Details van de beoordeling

6.9 205 10
Ziggo
Algemene beoordeling
 
6.8
Levertijd
 
8.0
Eenvoud installatie
 
8.0
Snelheid internet
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie
 
6.0
Algemene Tevredenheid
 
6.0
Doordeweeks nergens last van maar in het weekend altijd zeer langzaam internet. Ik heb een 25mbit abonnement.
Doordeweeks krijg ik 100% snelheid: 25mbit/s + max 20ms latency (/ ping).
In het weekend: ergens tussen de 2 en 10mbit/s + latency van >500ms (/ping).

De klantenservice van ziggo komt met allerlei onzin aanzetten zoals een zwak signaal door een splitter en wifi channels en weet ik het allemaal terwijl ik had gezegd dat ik het ook met een kabel had gemeten. Ook hier krijg je de standaard provider reactie, wat neerkomt op "we kunnen het zo niet vaststellen maar het ligt niet aan ons". Beetje toevallig alleen dat het alleen in het weekend is.

Als je het mij vraagt heeft Ziggo te weinig capaciteit in mijn wijk om altijd aan de gemaakte afspraken te voldoen en daar irriteer ik me aan. Maar doordeweeks werkt internet gewoon prima.

Tijdens primetime (tussen 20:00 en 23:00 uur) schokt tv af en toe, anders nooit.
Telefoon werkt altijd prima.

Ziggo mag de backbone dus weleens van een upgrade voorzien.
R