Details van de beoordeling

7.4 53 10
Telfort
Algemene beoordeling

5.2
Levertijd

8.0
Eenvoud installatie

7.0
Snelheid internet

2.0
Beeldkwaliteit televisie

7.0
Algemene Tevredenheid

2.0
Trap er in niet in! Alles in 1 pakket doehetzelf thuis opgestuurd gekregen. Was compleet! Echter voorzien van "oud" hergebruikt modem experiabox V8(geel van warmte en nicotine) tbv VDSL 100MB abonnement. Gelijk contact gehad met helpdesk dat ze een nieuwer type moeten opsturen bv. V10 met AC speed tbv WIFI. Na 3x bellen zou dit geregeld worden belofte dat ze de V10 gaan opsturen . week verder nog geen modem ontvangen. Weer 2x die 1e lijns helpddesk gebeld (niet skilled, slecht NL sprekend , en lang wachten) , geeft weer aan dat ik bij de 2e lijns moet zijn...enz enz. tot heden niets ontvangen. Ze houden je aan het lijntje!! Ze sturen nu weer een V8 op zodat ik evt. weer wifi heb...Waardeloos!!!!!! Dat deze provider zulk oud materiaal gebruikt en hun afspraken richting klanten niet nakomen langzaam WIFI heb ik niets aan met een compleet gezin. Ik heb gelijk de boel opgezegd vanwege de tarief verhoging TV pakket 1 juli 2017. Stap weer over op KPN waar je wel service en nieuw materiaal krijgt.
H