Caiway
KPN
NLE
Online
T-Mobile
Telfort
XS4ALL
Youfone
Ziggo

Ziggo Ervaringen 3-in-1 pakket

Opmerkelijk
 
6.9 (204)

Bezoekers-beoordelingen

$ beoordelingen met 9 sterren

204 beoordelingen

 
(46)
 
(59)
 
(51)
 
(39)
 
(9)
Algemene beoordeling 
 
6.9
 
7.4  (204)
 
7.1  (204)
 
6.6  (204)
 
7.5  (204)
 
5.7  (204)
Terug naar listing
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
9 resultaten - getoond 1 - 9  
 
Sortering 
 
Algemene beoordeling 
 
2.4
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Sinds de fusie met UPC alleen nog maar Internet problemen gehad. Zit al een week zonder. 100 x modem gereserveerd etc.6 x helpdesk gebeld, als dat tenminste lukte telefoon loopt nl. via internet.Eindelijk volgende week een monteur langs, maar voor mij te laat.Heb nu tijdelijk zwak internet via mijn eigen router.Ik heb mijn abonnement opgezegd en stap over naar de KPN. De modem die ik had werd ook pas vervangen na dat hij was overleden na 10 jaar. Vaste klanten worden verwaarloosd.

Algemene beoordeling 
 
1.8
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
4.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
2.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Hallo allemaal,
Ik wil even mijn ongenoegen uiten over de slechte communicatie die Ziggo erop na houd met haar vaste/nieuwe klanten.
Heb op 31-10-2015 mijn abonnement, bij Ziggo, omgezet naar Connect & Play Complete. Hierdoor zou ik een nieuwe modem en een Interactieve Horizon Mediabox krijgen. Heb hiervoor per email, op 31-10-2015, de bevestiging gekregen. In deze mail stond de startdatum van mijn nieuwe pakket op 14-11-2015. Want op die datum zou het pakket bij ons arriveren. Helaas was dat dus niet zo en heb ik meteen met Ziggo gebeld. Door vertraging (was dus al bekend bij Ziggo) werd de leverdatum 1 tot 7 werkdagen later, voordat het pakket bezorgd zou worden. Had fijn geweest als Ziggo dit per email aan haar klanten had vermeld, want nu moest ik zelf weer bellen. Heb toen een nieuwe afspraak gemaakt met een Ziggo-medewerker om alvast de monteur op 27-11-2015 te laten komen, want deze medewerker wist absoluut zeker dat mijn pakket er voor 25-11-2015 zou zijn (kreeg deze afspraak via de mail met excuses). Maar helaas weer geen nieuw pakket!!! Heb toen later, op het eind van de dag 24-11-2015, weer gebeld omdat je 2 dagen van te voren de monteur moet afbellen anders kost het je € 35 (voorrijkosten en arbeidsloon). Was wel fijn geweest als Ziggo dit per email had verteld, want nu moest ik zelf WEER actie ondernemen. Ook kreeg ik van Ziggo op 11-11-2015 een brief en een doos om de oude Modem op te sturen binnen 3 weken??? Dit kon ik dus niet doen
aangezien ik het nieuwe pakket nog niet had. Dit kost je dus 60 euro als je dit binnen 3 weken na aanvangsdatum 11-11-2015 niet doe!
Weer bellen met Ziggo en gelukkig werd mij verteld dat ik me niet aan deze afspraak hoefde te houden, aangezien ik ook nog geen nieuw pakket had. Ze wisten dus dat de leverdatum later zou zijn, maar je krijgt toch dan een brief om de oude modem op te sturen. Deze brief
had Ziggo dus beter niet kunnen versturen want het gaf weer onduidelijkheid bij mij. Er is in ons gesprek ook een nieuwe datum afgesproken voor de monteur nl. op 4-12-2015. Het nieuwe pakket zou er, voor die tijd, dan zeker zijn. (waar heb ik dat eerder gehoord???).
Hiervan zou ik dus een email krijgen, van deze medewerker, waarin dit bevestigd zou worden. Hij zou hem naar mijn eigen mail-adres versturen. (dus niet naar Ziggo email box). Vandaag op 25-11-2015 weer met Ziggo gebeld, want deze mail bleek dus toch in mijn Ziggo
email box te staan, maar ik had gisteren duidelijk aangegeven dat de email naar mijn eigen email-adres gestuurd zou worden. (communicatie?). Dus vandaag weer een derde medewerker van Ziggo gesproken en mijn ongenoegen geuit hoe het tot nu gegaan was!!!
Hij kon mij trouwens ook niet vertellen wanneer het nieuwe pakket zou arriveren en dat misschien de afspraak met hun monteur ook op
4-12-2015 niet door zou gaan. Dus al met al heb ik dus 2 dagen voor niks thuisgezeten om op het pakket te wachten en vele telefoontjes
moeten plegen, aangezien er vanuit Ziggo een erge slechte communicatie was en is!!!!! Dus nu moet ik maar afwachten of ik ruim een
maand later van mijn nieuwe pakket kan genieten of dat ik weer aan de bel moet trekken om de afspraak met hun monteur te verzetten
als het nieuwe pakket niet voor 4-12-2015 geleverd is. Misschien moet je eerst Kassa of Radar inschakelen, want dan kan het meestal wel goed geregeld worden, met dan nogmaals hun welgemeende excuses achteraf………….

Algemene beoordeling 
 
1.8
Levertijd 
 
3.0
Eenvoud installatie 
 
2.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Ziggo heeft ca. 6 maanden geleden de frequenties veranderd van de digitale tv. Hierdoor is de beeldkwaliteit zeer slecht geworden. HD tv geeft alleen nog maar grote blokken/ strepen en het beeld blijft hangen. Ziggo gebeld die aan gaf dat het aan onze bekabeling zou liggen. Hierbij heb ik aangegeven dat de gehele bekabeling in ons huis 1 jaar geleden nieuw is aangelegd en dat het voor het wijzigen van de frequenties prima werkte. Ziggo heeft daarop een eigen kabel gestuurd die ik zou moeten gebruiken. Natuurlijk was er geen verschil zichtbaar. Internet is ook zeer traag (max. 3MB/s volgens Speedtest) ondanks dat ik in het centrum van een stad in Zuid-Holland woon. Ziggo geeft als advies het hele huis opnieuw te bekabelen (want daar zou het toch echt aan moeten liggen) of anders te wisselen van provider?!? Bijzonder....

Algemene beoordeling 
 
2.4
Levertijd 
 
2.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Nu heb ik 4 jaar digitale tv. Heb een Cisko active modem gekocht voor €200 Tevens heb ik de installatie door een monteur laten doen maar die mocht niet alles doen het gevolg was dat ik geen draadloos internet had terwijl dat telefonisch wel was afgesproken. Een eigen monteur in de arm genomen die kreeg het wel voor elkaar.nu na werkzaamheden van Ziggo in de buitenkabel bleek dat ik op verschillende zenders alleen maar blokjes te zien krijg en het geluid slaat over. Deze zenders zijn dus niet meer te zien. Volgens de telefoonservice van Ziggo is nu mijn digitale Cisko kapot en zou ik € 400 moeten uitgeven als ik weer alle zenders wil zien. Schande vind ik het. conclusie: niet tevreden

Algemene beoordeling 
 
2.6
Levertijd 
 
2.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Een regelrechte ramp!!!!!!
Besteld met monteur.Met het gevolg Ik heb nu niets meer.Als zeer hoge kosten voor het inwerking brengen van mijn internet door computerdeskundige die niet!!!! van Ziggo was.En verder heb geen radio ontangst meer en geen hd televisie,dit noem ik prutserk.

Algemene beoordeling 
 
1.6
Levertijd 
 
4.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

heb 3 januari alles in 1 plus aangesloten gekregen nu blijkt ie geen contact te maken zou teruggebeld worden niet gebeurd zelf maar gebeld wordt van kastje naar muur gestuurd kortom heb het nu al gehad met ziggo

Algemene beoordeling 
 
1.4
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Essent/Ziggo heeft ons jarenlang van telefoon/tv/en internet voorzien. Onlangs werd ons een "sneller" modem in de maag gesplitst. Het verbaasd me dan ook niet dat mn uitstekend werkende modem het "ineens" niet meer doet ! Ik mag natuurlijk niet denken dat het een complot theorie is....Sinds vrijdag 17-12 heb ik geen telefoon en internet meer, televisie doet het matig qua beeldkwaliteit. Per mobiel dus die gasten gebeld, tik tik tik (bandje na bandje). Kreeg ik daar een flapdrol van een medewerker aan de lijn, wou "even" met mij het modem type controleren. Ik dus de cijfers opgenoemd Ubee 3200, "nee mevrouwtje het eindigt op een B", aangezien ik brildragend heb ik mijn scherpe gezinsleden gevraagd ook het modem type te controleren, en nee hoor, die zien ook niets anders dan Ubee 3200. Waarschijnlijk zit hem daar de kneep, mogelijk een foute modem ??? Hoe dan ook, de eerstvolgende beschikbare monteur komt op VRIJDAG 23 DECEMBER, ja, u leest het goed ! Who cares dat mensen moeten telebankieren of bellen (zal meteen de betaling van Ziggo stopzetten). Ik hou mn hart vast want zo kort voor kerst moet ik dan natuurlijk niet verwachten dat er (mocht het nodig zijn) materialen worden verzonden. Ik zal nog eens proberen te bellen zometeen of ze niet alvast een nieuw modem mee kunnen geven, maar de uitzendkracht die de telefoon aanneemt zal mij wel weer een prettige dag wensen en zeggen dat ik dan maar naar een andere provider moet gaan overstappen ! Maar waar kom je dan terecht ???? Grrrrrrrrrrrrr. Ik haat dit soort dingen !

Algemene beoordeling 
 
1.0
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Sorry ik vindt iedereen nog al positief als ik heel eerlijk ben!
Je moet een getal invullen maar als het aan mij lag kregen ze geen.
Ik ben helaas nog steeds bij Ziggo maar zit er zeker over na te denken om weer over te stappen! Net als mijn voorgangers ze beloven gouden bergen maar na komen is niet hun sterke kant. De service is waardeloos niemand weet iets en met de vraag heeft u een moment wordt de verbinding verbroken heerlijk gewoon!!!!
Wat ik helemaal misselijk vind is dat ze ouderen heel goed weten te belazeren!!!!! Zelfs met hun service (monteur) aan huis, Als alles dan ook werkt ze ik niks maar helaas het is om te huilen!
Ziggo NEE DANK U WEL!!

Algemene beoordeling 
 
2.2
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
4.0
Snelheid internet 
 
3.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
2.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Ziggo ,

Hier komt het .Ze beloven je een modem in juny en die is er in augustes nog niet .Ze worden ongemerkt steeds duurder .
Je krijgt standaard antwoord mails waar je geen antwoord vindt op je vragen.
Vaak storingen veranderingen in ip adres waardoor je problemen hebt met inloggen op een externe computer .
Gewoon waardeloos , overstappen werken ze moeilijk aan mee. Als je wat wil moet je bellen mailen maar wil je weg moet je een BRIEF sturen !!!
Als je heel lang klant bent ze veranderen met een brief je abonnement je mogelijkheden maar leveren niet de apperatuur waar mee je dit moet realiseren terwijl de klant niet gevraagd heeft om al die zaken .
Nee geen Ziggo meer!!!

9 resultaten - getoond 1 - 9