Caiway
KPN
NLE
Online
T-Mobile
Telfort
XS4ALL
Youfone
Ziggo

Telfort Ervaringen 3-in-1 pakket

Opmerkelijk
 
7.4 (53)

Bezoekers-beoordelingen

$ beoordelingen met 3 sterren

53 beoordelingen

 
(17)
 
(19)
 
(6)
 
(8)
 
(3)
Algemene beoordeling 
 
7.4
 
7.9  (53)
 
7.7  (53)
 
7.1  (53)
 
6.7  (53)
Terug naar listing
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
3 resultaten - getoond 1 - 3  
 
Sortering 
 
Algemene beoordeling 
 
2.8
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Aan de hand van hun aanbieding, was het te proberen om een alles in 1 pakket te nemen, Bestelling gedaan, eerst via mail, maar dat lukte niet. Toen maar via telefoon. Dat lukt nog wel. Pakket kwam binnen een paar dagen. Er zit een 14 dagen bedenktijd op als het is aangesloten. Alles geïnstalleerd, was niet moeilijk dacht ik, maar er moet wel een signaal geleverd worden. Bleek geen signaal geleverd worden in de aansluiting in de Meterkast. Daarover gebeld en doorgegeven. Er wordt een monteur gestuurd van Guidion. Ging wel 4 dagen overheen. Monteur geweest, ook meten, inderdaad geen signaal, had ik ook al gezegd, maar de monteur mocht het kastje voor de aansluiting van KPN niet openen. Daar moest weer een andere monteur voor komen, maar dat zou 1.5 week duren. Dan was mijn 14 dagen termijn ook voorbij., om alles te annuleren. Van ellende alles weer teruggestuurd en alles opgezegd, zowel telefonisch als per mail. De 1e termijn was alwel afgeschreven, maar heb ik ook weer terug ontvangen. Ze beloven van alles, maar het werkt niet. Toen maar van Ziggo de zaak besteld, aangesloten en het werkt. Helaas eerst nog wel TV storingen met strepen, wegvallen en blokkerig. Via Googelen erachter gekomen om er een sperfilter tussen de TV kabel en de ontvanger te plaatsen en alles werkt perfect, scherp beeld. Sperfilter is de HPF-85/SHS

Algemene beoordeling 
 
2.2
Levertijd 
 
4.0
Eenvoud installatie 
 
2.0
Snelheid internet 
 
3.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

We zijn niet tevreden, de t.v. stoort constant, sinds glasvezel en telfort. Kon je ze maar aan de telefoon krijgen, dat er wat gebeurd. Gek word ik ervan.

Algemene beoordeling 
 
1.8
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
3.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Al dagenlang geen TV, Internet en Bellen. Geen oplossing vanuit Telfort, ze verschuilen zich alleen achter het netwerkt van KPN, die bij navraag absoluut geen storing heeft! Met de opmerking" daarom is Telfort €15,- p/mnd. goedkoper dan de KPN" kan je het als goed betalende klant mee doen!!

3 resultaten - getoond 1 - 3