Details van de beoordeling

6.9 205 10
Ziggo
Algemene beoordeling
 
5.6
Levertijd
 
8.0
Eenvoud installatie
 
7.0
Snelheid internet
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie
 
6.0
Algemene Tevredenheid
 
1.0
Onlangs in verband met een verhuizing tijdig het contract opgezegd bij Ziggo. Na de beëindigingsdatum werd weer geïncasseerd. Medewerker van Ziggo zei dat ik kon storneren. Vervolgens krijg ik een mail met een andere beëindigingsdatum en deze wordt gevolgd door een brief (op het oude adres) waarin ik gesommeerd werd om alsnog het abonnement te betalen. Weer contact met Ziggo. De nota viel inderdaad buiten de abonnementsperiode, maar ik moest deze toch maar even betalen???? Ik kreeg ook nog geld terug van de laatste maand waarin het abonnement wel had gelopen.. Maar als ik nu niet eerst zou betalen kregen ze het niet verwerkt en dan werd alles aan een incassobureau overgedragen. Dit is toch de omgekeerde wereld lijkt mij.
S