Caiway
KPN
NLE
Online
T-Mobile
Telfort
XS4ALL
Youfone
Ziggo

T-Mobile Ervaringen 3-in-1 pakket

Opmerkelijk
 
6.5 (25)

Bezoekers-beoordelingen

$ beoordelingen met 7 sterren

25 beoordelingen

 
(6)
 
(4)
 
(7)
 
(8)
1-3 sterren
 
(0)
Algemene beoordeling 
 
6.5
 
6.9  (25)
 
6.8  (25)
 
7.2  (25)
 
4.6  (25)
Terug naar listing
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
7 resultaten - getoond 1 - 7  
 
Sortering 
 
Algemene beoordeling 
 
6.0
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Internet is goed. Televisie biedt allerlei onaangename verrassingen. De capaciteit voor het opnemen van programma's is beperkt tot slechts 10 uur!!! Dit is voordat wij een abonnement namen nergens aan gegeven. Het instructieboekje geeft onjuiste informatie. Onze analoge televisie boven kan niet meer gebruikt worden: dit is vooraf niet gemeld. Nu moet er nog een kastje bijgehuurd worden voor de tv boven. Afspelen van opgenomen programma's lukt vaak niet. Geplande opnames verwijderen om nieuwe te kunnen opnemen lukt niet.
KORTOM: WIJ ZIJN NIET GELUKKIG MET T-MOBILE THUIS!

Algemene beoordeling 
 
5.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
2.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Internet is prima. Televisie van Vodafone Thuis, inmiddels T Mobile Thuis, is echt waardeloos. Het kastje reageert nauwelijks op de afstandbediening, de gids klopt niet, zo nu en dan blokkerig beeld waardoor je niet fatsoenlijk tv kunt kijken. Helaas zit ik er nog even aan vast, zodra het kan, ben ik weg en kom nooit meer terug!

Algemene beoordeling 
 
6.6
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
3.0

echt niet tevreden. wat hebben het afgesloten. dag na de instalie konden we er niet vanaf.

volgende punten staan ons erg tegen
behandeling klantenservice
geen live tv op de pc
geen npo 24 nieuws
geen uitzending gemist voor de rtl zenders.

zodra ik van ze af kan ben ik weg en blijf ik weg

Algemene beoordeling 
 
5.8
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
3.0

Na installatie door de monteur hebben wij 3 dagen zonder internet en tv gezeten. De mensen van de "klantenservice" konden/mogen niets doen dan ons alleen te vertellen om braaf te wachten. Na heel veel bellen met Vodafone werd een externe partij ingeschakeld om naar de glasvezel kabel te komen kijken. Naar mijn mening lag daar het probleem niet omdat wij al 2 jaar van een andere maatschappij tv en internet via glasvezel kregen aangeboden. Voordat de monteur was geweest deed plots internet het weer en na een paar maal resetten ook de tv. Ik heb het vermoeden dat dit probleem ontstaan is door een administratieve fout van Vodafone en ze de verkeerde datum hebben doorgegeven.

Interactief???
Volgens de handleiding is het mogelijk om bij sommige programma's terug naar het begin te gaan door op de blauwe knop te drukken van de afstandbediening. Helaas is deze functie uit de software gehaald en is de handleiding niet aangepast.
Zou je bijvoorbeeld even willen terug spoelen om bv die ene goal nog een keer te zien? Dan had je wel van te voren op de opneem knop moeten drukken anders kan je niet meer terug spoelen. Heel vreemd omdat je op de TV Anywhere app wel ten alle tijden 30 min kan terugspoelen (zelfs als je de app net opstart).

Radio en TV
Er zit geen knop op de afstandbediening om van TV naar Radio over te gaan. Ook kan je niet het nr van de radio zender in toetsen om dan bij de radiozenders te komen. Dit gaat alleen via een onhandige manier in het menu.

Deze dingen staan nergens vermeld en hadden mijn keuze voor Vodafone Thuis zeker beïnvloed. Nu maar een jaartje wachten en weer overstappen.

Verder wel erg tevreden over het WIFI signaal en de Vodafone Thuis App.

Algemene beoordeling 
 
5.6
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Installatie prima geregeld, maar nu ervaar ik dat Vodafone te groot is voor "klantenservice" en te klein in "tripple play". Een thuis kijken Vodafone anywhere app, die niet werkt op mijn 3 jaar oude telefoon, en ook niet op mijn 3 jaar oude tablet "te oud". Bovendien is deze dienst niet beschikbaar op bv. een laptop. dus Tv anywhere is tv nowhere. Internetpagina's die niet bereikbaar zijn via het netwerk van Vodafone, maar wel bij Ziggo, online.nl en KPN. Een aanbieder die te groot is voor goede klantenservice, en te klein voor een goede internetverbinding thuis. (omdat ze zo weinig thuis klanten hebben, zien ze netwerkproblemen pas heel laat, omdat het als "incidenteel gebeuren" wordt beschouwd. (jammer ook trouwens dat het modem maar 2 UTP poorten heeft voor INternet, en de andere 2 enkel gebruikt en moeten worden voor TV)

Algemene beoordeling 
 
6.8
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Helaas ben ik erg teleurgesteld in Vodafone.
De verkoper (aan de deur) verkocht dat het Draytek modem een erg goede ontvangst had en dat ik ook op de tweede verdieping en buiten een goed signaal zou hebben. Dat is niet het geval en Vodafone zegt alleen verantwoordelijk te zijn voor het bedraadde signaal.
De eerste weken erg veel storing gehad met het internetsignaal. Uiteindelijk bleek dat het Draytek modem stoorde omdat er twee externe harde schijven dicht bij stonden.
Het Draytek modem heeft slechts twee LAN poorten.
Sinds de levering werkt de nummerherkenning van de telefoon niet: wij zien niet wie ons belt. Vodafone zegt hier mee bezig te zijn, maar we zijn inmiddels een half jaar verder en Vodafone biedt geen enkel alternatief en belooft helemaal niet.
En het meest ontevreden ben ik over de televisie. Vodafone kondigde een paar weken heel trots aan dat je nu ook series kunt opnemen. Je kunt nu alleen een opname met herhaling instellen. Als een programma uit een serie toevallig een keer eerder of later komt, een keertje niet komt of als de serie is afgelopen, trekt Vodafone zich daar niets van aan. Het neemt gewoon op de vaste tijd het signaal op. Geen enkele intelligentie. UPC had al jaren geleden een veel geavanceerder systeem. Als een serie bij UPC stopte en maanden later begon weer een nieuw seizoen, dan werden de afleveringen weer gewoon opgenomen.
En tenslotte biedt Vodafone op geen enkele manier de mogelijkheid om programma's op afstand op te nemen. Ze hebben een app, waarmee je (binnen het thuisnetwerk) TV kunt kijken, maar ook via die app kan je geen opnames instellen. Ook hebben ze niet een site oid waarop je kunt inloggen en waarmee je programma's kunt instellen. UPC had dit ook al jaren geleden en andere aanbieders leveren deze standaard dienst ook al jaren.
Ik zal blij zijn als ik mijn jaar heb uitgezeten en ik weer naar een provider kan die wel een goede dienst levert.

Algemene beoordeling 
 
5.2
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Zeer lang geduurd voor we alles hadden, minstens 20 keer moeten bellen met zeer ondeskundige help-deskers(kunnen zij niets aan doen), (riedeltje, antwoordenscript). Regelmatig valt de ontvangst van de tv weg. Triest dat je er een jaar aan vast zit.

7 resultaten - getoond 1 - 7