Details van de beoordeling

7.4 53 10
Telfort
Algemene beoordeling
 
3.4
Levertijd
 
1.0
Eenvoud installatie
 
4.0
Snelheid internet
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie
 
4.0
Algemene Tevredenheid
 
1.0
Ik maak al vele jaren met tevredenheid gebruik van internet/telefoon en televisie van Telfort.
Tot 13 dagen geleden.
Toen ging mijn modem stuk, en meteen werd er per post een Hub opgestuurd.
Daar kon ik niets mee, omdat het modem defect was en dus kwam er de volgende dag een monteur.
Die kon het niet oplossen omdat de leverancier van het modem failliet is.
Mooi verhaal natuurlijk, maar ik betaal mijn rekeningen aan Telfort en wil graag door hen geholpen worden.
Nu 13 dagen later en elke dag telefoontjes met Telfort weten ze nog steeds geen oplossing en lijkt het erop dat ik het maar zelf moet uitzoeken.
Morgen zit ik 14 dagen zonder televisie, internet en telefoon en inmiddels heb ik Tele2 benaderd die mij wel binnen enkele dagen van een nieuwe aansluiting kunnen voorzien.
Op een 2de adres heb ik ook alles in 1 van Telfort, maar ook hier stap ik snel over, want ik weet nu dat als er iets mis gaat Telfort niet thuis geeft.
Ik zou echt iedereen afraden om aan een Telfort abonnement te beginnen.
M