Caiway
KPN
NLE
Online
T-Mobile
Telfort
XS4ALL
Youfone
Ziggo

Ziggo Ervaringen 3-in-1 pakket

Opmerkelijk
 
6.9 (204)

Bezoekers-beoordelingen

$ beoordelingen met 59 sterren

204 beoordelingen

 
(46)
 
(59)
 
(51)
 
(39)
 
(9)
Algemene beoordeling 
 
6.9
 
7.4  (204)
 
7.1  (204)
 
6.6  (204)
 
7.5  (204)
 
5.7  (204)
Terug naar listing
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
59 resultaten - getoond 1 - 15  
1 2 3 4  
Sortering 
 
Algemene beoordeling 
 
8.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
5.0

Eerst erg tevreden over ziggo. Totdat we met de horizon kast gingen werken. Wat een onhandig traag menu. Kast gaat vaak updaten als je hem de volgende dag aanzet en vervolgens ben je een kwartier verder. Stomme kast doet ook niet wat ie moet doen. Spijt van ziggo alleen vanwege de horizon kast

Algemene beoordeling 
 
7.0
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
3.0

Sinds vrijdagavond 22.00 uur ligt internet en bellen eruit.
Alle foefjes om het weet werkend te krijgen geprobeerd. Niks werkt.
Zaterdagochtend maar gebeld met Ziggo.
Zij komden mij ook niet verder helpen, behalve een monteur te sturen.
Deze komt echter pas vrijdagmiddag!!!
Heb internet en bellen nodig voor het werk en de kinderen voor school/studie. Dit ook aangegeven, maar dat helpt niks. Gewoon een week zonder internet en bellen, terwijl werk en school wel gewoon doorgaan.
Echt kloten geregeld daar bij Ziggo.

Algemene beoordeling 
 
8.6
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Prima service en persoonlijke aandacht. Goede nazorg. Wel duurder maar service is dat zeker waard.

Algemene beoordeling 
 
7.0
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
6.0

Doordeweeks nergens last van maar in het weekend altijd zeer langzaam internet. Ik heb een 25mbit abonnement.
Doordeweeks krijg ik 100% snelheid: 25mbit/s + max 20ms latency (/ ping).
In het weekend: ergens tussen de 2 en 10mbit/s + latency van >500ms (/ping).

De klantenservice van Ziggo komt met allerlei onzin aanzetten zoals een zwak signaal door een splitter en wifi channels en weet ik het allemaal terwijl ik had gezegd dat ik het ook met een kabel had gemeten. Ook hier krijg je de standaard provider reactie, wat neerkomt op "we kunnen het zo niet vaststellen maar het ligt niet aan ons". Beetje toevallig alleen dat het alleen in het weekend is.

Als je het mij vraagt heeft Ziggo te weinig capaciteit in mijn wijk om altijd aan de gemaakte afspraken te voldoen en daar irriteer ik me aan. Maar doordeweeks werkt internet gewoon prima.

Tijdens primetime (tussen 20:00 en 23:00 uur) schokt tv af en toe, anders nooit.
Telefoon werkt altijd prima.

Ziggo mag de backbone dus weleens van een upgrade voorzien.

Algemene beoordeling 
 
8.8
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Velen hebben hier problemen met Ziggo. Ik kan me er eerlijk gezegd niet in vinden. Je moet uiteraard per persoon beoordelen wat je er van vind. Ik vind dat de Horizon-box bij mij prima werkt. In het begin een te dunne kabel, waardoor het beeld ging blokken. De monteur kwam langs en zette er een dikkere kabel op. Sindsdien geen problemen meer gehad. Wat ik fijn vind aan de box is dat je programma's terug kunt kijken als je wat later voor je tv gaat zitten. Werkt al anderhalf jaar perfect. Internet eigenlijk ook geen noemenswaardige problemen mee. Soms hapert internet wel eens een paar minuten later werkt het weer. De telefoon werkt ook goed. Hoop dat het zo blijft. Al met al zie ik geen reden Ziggo de grond in te trappen.

Algemene beoordeling 
 
7.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
8.0

Ik had voorheen kpn daar liep alles naar wens, maar na even zoeken had Ziggo meer te bieden voor het zelfde bedrag. door een monteur aan laten sluiten, wat doen die mannen dat snel zeg . had mijn tweede tv via wifi
toen ontdekte de monteur dat er nog een glasvezel kabel naar boven ging van kpn.
deze gekoppeld aan het modem en had 100 % wifi op de slaapkamer.
ik had het pakket met 150/15 internet snelheid. speedtest gedaan.
bekabeld had ik 92.13 /15.39 ------------- draadloos had ik 41.35/15.45
al met al dik tevreden als dit zo blijft

Algemene beoordeling 
 
7.2
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
6.0

Ik was tot dat Ziggo overging op 300 Mbit zeer tevreden. Ik heb nog het oude 200Mbit pakket, dat niet meer geleverd wordt en het lijkt er op dat je dan ook niet meer mee doet. Ik moets soms het modem resetten, maar dat wordt steeds vaker en sinds een maand of twee gewoon elke dag, slechte pings vaak wegvallen verbinding gedurende paar seconden. Elke dag wordt het een beetje slechter.
Zit te overwegen om dan maar dat 300 Mbit pakket te nemen zonder TV en bellen, ik kijk geen tv omdat ik baal van reclames en de rotzooi die uitgezonden wordt, dus stream sws alles.... Of toch overstappen naar KPN ? Hoor daar ook veel slechte ervaringen over, zeker icm Regefiber (wat ook door KPN is opgekocht)

Algemene beoordeling 
 
7.4
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Alles-in-1 pakket van Ziggo telefonisch besteld en vanaf toen ging ALLES fout. Overname telefoonnummer ging fout, verkeerde spullen ontvangen, modem werkt niet naar behoren. Helpdesk verteld telkens iets anders maar lost niets op. Tot op heden is er niets opgelost. Beloftes worden niet nagekomen. Enkel loze beloften tot op heden. Kan dit aan niemand aanraden. Absolute bagger. Echt iets voor Astrid Joosten : Kanniewaarzijn !!

Algemene beoordeling 
 
7.4
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
3.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
6.0

Sloom internet en het valt vaak uit

Algemene beoordeling 
 
8.8
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Na een aantal jaartjes KPN ben ik na heel lang zoeken en vergelijken overgestapt naar Ziggo.
Qua prijs liggen deze 2 providers niet ver uit elkaar. KPN heeft wel wat extra'tjes bij de duurdere abonnementen als je ook mobiel afneemt.
Toch overgestapt omdat mijn buren de Horizonbox hebben. Voegt net even wat extra's toe aan de TV ervaring.
Zeer compleet en ja kan vrijwel alles gratis terug kijken met Replay TV, zonder op te moeten nemen.
+Ziggo Sport natuurlijk!!
Levertijd was wat langer dan normaal ivm te kort aan Horizonboxen. Installatie was goed zelf te doen maar duurde wel lang voordat de box geactiveerd was.

Algemene beoordeling 
 
7.0
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
3.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
5.0

We begonnen met UPC, wat later Ziggo werd. We hebben nu het duurste abbonement met zelfs wat extra zenders..de box werd binnen een paar dagen geleverd, installatie was ik klaar mee binnen een kwartier..maar vanaf dat moment werd het minder. We hebben het snelste internet. Dit zegt niks want het bereik is vrij slecht en snel is het ook niet. Bovendien komt er nu zelfs reclame over je scherm heen als je het pas aanzet, met welke apps ze je aanraden en welke je het laatst gebruikt hebt etc. Hier zitten we totaal niet op te wachten, maar kan ook niet worden uitgezet. Jammer dat UPC is overgenomen door Ziggo..

Algemene beoordeling 
 
8.6
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Alles-in-1 pakket van Ziggo bevalt prima.
Dit hebben wij genomen op aanraden van onze buren.
Internet heb ik een 7 gegeven. Het is wel supersnel, maar de upload mag wel hoger.

Algemene beoordeling 
 
8.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

"eergister besteld vandaag binnen" levertijd was dus echt HEEL snel, dus heb ik nog nooit meegemaakt met een internetprovider!!!!!!!
Installeren vind ik altijd een gedoe zeker met die coaxkabels en splitters maar het is wel gelukt.
Er zit genoeg in het pakket, ik had zelfs de helft nog over.
Verder is alles uitstekend te noemen. Snel internet en digitale tv met de horizon box is ook goed.

Algemene beoordeling 
 
7.0
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
4.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
7.0

Een kleine twee jaar heb ik nu een alles in één pakket (met TV Plus omdat ik meer BBC kijk dan andere zenders) bij Ziggo. De vaste telefoon gebruik ik eigenlijk alleen maar om gesprekken te ontvangen. Zelf bellen doe ik mobiel. Over het televisiepakket ben ik tevreden. Over het Internet niet. Ik haal maar maximaal 30 MB van de beloofde 90 MB downloadsnelheid en de verbinding valt herhaaldelijk weg. De medewerker van de klantenservice was wel eerlijk en meldde: "Ja, de Ubee-modem die u van ons heeft gekregen is eigenlijk bagger als u die voor draadloos internet wenst te gebruiken, de kanalen op 2,4 GHz zitten zeker in wijken met veel aansluitingen (appartementen) vol en het is bij ons bekend dat bij het zoeken naar een kanaal dat wel ruimte heeft de verbinding soms weg valt. Ik raad u aan naar de Media Markt te gaan en daar een goede router te kopen. Dat heb ik zelf ook gedaan en dan zijn de problemen met een trage of wegvallende verbinding over." Hoewel ik die eerlijkheid over door Ziggo geleverde artikel wel waardeer, blijft het een vreemde gang van zaken.

Algemene beoordeling 
 
7.6
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
7.0

Ik ben op zich best tevreden over Ziggo. Ik vind het belachelijk dat er geen investigation discovery en nat Geo world in het basis tv pakket zit wat bij praktisch alle andere providers wel is en vind het heel vervelend, na net drie maanden geleden bij Ziggo te zijn aangesloten, dat de tarieven nu al weer omhoog zijn gegooid terwijl je een contract bent aangegaan voor een bepaalde tijd en een bepaald bedrag.

59 resultaten - getoond 1 - 15  
1 2 3 4