Tele2 Ervaringen 3-in-1 pakket

Opmerkelijk
 
6.0 (26)

Bezoekers-beoordelingen

$ beoordelingen met 3 sterren
26 beoordelingen
 
15%
 
31%
 
19%
 
23%
 
12%
Algemene beoordeling
 
6.0
Levertijd
 
6.4(26)
Eenvoud installatie
 
6.9(26)
Snelheid internet
 
5.7(26)
Beeldkwaliteit televisie
 
6.0(26)
Algemene Tevredenheid
 
5.0(26)
Terug naar listing
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
3 resultaten - getoond 1 - 3
Sortering
Algemene beoordeling
 
1.0
Levertijd
 
1.0
Eenvoud installatie
 
1.0
Snelheid internet
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie
 
1.0
Algemene Tevredenheid
 
1.0
Rotbedrijf. Mijn vader stapte over van een andere internet-provider naar Tele2. Afgesproken monteur kwam niet. Geen vertraging van opzegging aangevraagd bij vorige provider. Ook niet na aandringen. Momenteel zonder internet, telefoon en televisie. Ze bijten vast in eigen regeltjes. Terwijl klantrelatie totaal verziekt is, door een reeks van fouten en loze beloftes willen ze het contract niet ontbinden. Mijn vader wil absoluut niets meer met het bedrijf te maken hebben, maar Tele2 zegt dat mijn vader getekend heeft voor de Algemene Voorwaarden van Tele2 die hen een maand de tijd geven om problemen op te lossen. Gezien ondeskundige en onprofessionele houding van klantenservice duurt deze situatie al dagen, zonder enig excuus. Ondertussen is mijn vader verstoken van internet en telefoon en televisie, terwijl hij slecht te been is. Dus werpen ze mijn vader tijdens de feestdagen in een sociaal isolement. Tele2 wil het contract niet ontbinden, zodat mijn vader niet terug kan naar de oude provider. Klachten kunnen alleen ingediend worden via klachtenformulier op de website van Tele2. Dit klachtenformulier werkt ook niet. Wat werkt er wel bij Tele2? Klantenservice zegt dat klachten alleen via dat formulier kunnen. Inmiddels ben ik mij met deze kwestie gaan bemoeien, omdat mijn vader er moedeloos van wordt. Hiermee is het laatste woord nog niet gezegd. In ieder geval zeggen we het abonnement op zodra het ontbonden kan worden. Het had Tele2 gesierd als zij niet aan regeltjes hadden vastgehouden en contract hadden ontbonden. Ze zijn immers afspraken niet nagekomen en de fouten en loze beloftes stapelen nog steeds op. We zijn razend. Tele2 gijzelt haar klanten in contracten en martelt ze met een slopende service. De kwaliteit van Tele2 is ongeevenaard slecht. Ik heb een dergelijke situatie nog nooit eerder meegemaakt.
VI
Algemene beoordeling
 
2.0
Levertijd
 
4.0
Eenvoud installatie
 
3.0
Snelheid internet
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie
 
1.0
Algemene Tevredenheid
 
1.0
S'nachts geen internet. Wifi network valt weg.
Meerdere keren gebeld naar klantenservice.
Meerdere opties uitgeprobeerd die tele2 als advies gaf zoals: Andere wifi kanaal proberen of alles resetten enz.
Helaas werkte dit allemaal niet
Uiteindelijk konden ze ons niet verder helpen en dat we het er maar mee moesten doen. Dus we betalen wel voor internet s'nachts maar we hebben het niet en ze kunnen ons niet verder helpen....?

Mensen nooit aansluiten bij tele2 internet. Je zult er een jaar lang spijt van krijgen.
W
Algemene beoordeling
 
2.6
Levertijd
 
1.0
Eenvoud installatie
 
1.0
Snelheid internet
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie
 
5.0
Algemene Tevredenheid
 
1.0
Ik schrijf niet zo snel een review om te klagen aangezien ik het na problemen er altijd wel uitkom met bedrijven. Foutjes zijn menselijk. Maar Tele2 heeft echt mijn kookpunt bereikt.

We hebben meer dan een maand zonder televisie gezeten.. Maand vol geduld. Nieuwe kabels.. Werkte niet... Continue klantenservice die we vertrouwde, maar eigenlijk er niets van begrepen waar ze mee bezig waren. Weer kabeltje zou opgestuurd worden. Week wachten, vergeten. Toen ineens weer een nieuwe tv-kastje. Adapter die we erbij kregen was defect, want dat merk hoort er niet bij ofzoiets. Waarom stuurt een bedrijf ingodnaams niet wekende adapters? Zou weer een nieuwe sturen maar het bedrijf kan niet beloven dat die wel werkt.

Als je klacht hebt of vergoeding verwacht aangezien dit opzich best slecht is na een maand zonder tv (en ook paar keer zonder internet) te zitten, wil je gewoon niet voor betalen. Wil geen gierige Hollander zijn, maar ik wil er zelf ook niet om vragen omdat het logisch is. Klantenservice kan dat niet aanbieden die verwijzen je naar hun online klachtenformulier waar je je beklag in maximaal 300 tekens moet uitleggen en dan 15 werkdagen of meer op antwoord moet wachten.

Hoe hoog laat je de frustratie oplopen bij je klanten als niemand je ter woord kan staan die met passende oplossingen kan komen voor problemen?

Nee Tele2 laat hun klanten schreeuwen tegen hun jonge onervaren 'Klantenservice' die geen kant op kunnen en laat staan beslissingen mogen maken.

Daardoor ga jij; Aankomende Tele2 klant die het overweegt aan deze ellende te beginnen: een volle maand wellicht langer voor een product betalen als het niet werkt. De Klantenservice gaat jou niet kunnen helpen, de opgestuurde troep gaat kapot zijn en bij klachten wordt je van je Tele2 kastje naar de muur gestuurd.

Succes alvast!
L
3 resultaten - getoond 1 - 3