Details van de beoordeling

6.6 193 10
Algemene beoordeling

7.4
Levertijd

10.0
Eenvoud installatie

8.0
Snelheid internet

7.0
Beeldkwaliteit televisie

6.0
Algemene Tevredenheid

6.0
Een installateur is tijdens onze verbouwing langsgekomen om het KPN complete pakket te installeren. dit leek allemaal goed gegaan te zijn totdat ik mijn tv en internet wilde aansluiten. het kpn alles in 1 pakket was niet goed doorgekomen vanwege een afwijkend leveradres en besteladres. kan gebeuren natuurlijk maar wij werden hier niet op de hoogte van gebracht en dat vind ik erg jammer. dit is nu besteld en binnen 5 werkdagen binnen dat is wel erg netjes. Wifi heel veel problemen mee gehad. de installateur had een persoonlijke wachtwoord voor ons aangemaakt en dit had hij op papier gezet. het lukte ons niet om een wifi verbinding te maken. we kregen telkens een melding dat het wachtwoord verkeerd was. heel raar en dus meerdere varianten geprobeerd maar niks werkte. door de kpn klantenservice naar de site gestuurd via een laptop om mijn wachtwoord te herstellen en wat blijkt, de monteur had het wachtwoord verkeerd gespeld op de computer maar juist opgeschreven op het papiertje. de service van de klantenservice is echt top!!! snelle, duidelijke hulp waar je echt wat mee kan! alleen erg teleurgesteld in de monteur. je kan erg gefrustreerd raken van geen wifi in 2017 namelijk. al met al prima alleen hoop ik dat het beeld beter wordt wanneer we de alles in 1 pakket hebben.
LW