Caiway
KPN
NLE
Online
T-Mobile
Telfort
XS4ALL
Youfone
Ziggo

Ziggo Ervaringen 3-in-1 pakket

Opmerkelijk
 
6.9 (204)

Bezoekers-beoordelingen

$ beoordelingen met 39 sterren

204 beoordelingen

 
(46)
 
(59)
 
(51)
 
(39)
 
(9)
Algemene beoordeling 
 
6.9
 
7.4  (204)
 
7.1  (204)
 
6.6  (204)
 
7.5  (204)
 
5.7  (204)
Terug naar listing
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
39 resultaten - getoond 1 - 15  
1 2 3  
Sortering 
 
Algemene beoordeling 
 
3.4
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Compleet waardeloos. Storing op storing. Slecht functionerende, trage en niet intuitieve mediabox. Klantservice kan niks en doet niks. Wanneer Ziggo zelf een fout maakt, kunnen ze het niet voor je oplossen. Helpdesk verschuilt zich achter "het systeem is ermee bezig' of 'het ligt in India'. Niet intrappen en een andere provider nemen. Kan nooit slechter zijn dan Ziggo. Voor mij in ieder geval nooit meer...

Algemene beoordeling 
 
4.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

2 maanden storing op storing. Extra modem naast horizon box ..geen effect.

Zo slecht is het nog nooit geweest. Opzeggen.

Algemene beoordeling 
 
4.6
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Tv en telefonie zijn prima. Leuk is het extra sportkanaal.

Helaas is de wifi een ander verhaal. Elke dag, de hele dag onderbrekingen op de tablets en telefoons.
Devolo wifi versterkers gekoch (ruim over 100 Euro). Helaas, wat slecht is wordt niet goed gemaakt.
Heel gezin gefrustreerd en aan Ziggo heb je verder nauwelijks Iets. Helpdesk loopt een script af, al proberen ze het maar er is niets wat dit goed maakt.
De Ziggo monteur aan huis kon verder ook niets. Wat een drama.

Algemene beoordeling 
 
4.6
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
2.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
5.0

Zeer ouderwetse en trage interface op de Ziggo Horizon box. Kwaliteit van zowel internet als tv is erg wisselend. Klantenservice is behulpzaam en de levering was prima.

Algemene beoordeling 
 
4.0
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
5.0

Na afsluiten nieuw abonnement, 4 dagen geen tv o ontvangst. Uiteindelijk na 3 dagen uitvoerig telefonisch contact, klacht verholpen. Men heeft het oude abonnement afgesloten en verzuimd het nieuwe te activeren. In het verleden al vaker problemen gehad na een pakketwijziging. Als u een nieuw abonnement wilt of een pakketwijziging, verzint eer gij begint. Het loopt gegarandeerd fout.
Er wordt bij Ziggo totaal niet gecommuniceerd tussen de verschillende afdelingen. Dit laatste is mij door een medewerker bevestigd.

Algemene beoordeling 
 
4.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
4.0
Snelheid internet 
 
4.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Sinds ik in november klant ben, heb ik nog niet eenmaal een correcte factuur ontvangen
Dat is onvoorstelbaar

Algemene beoordeling 
 
4.2
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
4.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Ik ben al meer dan 10 jaar plezierig lid van UPC. Sinds de overgang van UPC naar Ziggo irriteer ik me mateloos aan de slechte service van de service desk netwerk en financiële afdeling. Schijnbaar is sinds de overname door Ziggo de klant niet meer van belang... Om twee vb te geven.
- Sinds de overname heb ik dagelijks (soms enkele keren op een dag) te maken met het uitvallen van mijn internet. Ook werken diverse apparaten in huis niet meer met de nieuw aangeboden model (UBee). Bij het melden van het probleem bij de service desk wordt al meer dan een jaar aangegeven dat ze aan een software update aan het werken zijn en ik maar mot wachten op de update.
- Sinds de overname worden mijn rekeningen eind van de maand automatisch afgeschreven Ziggo heeft bedacht om zonder mij te informeren dit te veranderen naar midden in de maand met al gevolg dat ik nu elke maand een extra euro moet betalen gezien de automatisch incasso niet lukt. Bij het bellen van de servicedesk wordt mij doodleuk verteld dat dit is gedaan omdat dit hun beter uitkomt dan een hele grote bulk. Bij de vraag om dit te veranderen naar de datum waar ze al 10 jaar het geld afhalen wordt aangegeven dat ik er maar hiermee moet leven. Dit is niet mogelijk. Ik moet maar zorgen dat er op de nieuwe datum genoeg geld op de rekening staat of anders de boete maar moet gaan betalen.

In plaats dat de service verbeterd wordt het alleen maar slechter maar wel worden de prijzen met regelmaat verhoogd.
Mijn advies is als je overweeg om Ziggo te nemen om nog even verder te kijken tot dat ze intern orde op zaken hebben gesteld.

Algemene beoordeling 
 
4.0
Levertijd 
 
4.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
4.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Sinds we horizon hebben medio oktober 2014 zijn wij al bezig om storingen op te lossen.
Diverse monteurs zijn er geweest, (nov 2014, nieuwe box en inname punt vervangen), december 2014 wederom nieuwe box voor boven. Storingen bleven. Wederom 2 maal een monteur binnen geweest. Kabel naar boven voor de zekerheid vervangen plus inname punt zat niet goed vast.
Juni 2015 nog steeds storingen, wederom nieuwe monteur geweest, kon niks vinden. Voor de zekerheid kabel beneden vervangen. Juli tot sept idem, weer 2 monteurs geweest niks kunnen vinden. Extra modem verwijderd en nu wifi op de horizon. Accespoint geplaatst.
Nov 2015 is er na de zoveelste keer een monteur geweest en nu weer buiten. Dit omdat alles binnen goed is en voor de zekerheid ook weer 2 kabels vervangen. Ook is er weer een horizon box vervangen.
Vandaag is er buiten het een en ander gedaan omdat er uiteindelijk af en toe een storing zichtbaar was. Signaal is nu sterker binnen.
Nu belde ik over hoe we dit nu gaan afhandelen. Tegemoetkoming van de jaar ellende. Kwam er kort op neer dat we al een keer wat gehad hadden (juli-sept) dus bot gezegd pech. Terwijl de vorige zei dat we er later nog wel naar zouden kijken, ook de monteur vanochtend.
En opeens is er ook niks meer zichtbaar qua storing van okt 2014 tot juni 2015.
Ik vind het bizar dat je bijna €80,- per maand betaald, een jaar storingen heb, avonden geen tv, geen on demand, slechte wifi, regelmatig uitvallen van de box en alles behalve de opgegeven download/upload snelheid die je zou moeten kunnen behalen.
En nu moet je maar blij zijn dat het "opgelost" is. Je praat over €1000,- en dan circa €150,- vergoeding. dat is niks vergeleken met alle ellende van een ondeugdelijk product.

Ik raad het af.
Is typische monopolie macht.

Algemene beoordeling 
 
4.0
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
3.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Zal ik ook eens mijn ervaring met Ziggo gaan opschrijven, ik moet het toch eens kwijt.

Ik was op zich redelijk tevreden met UPC (was destijds de enige optie). Maar ik kreeg wel wat problemen met de kabel, slechte tv kwaliteit, En ook online gamen zat er niet in. (Nu ben ik niet eens een echte gamer) Ik heb me er niet vreselijk druk om gemaakt, want de eerste mogelijkheid ging ik overstappen naar glasvezel. Dat beviel me super op mijn vorige woonplaatsen.
Ik heb mezelf een volledig abonnement aangemeten bij KPN, inclusief internet, bellen, televisie en nog 2 mobiele gsm abonnementen. Alles liep vlot, telefoonnummer goed overgenomen. Ik heb nog extra tevoren gebeld naar Ziggo (het was precies tijdens de fusie) of de afmelding etc. goed is verlopen. Dat was zo.

Toen ik inmiddels volledig bij KPN zat, werd er ineens alsnog geld van mijn rekening geschreven door Zigggo. Ik dacht nog dat dit mijn laatste afrekening was. Tot er een tweede keer werd afgeschreven, toen heb ik toch direct aan de telefoon gehangen. Wat bleek, konden hun niet vinden over het feit of ik het abonnement wilde opzeggen! Vroeg ik nog wat ze zelf dachten nadat zelfs mijn telefoonnummer werd overgenomen door KPN. Dat ik prima 2 abonnementen nodig heb ofzo? Dat was voor hun geen rede om alsnog met terugwerkende kracht mijn abonnement af te sluiten. Want er zijn mensen die dat hebben.
Dus moest opnieuw opzeggen, met een maand opzeg termijn.
Dus heb 3 maanden UPC/Ziggo betaald voor niets. 180 euro in totaal. Vandaar dat ik geen gelegenheid oversla op Ziggo af te raden bij wie dan ook.

Algemene beoordeling 
 
4.8
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
3.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Ik was van KPN naar Ziggo overgegaan omdat er een snellere internet werd geadverteerd. Helaas was dat niet het geval, vooral wifi is ronduit slecht, vaak geen bereik, in tegenstelling met KPN, hoewel DSL.
Televisie zenders ontbreken vaak (melding - tijdelijk niet beschikbaar)
Bellen met de klantenservice duurt vaak meer dan tien minuten voordat je iemand aan de lijn krijgt, en ook nog geen oplossing.

Ga zaker weer opzeggen bij ziggo

Algemene beoordeling 
 
3.6
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
3.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Matig, had veel meer verwacht van de grootste provider van Nederland. Beeldkwalitiet is zeer slecht, totaal geen HD kwaliteit, om de zoveel tijd valt het beeld zelfs zomaar weg! Wij hebben het alles-in- 1 pakket (dus telefoon,internet en televisie) De snoeren van het internet kastje en het telefoon dock zitten allemaal op één ding aangesloten, en dus op één plek in het huis, totaal niet centraal, het één rataplan van snoeren bij ons, moet écht iets aan gedaan worden! Ook het digitaal menu op het televisie is zo sloom als wat!, zelfde geldt voor Horizen, werkt gewoon totaal niet! Opnemen: lukt ook niet!, Het beeld op pauzen zetten en terug spoelen werkt ook niet! En als laatst is het menu van Ziggo ook nog eens zéér onscherp.

Ik hoop zéér dat hier iets aan gedaan wordt,
Mvg

Algemene beoordeling 
 
4.0
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Onlangs nieuwe ontvanger van Ziggo besteld, DE HORIZON VAN SAMSUNG. Kort daarna heb ik geprobeerd een abonnement van film1 aan mijn abonnement toe te voegen. Wat een drama, nog altijd niet te ontvangen. IK heb ze 4 a 5 keer hierover gebeld om dit door te geven en telkens hoorde ik via een callcenter dat het uiterlijk 3 werkdagen zou duren. Ik ben het zo zat dat ik ze vandaag heb laten weten er helemaal van af te zien. Ik regel wel wat anders. De mevrouw van Ziggo zei vanavond dat het gepland was voor 20 juni 2015. Ik neem aan dat ze 2015 bedoelde, want het jaartal zei ze er niet bij. WAT EEN PRUTSERS.

Algemene beoordeling 
 
4.2
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
3.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Na het overgaan van Ziggo naar UPC hebben we alleen maar meer problemen gekregen. Nu weigeren ze om een monteur langs te sturen omdat onze tv niet gecertificeerd zou zijn. Al eerder een discussie over gevoerd. Nu gaan we echt weg.
We kunnen alleen nog maar analoog kijken op onze dure tv. Gisteren hadden we nog alles gewoon in HD.

Algemene beoordeling 
 
4.8
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Ik ben verhuisd van een dorp naar een stad. In het dorp had ik nooit problemen met Ziggo, terwijl ik daar in het buitengebied woonde en er veel meer computers en mobiele telefoons gebruik maakten van de aansluiting. Nu is het een grote ellende. Ik heb 1 laptop en 1 mobiele telefoon. Internet ligt er continu uit of is ontzettend traag. Ik woon in een klein huis en heb zeker geen dikke muren. Ik word er echt gek van. Ben ik aan het internetbankieren en hup, niks functioneert meer. Kan ik de computer weer opnieuw opstarten. Of niks reageert meer. Televisie is ook een drama. Valt af en toe weg of er verschijnen allemaal blokjes in beeld, waardoor het beeld vervormt. Ik heb eerder in deze woning gewoond en ook een aansluiting van Ziggo gehad en toen had ik nooit problemen. Op het moment dat je de klantenservice belt krijg je of onkundige mensen aan de lijn of je moet zo lang wachten, dat ik de hoorn er maar weer opgooi. Morgen maar weer een poging wagen!

Algemene beoordeling 
 
3.6
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

ik heb maar een tip stap niet over naar Ziggo.
ik heb nu Ziggo en nog geen verbetering gevonden internet traag en valt er steeds uit. Wij krijgen wel nieuwe routers opgestuurd maar heeft geen zin.
dus neem geen Ziggo het is geen verbetering

39 resultaten - getoond 1 - 15  
1 2 3