Ziggo Ervaringen 3-in-1 pakket
OpmerkelijkBezoekers-beoordelingen
Als je iets wilt aanpassen kan ziggo niets voor je betekenen ook al ben je al ruim 20 jaar klant
Je kan dan beter overstappen, vreemde zaak
Compleet waardeloos. Storing op storing. Slecht functionerende, trage en niet intuitieve mediabox. Klantservice kan niks en doet niks. Wanneer Ziggo zelf een fout maakt, kunnen ze het niet voor je oplossen. Helpdesk verschuilt zich achter "het systeem is ermee bezig' of 'het ligt in India'. Niet intrappen en een andere provider nemen. Kan nooit slechter zijn dan Ziggo. Voor mij in ieder geval nooit meer...
Eerst erg tevreden over Ziggo. Totdat we met de horizon kast gingen werken. Wat een onhandig traag menu. Kast gaat vaak updaten als je hem de volgende dag aanzet en vervolgens ben je een kwartier verder. Stomme kast doet ook niet wat ie moet doen. Spijt van Ziggo alleen vanwege de horizon kast
Sinds vrijdagavond 22.00 uur ligt internet en bellen eruit.
Alle foefjes om het weet werkend te krijgen geprobeerd. Niks werkt.
Zaterdagochtend maar gebeld met Ziggo.
Zij komden mij ook niet verder helpen, behalve een monteur te sturen.
Deze komt echter pas vrijdagmiddag!!!
Heb internet en bellen nodig voor het werk en de kinderen voor school/studie. Dit ook aangegeven, maar dat helpt niks. Gewoon een week zonder internet en bellen, terwijl werk en school wel gewoon doorgaan.
Echt kloten geregeld daar bij Ziggo.
2 maanden storing op storing. Extra modem naast horizon box ..geen effect.
Zo slecht is het nog nooit geweest. Opzeggen.
Prima service en persoonlijke aandacht. Goede nazorg. Wel duurder maar service is dat zeker waard.
Doordeweeks nergens last van maar in het weekend altijd zeer langzaam internet. Ik heb een 25mbit abonnement.
Doordeweeks krijg ik 100% snelheid: 25mbit/s + max 20ms latency (/ ping).
In het weekend: ergens tussen de 2 en 10mbit/s + latency van >500ms (/ping).
De klantenservice van Ziggo komt met allerlei onzin aanzetten zoals een zwak signaal door een splitter en wifi channels en weet ik het allemaal terwijl ik had gezegd dat ik het ook met een kabel had gemeten. Ook hier krijg je de standaard provider reactie, wat neerkomt op "we kunnen het zo niet vaststellen maar het ligt niet aan ons". Beetje toevallig alleen dat het alleen in het weekend is.
Als je het mij vraagt heeft Ziggo te weinig capaciteit in mijn wijk om altijd aan de gemaakte afspraken te voldoen en daar irriteer ik me aan. Maar doordeweeks werkt internet gewoon prima.
Tijdens primetime (tussen 20:00 en 23:00 uur) schokt tv af en toe, anders nooit.
Telefoon werkt altijd prima.
Ziggo mag de backbone dus weleens van een upgrade voorzien.
Doordeweeks nergens last van maar in het weekend altijd zeer langzaam internet. Ik heb een 25mbit abonnement.
Doordeweeks krijg ik 100% snelheid: 25mbit/s + max 20ms latency (/ ping).
In het weekend: ergens tussen de 2 en 10mbit/s + latency van >500ms (/ping).
De klantenservice van Ziggo komt met allerlei onzin aanzetten zoals een zwak signaal door een splitter en wifi channels en weet ik het allemaal terwijl ik had gezegd dat ik het ook met een kabel had gemeten. Ook hier krijg je de standaard provider reactie, wat neerkomt op "we kunnen het zo niet vaststellen maar het ligt niet aan ons". Beetje toevallig alleen dat het alleen in het weekend is.
Als je het mij vraagt heeft Ziggo te weinig capaciteit in mijn wijk om altijd aan de gemaakte afspraken te voldoen en daar irriteer ik me aan. Maar doordeweeks werkt internet gewoon prima.
Tijdens primetime (tussen 20:00 en 23:00 uur) schokt tv af en toe, anders nooit.
Telefoon werkt altijd prima.
Ziggo mag de backbone dus weleens van een upgrade voorzien.
Al jaren abonnee bij Ziggo. Vorige week zondag nieuw abonnement afgesloten.Dinsdag dus na 3 dagen mediabox XL in huis.Installatie echt een fluitje van een cent, binnen een kwartier klaar.
Alles werkt prima mooi beeld , prima stabiel internet,
Ben erg tevreden, begrijp echt niets van al die negatieve reaxties. Ook de helpdesk krijgt. Bij mij een 10
Het enige waar ik spijt van heb, is dat ik het niet eerder heb gedaan.
1 GROTE DRAMA !!! 21 maart opgezegd en tot eind mei bleef ik facturen ontvangen. Heb 8 dozen ontvangen om de spullen retour te sturen en nu beweren ze dat mediabox en wroter niet is ontvangen, of ik die ook wil betalen. Iedereen die ik aan de lijn krijg vindt het heel erg jammer, maar ze kunnen niks oplossen. Er is ook totaal geen moeite gedaan om mij als klant te behouden. NOOIT MEER Ziggo !!!
Slechte verbinding van mijn tv.Pc en kastje staat boven.zou graag een versterker willen hebben voor beneden voor optimale ontvangst.kan nu geen progammas terug kijken.kunt u mij helpen situatie is niet optimaal. gr benjamin
Ik was van plan over te stappen wegens de kosten. Na de overstap een medewerker gesproken en dat was een zeer vlotte en sociale man. De situatie besproken en een mooi aanbod ontvangen. Ook gaf ik aan dat ik wat problemen heb met het internet boven en of een versterker of extra kastje echt goed zou werken. Dit zou inderdaad werken en omdat ik blijf kreeg ik die er nog gratis bij ook :-)
Ik heb eigenlijk altijd goed internet en televisie en nooit klachten, maar ik ben wel heel blij dat ze een klantenservice hebben. De stunt bedrijven die een lagere prijs hebben hebben geen klantenservice en zou je klachten hebben vind ik dat nogal een vervelend idee dat je niet direct iemand kan spreken.
Onlangs in verband met een verhuizing tijdig het contract opgezegd bij Ziggo. Na de beëindigingsdatum werd weer geïncasseerd. Medewerker van Ziggo zei dat ik kon storneren. Vervolgens krijg ik een mail met een andere beëindigingsdatum en deze wordt gevolgd door een brief (op het oude adres) waarin ik gesommeerd werd om alsnog het abonnement te betalen. Weer contact met Ziggo. De nota viel inderdaad buiten de abonnementsperiode, maar ik moest deze toch maar even betalen???? Ik kreeg ook nog geld terug van de laatste maand waarin het abonnement wel had gelopen.. Maar als ik nu niet eerst zou betalen kregen ze het niet verwerkt en dan werd alles aan een incassobureau overgedragen. Dit is toch de omgekeerde wereld lijkt mij.
De ene foutmelding na de andere. Bellen met Ziggo, iedere keer een ander verhaal. Vele keren vanalles gereset of terug naar fabrieksinstellingen, maar nog steeds niet goed. Horizonbox en tweede horizonbox communiceren regelmatig niet met elkaar. Zit nu sinds een paar maanden bij Ziggo, maar heb er tot nu toe alleen nog geen plezier van gehad. SPIJT VAN !!!!!! Bij mijn moeder hetzelfde verhaal.