Bekijk aanbiedingen:      Zoeken...

KPN Ervaringen 3-in-1 pakket Opmerkelijk

 
6.7 (164)
Schrijf een beoordeling

Vertel ons hoe het 3-in-1 pakket van KPN u bevalt. U kunt hier uw eigen review schrijven over de producten en diensten van KPN. Probeer dit zo uitgebreid mogelijk te doen. Vertel over je ervaringen met internet, televisie en telefonie. We zijn ook geintresseerd in hoe het overstap proces is verlopen. Was het makkelijk aan te sluiten? Reviews worden binnen 5 werkdagen geplaatst na controle door één van onze moderators.

Bezoekers-beoordelingen

164 reviews

 
(35)
 
(49)
 
(37)
 
(33)
 
(10)
Gemiddelde beoordeling 
 
6.7
 
7.4  (164)
 
7.1  (164)
 
6.6  (164)
 
6.7  (164)
 
5.6  (164)
View all reviews
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
Gemiddelde beoordeling 
 
7.8
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

best wel jammer, ben overgestapt van ziggo naar kpn het was direct hommeles want volgens de overstap service weigerde ziggo mij als klant op te geven omdat ik in de schuldhulp verlening zou zitten awel na een paar maand dubbel te hebben betaald was dat opgelost. na een tijdje heb ik kpn gebeld toen was de actie verlopen en ging ik zoals ik wist meer betalen niks mis mee, maar toen ik de klantenservice belde met de vraag hoe ik goedkoper kon ging het mis. er werd mij verteld dat ik kpn compleet moest nemen en dan zou ik in het premium pakket alle hd zenders gratis krijgen en zo zouden de kosten naar beneden gaan. fout dus ik ging juist meer betalen omdat ik nog een mobiel abonnement nodig had om kpn compleet te krijgen. maar daar kwam ik pas achter toen ik de rekening van 64 euro nog wat kreeg en de hd zenders waren niet gratis. weer kpn klantenservice gebeld en er was toen een eerlijke medewerker die tegen mij zei dat is niet oke. dus ik kreeg de aansluitingskosten terug van 30 euro van het mobiel abonnement wel moest ik toen omdat ik graag nog steeds goedkoper wilde mijn internet snelheid verminderen niet meer onbeperkt kunnen bellen en geen premium pakket meer van tv en zo kwam ik dan weer op mijn oude kosten uit. dus nog steeds niet goedkoper. de medewerker van kpn gaf toe dat er eigenlijk fraude was gepleegd door een andere medewerker die op provisie basis werkt of er in elk geval belang bij had niet eerlijk te zijn. dus zit nu 2 jaar vast aan dit hele gebeuren en kan niet wachten tot dat ik hier vanaf ben. klant worden bij kpn? prima maar kijk goed uit want voor je het weet wordt je opgelicht ik krijg die 30 euro wel terug maar weegt dit op tegen de kosten en het missen van bepaalde service nee vind ik niet, erg jammer van een miljoenen concern die zo met mensen omgaat.

Gemiddelde beoordeling 
 
8.0
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
8.0

Ik heb nu alles van KPN en drie GSM's van het gezin. Super goedkoop en altijd heel bereidwillig geholpen. Alleen jammer dat Sport1 niet gewoon gratis is, want F1 liefhebber. Ziggo klanten dus wel.

Gemiddelde beoordeling 
 
7.4
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
7.0

Overgestapt naar KPN Compleet met als grootste voordeel de data verdubbelaar voor mobiele telefonie en het gratis zenderpakket naar keuze (HBO in mijn geval).

De internetsnelheid/stabiliteit is top! Nog geen enkele problemen gehad. Dit geld ook voor Mobiele Dataverkeer.

Het grote probleem van KPN is dat de beeldkwaliteit vna TV echt behoorlijk slecht is. Dit mag niet de naam HD dragen. Ik snap dat het technisch gezien HD resolutie is en je het dus zo mag noemen. Maar de beelcompressie en de uiteindelijke bitrate (kwaliteit) is echt ontzettend slecht. Ik zou me genaaid voelen wanneer ik zou moeten betalen voor een HBO pakket van deze kwaliteit. Geld overigens ook voor reguliere tv zenders via KPN. Ik raad dan ook iedereen in mijn omgeving af om over te gaan op glasvezel van KPN wanneer ze beeldkwaliteit belangrijk vinden.

Gemiddelde beoordeling 
 
9.2
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Ik ben overgestapt naar KPN compleet.
De leverdatum was snel bekend, spullen werden keurig van tevoren geleverd met handleidingen etc.
Tijd zat om in te lezen, voor te bereiden.
Nou, een kind kan de was doen, installeren zeer gemakkelijk en alles werkte snel en goed!!
Het beeld van tv was goed maar helemaal prima na de instellingen veranderd te hebben van de tv ontvanger.
Die geeft de mogelijkheid om het aantal pixels drastisch te verhogen, helemaal Top!!
Hoop dat dit alles zo blijft functioneren dan blijf ik klant!!!

Gemiddelde beoordeling 
 
6.0
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Helaas was ik overgestapt van Ziggo naar KPN... Verschrikkelijk, ik heb nu spijt van. Ik moet dagelijks de modem restarten anders werkt mijn wifi niet / heel slecht. Ping naar google.nl is 200ms en naar een datacenter server 30 ms (normaal gesproken - 2 ms). Ongelofelijk langzaam, valt steeds uit. Hun klantenservice kan helemaal niks aan doen: "uw internet werkt goed, meneer". Grappig, want hier werkt dit voor geen meter.

Bovendien vindt hun sales afdeling het normaal om tegen potentiële klanten te liegen. Er was beloofd dat ik in oktober 2015 glasvezel zou krijgen. Wij zijn inmiddels een half jaar verder, geen glasvezel en ze geven aan dat het binnenkort niet zou komen.

Hotspot via mijn iPhone 4G t-mobile werkt vele malen sneller dan KPN thuis wifi.

Gemiddelde beoordeling 
 
6.2
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

wat een prutsers, door het overgaan op glasvezel heeft KPN in al zijn wijsheid besloten "oude email "adressen te verwijderen bij mensen die zijn overgegaan. Nu zijn wij al 10 dagen bezig om dit te laten herstellen. enige reactie van KPN: we zijn er mee bezig en er zijn nog 9000 mensen met het zelfde probleem. chapeau KPN . ik weet het zeker. ik ga weg. ze doen dingen zonder na te denken over de gevolgen (geen email meer). en kunnen het niet binnen een redelijke termijn oplossen.

Gemiddelde beoordeling 
 
4.2
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
5.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Helaas ben ik van Ziggo naar KPN overgestapt.
De reden daarvoor was dat het maandelijks goedkoper was. Ik heb mezelf een goede trap onder mijn kont moeten geven voordat ik daadwerkelijk actie ondernam....meestal is mijn mening; 'dat gedoe is mij het geld niet waard'. Had ik daar maar naar geluisterd....De maandelijkse kosten van 35€ per maand heb nooit betaald; het was altijd meer. Na enkele maanden heb ik de rekening eens goed bekeken (mijn fout) en wat bleek nu; ik had een HBO pakket af laten sluiten. Dit was gratis hadden 'ze' mij verteld. Dat gratis bleek 10€ per maand. Toen ik daarover belde hebben ze beloofd dit per direct stop te zetten en mij 15€ over te maken op de volgende factuur.
Het pakket is echter niet stop gezet en ook de 15€ waren niet verrekend. Toen ik weer belde gaf de medewerker aan dat hier geen aantekening van gemaakt was en ik dus niet het geld terug zou krijgen.

Mensen; blijf waar je bent. Zelf ben ik zeer ontevreden over KPN

Gemiddelde beoordeling 
 
3.2
Levertijd 
 
2.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
4.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
3.0

Ik denk dat ik met mijn alles in 1 pakket nu de honderdste storing heb. alles weer resetten alles weer opnieuw opstarten en ga zo maar door. Ik wordt helemaal moe van de vele contacten met KPN via de telefoon, bezoek monteur etc. Wat is een alternatief voor deze club die drukker is met de bonussen van de directie dan de kwaliteit en tevredenheid van de klant.

Gemiddelde beoordeling 
 
10.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

zojuist contact gehad met kpn klantenservice werd geholpen door sjoerd geloof ik, onwijs goede service weer gehad zoals altijd!! top !! bedankt kpn! voor de altijd goede service die jullie mij geven ben.blij dat ik klant van jullie ben!! met vriendelijke groet fam koerts uit assen!

Gemiddelde beoordeling 
 
5.6
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Vorig jaar in Maart en April zowel voor mijzelf als mijn vriendin op een ander adres, voor beiden een 3 in 1 pakket geregeld in combinatie met kpn gsm abb. Ik heb zelf vanaf t moment dat alles was aangesloten alleen maar problemen gehad met het TV-signaal. De kracht van het 3 in 1 systeem bij de kpn was dat je alles draadloos kon aanleggen. Via het elektriciteitsnet in huis werd het signaal door gegeven met speciale stekkerdozen. Ook dat wat je op de 1e tv aan programma's opnam kon je op de 2e tv(slaapkamer) ook bekijken. Vond ik een sterk voordeel tov Ziggo. Ik heb vanaf het begin problemen gehad omdat het beeld regelmatig haperde. Ook de opgenomen programma's werden regelmatig onderbroken. Elke keer de tekst dat er geen signaal was. Omdat alles via "de cloud" gaat, kreeg ik sterk het gevoel dat het wifi-systeem niet goed werkte. Ook al andere kanalen geprobeerd op aanraden van de zoveelste kpn-medewerker. Met inmiddels de 6e medewerkster afgesproken om de experiabox en de ontvangers om te ruilen bij de dichtsbijzijnde kpnXL-winkel. Mooi denk ik, bel voor alle zekerheid de kpn(8e medewerker inmiddels) of ze mij verwachten bij die winkel met al mn afgekoppelde spullen. Niet dus!!!! De laatste medewerker vond dat het aan de elektrisch systeem van mijn normale rijtjeswoning lag en nadat ik had aangegeven dat ik toch maar weer ga shoppen bij Ziggo volgende week, deed hij opvallend weinig zn best om mij als klant te behouden. Hij gaf geen toestemming om alles om te ruilen bij de XL-winkel of de optie een monteur te sturen kwam niet bij hem op.
KPN. . . er staan 2X een 3 in 1 pakket(aflopend maart 2016) en 2 gsm abonnementen op het spel. Jammer!

Gemiddelde beoordeling 
 
8.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
8.0

gisteren alles in 1 geplaatst door kpn monteur Wesley. was prima in orde en alles doet het goed. Had al wel van te voren utp kabels laten trekken door installatie bedrijf. ervaringen na 1 dag top.

Gemiddelde beoordeling 
 
5.4
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
3.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Helaas van ziggo naar KPN overgestapt! Alleen maar problemen met de WiFi! Verschillende telefoontjes gepleegd, maar na een speedtest etc verbeterd het internet niet. We zijn 3 maanden klant en het heeft nog niet goed gewerkt!
KPN wil een monteur sturen voor onze eigen rekening. Wij gaan daar niet mee akkoord en we wilden het abonnement meteen opzeggen. Dat kan dus niet want dan plegen we contractbreuk.
Nou KPN , ik vind het contractbreuk dat het draadloosinternet nog steeds niet werkt! We betalen genoeg per maand. En alleen maar problemen met het internet! Teleurstellend !!

Gemiddelde beoordeling 
 
8.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

3 dagen geleden naar de KPN gebeld omdat, onverklaarbaar, we een tv kastje kwijt zijn en gevraagd of we er nog een bij konden huren. bij ons glasvezelabonnement krijg je 2 kastjes gratis en de rest huur je bij, volgens het contract 4 in bezit dus 2 gratis en 2 huren.
De telefoniste vroeg de serie nummers van de 3 overgebleven kastje en vertelde mij dat het vierde kastje uit het systeem wordt gehaald en we een nieuwe KRIJGEN!

Tevens kregen we meteen een nieuw soort abonnement die beter op gezin was afgestemd en met meer en beter zenders en een spotify abbo erbij, ook omdat we KPN compleet zijn.

Nu 3 dagen later is het kastje gebracht met coax, hdmi en LAN kabel (10 meter).

GEWELDIG....

Gemiddelde beoordeling 
 
1.8
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

18-11-2015 overstap naar Alles-in-1 van KPN telefonisch geregeld. KPN medewerker was zo stom om mijn naam verkeerd te noteren. Haar stomme fout heeft me direct aan het begin al veel ellende opgeleverd. De e-mails van KPN met informatie over de overstap kwamen niet bij mij aan, maar bij een meneer in Amersfoort. Omdat mijn naam overal verkeerd geschreven stond heeft het corrigeren veel tijd en energie gekost, allemaal onnodig als de medewerker van KPN nauwkeurig gewerkt had. Ook de datum van de overstap heeft hierdoor vertraging opgelopen.

Eerst was de datum van de overstap 21-12-2015. Dus die dag vrij genomen. Toen werd het 22-12-2015. Dus die dag vrij genomen. Vervolgens werd het 04-01-2016 en kort daarna werd het 31-12-2015, de uiteindelijke datum. Dit heeft geen professionele indruk gemaakt, maar een rommelige en heb ik als erg vervelend ervaren, omdat ik verschillende dagen voor niets heb vrij moeten maken voor KPN. Daar komt bij dat ik er door KPN niet over geïnformeerd werd, maar dat ik er zelf achter moest komen door te gaan bellen. De indruk die ik toen al van KPN kreeg was: onverschillig.

Over de monteur bij installatie: hij had haast. "De monteur gaat pas weg als alles het doet". Deze mooie slogan slaat helemaal nergens op en is helemaal niet waar! Ik had toen al moeten zien hoe onbetrouwbaar KPN is! En ook hier weer: onverschillig. De tv haperde bij aanzetten, soms ging hij wel aan, soms niet. De vaste telefoon deed het helemaal niet, die heb ik uiteindelijk pas op 13-01-2016 gekregen. Toch ging de monteur weg, gauw naar de volgende klant.

De problemen met de tv hebben weken geduurd. Ik heb inmiddels heel veel gebeld met KPN en zeker 35 medewerkers gesproken en iedereen zegt iets anders, daar word ik ook heel moedeloos van. Op 22-01-2016 eindelijk de storingsmonteur in huis. Hij is 5 minuten binnen geweest, volgens hem werkt de tv-ontvanger niet goed, moet vervangen worden. Maar hij had natuurlijk geen nieuw exemplaar bij zich om dat gelijk even te doen! Hij had ook haast, net als zijn collega. Resultaat van zijn bezoekje:geen beeld. Nog erger dan voordat hij hier was, want toen had ik af en toe nog wél beeld. Sinds 22-01-2016 16:30 uur heb ik dus geen tv-beeld meer. En de monteur nergens meer te bekennen. Die avond weer gebeld met KPN en een nieuwe tv-ontvanger besteld. Ook een nieuwe monteur besteld voor 25-01-2016. Ik heb er geen vertrouwen meer in, dat dit goed gaat komen zonder een gedegen monteur die zich er niet van af maakt.

Diezelfde avond bleek ook mijn vaste telefoon het niet meer te doen. Dus weer gebeld naar KPN en van een medewerker gehoord, dat mijn vaste telefoonnummer is afgesloten, omdat het is opgezegd. Het is niet door mij opgezegd, door wie dan wel?! Maar daar kreeg ik geen antwoord op, dat kon de medewerker "niet zien". Weer een verbijsterende stomme fout van een medewerker? Niet de eerste fout! Resultaat van bijna 4 weken Ales-in-1-pakket van KPN: ik zit zonder tv en zonder vaste telefoon.

Op 23-01-2016 een nieuw tv-ontvanger gekregen. De koerier bij wie ik mij beklaagde zei me "KPN zeker, ja, dat is bekend!" Het installeren is niet gelukt. Vier keer gebeld met medewerkers, alles geprobeerd, niet gelukt. Mededeling: "Ook deze tv-ontvanger is kapot, meneer!" De tweede in 4 weken tijd?! Wanneer houdt deze kwelling op? Er moet een nieuwe tv-ontvanger gestuurd worden? "Dat kan niet meneer, want u heeft een afspraak met de monteur ingepland staan". "En heeft de monteur dan a.s. maandag een nieuw kastje bij zich? Anders komt hij voor niets en maak ik voor niets een afspraak". Antwoord: "Dat durf ik niet te zeggen, meneer". Ik kijk nergens meer van op.

Over de betaling van de factuur: op 12 januari 2016 heb ik een medewerker van KPN telefonisch gesproken. Ik heb geen naam genoteerd. Stom van mij, dat moet je natuurlijk altijd doen bij een onbetrouwbaar bedrijf als KPN. (Inmiddels schrijf ik direct de naam van een medewerker van KPN op als ik die aan de telefoon spreek, met de datum erbij). Deze medewerker vertelde mij, dat ik de maand januari 2016 geen abonnementskosten hoef te betalen, als tegemoetkoming. Een paar dagen later is het bedrag wél van mijn rekening gehaald. Over betrouwbaar gesproken...

Mijn geduld is op en mijn vertrouwen is weg.

KPN is een heel slecht bedrijf dat mij volledig in de steek laat.

Gemiddelde beoordeling 
 
8.2
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Sinds begin januari het alles in 1 glasvezelpakket.
Op een klein installatie foutje van de monteur na alles prima verlopen en bellen, internet en TV werkte in 1 keer.
De monteur had op de verkeerde poort van het Genexis modem de glasvezel aangesloten en kreeg daarom geen signaal. Binnen 2 uur zou een andere monteur komen. Deze was er binnen 15 minuten.
Die constateerde de verkeerde poort en had meteen verbinding. Deze monteur wist alleen niets van de rest van de installatie maar dat was totaal niet moeilijk.

Super strak beeld. Alleen snap ik niet waarom we de meeste zenders 3x hebben. 1x normaal, 1x glas en 1x HD.
Verder werkt pauzeren e.d. allemaal naar behoren. Alleen jammer (wat ik niet heb kunnen lezen/vinden) is dat je moet betalen voor begin gemist bij de commerciële zenders.

Internet verbinding presteert boven behoren!!
Heb 20 mb up en down. Via wifi haal ik boven en beneden gemiddeld : 30-35 down en 40-58 up.

Al met al ZEER tevreden!!!

Bekijk alle bezoekers-beoordelingen
Powered by JReviews