Caiway
KPN
NLE
Online
T-Mobile
Telfort
XS4ALL
Youfone
Ziggo

Telfort Ervaringen 3-in-1 pakket

Opmerkelijk
 
7.4 (53)

Bezoekers-beoordelingen

$ beoordelingen met 6 sterren

53 beoordelingen

 
(17)
 
(19)
 
(6)
 
(8)
 
(3)
Algemene beoordeling 
 
7.4
 
7.9  (53)
 
7.7  (53)
 
7.1  (53)
 
6.7  (53)
Terug naar listing
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
6 resultaten - getoond 1 - 6  
 
Sortering 
 
Algemene beoordeling 
 
5.2
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Trap er in niet in! Alles in 1 pakket doehetzelf thuis opgestuurd gekregen. Was compleet! Echter voorzien van "oud" hergebruikt modem experiabox V8(geel van warmte en nicotine) tbv VDSL 100MB abonnement. Gelijk contact gehad met helpdesk dat ze een nieuwer type moeten opsturen bv. V10 met AC speed tbv WIFI. Na 3x bellen zou dit geregeld worden belofte dat ze de V10 gaan opsturen . week verder nog geen modem ontvangen. Weer 2x die 1e lijns helpddesk gebeld (niet skilled, slecht NL sprekend , en lang wachten) , geeft weer aan dat ik bij de 2e lijns moet zijn...enz enz. tot heden niets ontvangen. Ze houden je aan het lijntje!! Ze sturen nu weer een V8 op zodat ik evt. weer wifi heb...Waardeloos!!!!!! Dat deze provider zulk oud materiaal gebruikt en hun afspraken richting klanten niet nakomen langzaam WIFI heb ik niets aan met een compleet gezin. Ik heb gelijk de boel opgezegd vanwege de tarief verhoging TV pakket 1 juli 2017. Stap weer over op KPN waar je wel service en nieuw materiaal krijgt.

Algemene beoordeling 
 
6.2
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Hele slechte of soms zelfs geen WIFI ontvangst, internet (bekabeld) valt regelmatig uit. Smart TV werkt vaak niet omdat het internetsignaal wegvalt of niet sterkgenoeg is.
Nu is mijn glasvezel modem stuk gegaan op donderdagmiddag maar het lukt Telfort niet dezelfde dag een monteur te sturen. Ook de volgende dag niet! En in het weekend? Nee meneer dan werken de monteurs niet!!!.
Advies: zoek ff verder maar neem geen Telfort!!!

Algemene beoordeling 
 
6.6
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
3.0

Bijna 2 jaar geleden had ik sinds glasvezel bij mij aangesloten was en mijn contract bij tele 2 verliep een glasvezel alles in 1 abonnement bij Telfort afgesloten. Tot eind juni 2016 had ik een prima verbinding. Vanaf toen kreeg ik steeds het probleem dat er elk uur de glasvezelverbinding eruit viel met als gevolg: 5 minuten geen internet, tv en telefonie. Toen werd het glasvezelmodem voor de eerste keer vervangen. Toen ging de verbinding voor 3 weken lang weer goed en toen daarna was er weer dezelfde storing. Weer het modem vervangen maar de problemen bleven voortduren. Ondertussen al meerdere malen Telfort gesproken maar wat duurt dat lang want voor elke keer dat je belt kan het weer 5 werkdagen duren voor je geholpen wordt tot ik op een gegeven moment zo kwaad werd en zei als jullie mij nu niet helpen en mij geen goede internet kunnen bieden ga ik over stappen want mijn geduld begint nu echt op te raken. Toen zeiden ze eerst dat glasvezel snel was maar toen zei ik: wat heb je aan een snelle verbinding die steeds wegvalt?Toen kreeg ik een vast contactpersoon maar helaas kon ook hij mij niet helpen. Er scheen van alles loos te zijn in de centrale. Blijkbaar is de omgeving Zwartewaterland nog niet klaar voor glasvezel van Telfort (ik was namelijk niet de enige met die problemen)maar blijkbaar wel voor het moederbedrijf KPN die mijn buurvrouw na tevredenheid heeft. Uiteindelijk heb ik, door het zwart op wit te laten leggen dat ze mij op dat moment niet de service kunnen bieden die ik nodig heb, voor mekaar gekregen mijn contract met hun te verbreken. Ik ben nu overgetapt naar KPN die misschien minder snel maar wel stabiel is.

Algemene beoordeling 
 
6.8
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Sinds begin Maart 2016 alles in een van Telfort, werkte prima maar vanaf 8 April geen internet of tv. al meer dan 10 Werkdagen. ZEER SLECHT TE SPREKEN OVER DE SERVICE. WE GAAN NU HET DERDE WEEKEND IN MET GEEN INTERNET

Algemene beoordeling 
 
5.8
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
4.0
Snelheid internet 
 
4.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

zenderaanbod valt tegen [was net gewent aan een leuke zender [zender van de maand ] en nu zit rtl vier erop waarom dubbel ?
daar bij alle diensten die u verleent buiten de zenders en volumeknop moet je extra voor betalen.mijn twee dochters en ik zijn bijna een jaar bij u lid ,maar overwegen weer terug te gaan naar de oude aanbieder was toch beter en voordeliger.

Algemene beoordeling 
 
6.8
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Als het systeem werkt,is het prima,maar als je een storing hebt,dan heb ik nog nooit zo'n slechte organisatie meegemaakt! Afgelopen woensdag is ivm een stroomstoring ons totale systeem uitgevallen,dus geen,telefoon,geen internet en geen televisie.wij hebben deze dag direct telefonisch contact met Telfort opgenomen(geen gratis service nummer,29 minuten in de wacht gestaan).wij hebben de klacht helemaal besproken,aangegeven welke lampjes er branden op het modem enz.
Ik heb gevraagd of ze het signaal wilde testen,om uit te sluiten dat de storing buiten het huis zou zitten
De medewerker gaf aan dat het modem kapot was,en dat we terug gebeld zouden worden voor een afspraak met een monteur.
De volgende dag werden wij gebeld en zaterdag kwam de monteur.
Deze zag direct aan de brandende lampjes dat het niet aan het modem lag,maar aan de aansluiting buiten het huis
Zaterdag wederom Telfort gebeld(16 minuten in de wachtrij),medewerker,gaf aan dat het hoogstwaarschijnlijk wel modem was! Ik heb dus aangegeven dat of monteur of servicemedewerker zeer ondeskundig was.medewerker kan niets anders zeggen dan dat we begin volgende week teruggebeld worden om afsraak te maken om modem te testen.wij gaan dus minimaal een week zonder het alles in 1 pakket zitten omdat Telfort geen goede diagnose kan stellen.
Denk dus goed na voordat je van de diensten van Telfort gaat kiezen!
Voorlopig is het echt een AFRADER.
Wij houden u op de hoogte van het vervolg.

6 resultaten - getoond 1 - 6