aan diensten die het NIET DOEN. Dit gaan wij hier niet bij laten zitten.

Mijn advies aan iedereen denk heel goed na voor je op dit geweldige aanbod ingaat want je wordt genaaid waar je bij staat!!

Algemene beoordeling 
 
3.0
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
4.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Verkoper van Vodafone heeft veel beloofd. Bewust navraag gedaan of de gloednieuwe HD recorder zou blijven functioneren, of de radio zou blijven functioneren, of we internet op de 2e verdieping (mijn kantoor) via WIFI zouden hebben. Allemaal "geen enkel probleem".
Toen kwam de werkelijkheid:
- De HD recorder kunnen we weggooien;
- Om radio te behouden hebben we een dure box moeten aanschaffen;
- Internet op de 2e verdieping is er niet, kost nog eens 100 euro plus om draden te trekken;
- Tot overmaat van ramp stopt het beeld van de televisie dagelijks of wordt roze zonder geluid, elke avond is het daarom stekkers uit modem en apparaat trekken, 10 seconden wachten en alles weer terug doen. Gelukje dat we weinig tv kijken.

Een dikke min voor Vodafone wat ons betreft, zowel voor de liegende verkoper als voor de geleverde kwaliteit.

Algemene beoordeling 
 
4.4
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Waadeloos.
Vodafone thuis afgesloten in de winkel en afspraken gemaakt over de installatie. Die zou erbij zitten maar wat volgens de verkoper en volgens de Vodafone site bij de installatie zou moeten zitten klopt niks van! Voor allemaal normale dingen moet dik worden bijbetaald (bijvoorbeeld een draad treken door een loze leiding want alleen een draad over de trap naar boven zit bij de installatie) compleet onlogisch. Als je hier iets over zegt krijg je te horen, ja mevrouw zo is het nu eenmaal. Totaal niet klantvriendelijk. De klantenservice is ook slecht bereikbaar meerdere keren minstens een kwartier in de wacht gehangen... frustrerend. Waren we er maar nooit aan begonnen.

Algemene beoordeling 
 
3.2
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
5.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Ging echt van alles mis. Internet is ok maar niet geweldig. WiFi signaal niet super sterk. Heb glasvezel internet. Lijkt goedkoper dan andere maar is per saldo niet zo. Verkoper adviseerde dat van alles zou werken zoals bv bij KPN. Qua tv functionaliteiten is dit totaal niet waar. Baal uiteindelijk enorm dat ik ben overgestapt. Ga heel snel weer terug.

Algemene beoordeling 
 
4.8
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
2.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Tv is scherper maar hapert echt te erg heb echt super spijt van dat ik ben over gestapt gelukkig heb ik het nog maar een half jaar ik zou het niemand aanraden

8 resultaten - getoond 1 - 8