KPN Ervaringen 3-in-1 pakketOpmerkelijk

 
6.4 (124)
Schrijf een beoordeling

Vertel ons hoe het 3-in-1 pakket van KPN u bevalt. U kunt hier uw eigen review schrijven over de producten en diensten van KPN. Probeer dit zo uitgebreid mogelijk te doen. Vertel over je ervaringen met internet, televisie en telefonie. We zijn ook geintresseerd in hoe het overstap proces is verlopen. Was het makkelijk aan te sluiten? Reviews worden binnen 5 werkdagen geplaatst na controle door één van onze moderators.

Bezoekers-beoordelingenBekijk alle bezoekers-beoordelingen

Gemiddelde bezoekers-beoordeling van: 124 bezoeker(s)

Gemiddelde beoordeling 
 
6.4
Levertijd 
 
7.1  (124)
Eenvoud installatie 
 
6.8  (124)
Snelheid internet 
 
6.3  (124)
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.5  (124)
Algemene Tevredenheid 
 
5.4  (124)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
  • Levertijd
    Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
  • Eenvoud installatie
    Hoe verliep de installatie?
  • Snelheid internet
    Hoe bevalt de snelheid van internet?
  • Beeldkwaliteit televisie
    Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
  • Algemene Tevredenheid
    Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
Vul aub de beveiligingscode in.
Vandaag kreeg ik een mededeling dat een emailadres niet bereikbaar is (inkomend, verzenden gaat wel). Doe ik verschillende testen en bel ik vervolgens klantenservice Leeuwe. Die vind het ook vreemd,overlegt met een collega, komt er ook niet uit. Krijg ik de tip, bel met dit nummer en dan krijg je een expertteam. Ik blij, (alhoewel, klacht, je kan niet worden doorverbonden door haar, zeg ik ook nog tegen haar, maak er maar een klacht van dat ik niet gewoon doorverbonden kan worden, doe ik zegt ze op een vriendelijke manier), bel ik met dat expertteam, moet ik betalen!!!!! Zeg ik hoezo? Ik betaal toch mijn rekeningen? Nee, zo is het antwoord, we zijn een particulier bedrijf, dat niets met KPN te maken heeft. de stoom komt uit mijn oren! Wat? Iets wat jarenlang werkt bij KPN, werkt nu niet, ik betaal mijn rekeningen en dan moet ik nog extra betalen terwijl dat gewoon moet werken? Bovendien, Leeuwe heeft dat helemaal niet aan mij gezegd. En nog een heel ander bedrijf ook. Wat een bange "schij......... Ze heeft nog wel gezegd op mijn vraag, dan moet ik zeker weer het hele verhaal doen, nee, hoor, zegt ze geruststellend, ze kunnen in hetzelfde systeem als ik. Ik hang woest op, bel met Klantenservice, krijg ik Nicolai, die geeft aan , nou mijnheer, dat is gewijzigd in oktober of november 2014, we doen daar niets meer mee! Ik nog woester dan ik al was, Nicolai blijft wel vriendelijk, geeft echter geen krimp. Verwijst me door naar een website, kan ik gaan chatten met iemand. Nee!! Ik wil bellen, praten en meteen oplossen. Ik wil een klacht geven, moet ik notabene een brief schrijven, krijg zijn baas niet, die is er niet zo wordt gezegd en is daar niet voor. Wat een boeven zijn jullie zeg. Bah, bah bah. Lossen jullie dit nog op? Ik ben werkelijk ongelooflijk boos. Ik ga de hele wereld inschakelen. Zou dat helpen? Ongetwijfeld zal er nu door mijn ongelooflijke boosheid niets worden gedaan of eh, zijn toch wel?

ik heb natuurlijk mijn telefoonnummers achtergelaten.
Gemiddelde beoordeling 
 
5.2
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0
Beoordeeld door PG Barendregt Januari 05, 2015

Vandaag kreeg ik een mededeling dat een emailadres niet bereikbaar is (inkomend, verzenden gaat wel). Doe ik verschillende testen en bel ik vervolgens klantenservice Leeuwe. Die vind het ook vreemd,overlegt met een collega, komt er ook niet uit. Krijg ik de tip, bel met dit nummer en dan krijg je een expertteam. Ik blij, (alhoewel, klacht, je kan niet worden doorverbonden door haar, zeg ik ook nog tegen haar, maak er maar een klacht van dat ik niet gewoon doorverbonden kan worden, doe ik zegt ze op een vriendelijke manier), bel ik met dat expertteam, moet ik betalen!!!!! Zeg ik hoezo? Ik betaal toch mijn rekeningen? Nee, zo is het antwoord, we zijn een particulier bedrijf, dat niets met KPN te maken heeft. de stoom komt uit mijn oren! Wat? Iets wat jarenlang werkt bij KPN, werkt nu niet, ik betaal mijn rekeningen en dan moet ik nog extra betalen terwijl dat gewoon moet werken? Bovendien, Leeuwe heeft dat helemaal niet aan mij gezegd. En nog een heel ander bedrijf ook. Wat een bange "schij......... Ze heeft nog wel gezegd op mijn vraag, dan moet ik zeker weer het hele verhaal doen, nee, hoor, zegt ze geruststellend, ze kunnen in hetzelfde systeem als ik. Ik hang woest op, bel met Klantenservice, krijg ik Nicolai, die geeft aan , nou mijnheer, dat is gewijzigd in oktober of november 2014, we doen daar niets meer mee! Ik nog woester dan ik al was, Nicolai blijft wel vriendelijk, geeft echter geen krimp. Verwijst me door naar een website, kan ik gaan chatten met iemand. Nee!! Ik wil bellen, praten en meteen oplossen. Ik wil een klacht geven, moet ik notabene een brief schrijven, krijg zijn baas niet, die is er niet zo wordt gezegd en is daar niet voor. Wat een boeven zijn jullie zeg. Bah, bah bah. Lossen jullie dit nog op? Ik ben werkelijk ongelooflijk boos. Ik ga de hele wereld inschakelen. Zou dat helpen? Ongetwijfeld zal er nu door mijn ongelooflijke boosheid niets worden gedaan of eh, zijn toch wel?

ik heb natuurlijk mijn telefoonnummers achtergelaten.

Na Online.nl waar ik geen tv, internet of telefoon had, en kon kijken met een digitenne apparaat met een smartkaart van een vriend van een ander adres, ben ik zo blij met KPN! Gratis en snelle service en contact en prima tv internet en telefoon. Alleen de wifi routers zijn niet erg optimaal in ontvangt.Maar desalniettemin ben ik zeer tevreden betreft prijs/kwaliteit.Na 1jaar contract weer van een een nieuwe KPN aanbieding profiteren!
Gemiddelde beoordeling 
 
9.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0
Beoordeeld door Gea de Groot December 29, 2014

Na Online.nl waar ik geen tv, internet of telefoon had, en kon kijken met een digitenne apparaat met een smartkaart van een vriend van een ander adres, ben ik zo blij met KPN! Gratis en snelle service en contact en prima tv internet en telefoon. Alleen de wifi routers zijn niet erg optimaal in ontvangt.Maar desalniettemin ben ik zeer tevreden betreft prijs/kwaliteit.Na 1jaar contract weer van een een nieuwe KPN aanbieding profiteren!

26 mb welke ons werd toegezegd (abonnent tot 50mb) haperde altijd. We mochten blij zijn met 15 mb daar betaal je dan €59.00 voor! We hadden al tal van telefoontjes gepleegd of dit niet anders dan wel goedkoper kon. We zitten in het buiten gebied maar om dan de hoofdprijs te betalen was niet onze optie. Optie van KPN ..... neem gewoon een goedkoper abonnement!! We wilden overstappen. Kregen een NIEUW aanbod. €35.00 p.m. voor wat we hadden, i.p.v. €59.00. NIX hè! Ons nieuwe abonnent zou een verlaging zijn op de snelheid 8mb plus dat we uiteindelijk ook nog voor de 2e digitale ontvanger €4.00 zou moeten betalen. Voor ons nooit geen KPN meer. Wij voelen ons genaaid!
Gemiddelde beoordeling 
 
2.6
Levertijd 
 
3.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
5.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0
Beoordeeld door Mariél December 24, 2014

26 mb welke ons werd toegezegd (abonnent tot 50mb) haperde altijd. We mochten blij zijn met 15 mb daar betaal je dan €59.00 voor! We hadden al tal van telefoontjes gepleegd of dit niet anders dan wel goedkoper kon. We zitten in het buiten gebied maar om dan de hoofdprijs te betalen was niet onze optie. Optie van KPN ..... neem gewoon een goedkoper abonnement!! We wilden overstappen. Kregen een NIEUW aanbod. €35.00 p.m. voor wat we hadden, i.p.v. €59.00. NIX hè! Ons nieuwe abonnent zou een verlaging zijn op de snelheid 8mb plus dat we uiteindelijk ook nog voor de 2e digitale ontvanger €4.00 zou moeten betalen. Voor ons nooit geen KPN meer. Wij voelen ons genaaid!

Van UPC naar KPN: WAT EEN VERADEMING!!!
Jaren lang gekloot met mediaboxen en later horizon. Het heeft nooit goed gewerkt. Traag, loopt vast en gebruikersonvriendelijk.
Nu glasvezel van KPN, en dat werkt gewoon heerlijk. Geen fouten of vastlopers, gewoon snel en werken zoals het hoort.
Gemiddelde beoordeling 
 
9.2
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0
Beoordeeld door Overstapper December 04, 2014

Van UPC naar KPN: WAT EEN VERADEMING!!!
Jaren lang gekloot met mediaboxen en later horizon. Het heeft nooit goed gewerkt. Traag, loopt vast en gebruikersonvriendelijk.
Nu glasvezel van KPN, en dat werkt gewoon heerlijk. Geen fouten of vastlopers, gewoon snel en werken zoals het hoort.

Spook factureren van de KPN ** Let op! **

KPN stuurt telkens spook facturen en beloofd mij telkens geld retour te betalen en gefactureerd mij door een fout maandelijks te veel . Telkens worden er excuus aangebonden met daarop gevolgd weer een factuur met bedragen die niet kloppend zijn, de KPN erkent dit dan ook.


Doordat ik hartpatiënt ben heb ik helaas niet meer dan 160 euro leef geld per maand. Sinds maanden moet ik de KPN telkens bedragen tussen de 50 en 70 euro gaan betalen welke door de KPN ten onrechte zijn gefactureerd, ik kom hierdoor in de problemen, zit ik eigenlijk ook al inmiddels.

Ik heb een telefoon abonnement, het BelOnbeperktAltijd van de KPN. Ik heb gekozen voor altijd gratis bellen 24/7 deze € 16,50 per maand, toch worden alle gebelde minuten telkens weer berekent op het factuur. Op het maandelijkse factuur dit abonnement maandelijks bevestigt. Meteen onder de regel ‘’ BelOnbeperktAltijd’’ staan de kosten van de gesprekken, hoe is het mogelijk?

Toch, wanneer ik van de KPN weer een factuur krijg met daarin een fout gefactureerd bedrag, word ik toch weer verplicht het genoemde factuur geheel te betalen aan de KPN, anders sluiten ze je gewoon af. Dit is dan ook mijn geval nu.

Uiteraard probeer ik keer op keer uit te leggen aan de medewerkers van de KPN dat dit een onbehoorlijke manier vind van omgaan met de klant. Na een sorry van de medewerker, krijg ik meteen te horen dat ik toch eerst moet gaan betalen alvorens de KPN het te veel betaalde in de volgende factuur in mindering zal gaan brengen. Natuurlijk reageer met de vraag '' wat vind u nou zelf van de manier waarop u moet omgaan mij als klant en mijn lege portemonnee'' meestal krijg, na een korte ruis op de lijn, te horen dat ze van de KPN geen commentaar willen geven op mijn vraag. Hierna werd ik in het KPN systeem neergeschreven als een lastige klant. Je word door de KPN gewoon even weggezet, is mijn gevoelsbeleving.

Verder ben ik midden in de zomer bestolen door een KPN monteur welke een Iphone uit mijn huis had ''geleend'' ook hiervoor bood de KPN mij hun excuses aan en een korting van 10 euro per maand op mijn factuur, .... u raad het al, de korting heb ik nooit mogen ontvangen.

Als laatst wil ik melden dat ik keer op keer storing heb gehad aan de interactieve TV, ook hier is nooit een passende oplossing voor gevonden. Natuurlijk bel ik de KPN telkens weer in de hoop dat de problemen worden opgelost,... Ik heb het idee dat de KPN mij graag liever ziet gaan als klant.

De op tel som.

1. niet deugdelijk werkende interactieve TV
2. bestolen door een KPN monteur
3. spook factureren
4. kleineren en van mijn persoon
5. valse beloftes

Groet,

Edwin
Gemiddelde beoordeling 
 
6.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0
Beoordeeld door Edwin December 03, 2014

Spook factureren van de KPN ** Let op! **

KPN stuurt telkens spook facturen en beloofd mij telkens geld retour te betalen en gefactureerd mij door een fout maandelijks te veel . Telkens worden er excuus aangebonden met daarop gevolgd weer een factuur met bedragen die niet kloppend zijn, de KPN erkent dit dan ook.


Doordat ik hartpatiënt ben heb ik helaas niet meer dan 160 euro leef geld per maand. Sinds maanden moet ik de KPN telkens bedragen tussen de 50 en 70 euro gaan betalen welke door de KPN ten onrechte zijn gefactureerd, ik kom hierdoor in de problemen, zit ik eigenlijk ook al inmiddels.

Ik heb een telefoon abonnement, het BelOnbeperktAltijd van de KPN. Ik heb gekozen voor altijd gratis bellen 24/7 deze € 16,50 per maand, toch worden alle gebelde minuten telkens weer berekent op het factuur. Op het maandelijkse factuur dit abonnement maandelijks bevestigt. Meteen onder de regel ‘’ BelOnbeperktAltijd’’ staan de kosten van de gesprekken, hoe is het mogelijk?

Toch, wanneer ik van de KPN weer een factuur krijg met daarin een fout gefactureerd bedrag, word ik toch weer verplicht het genoemde factuur geheel te betalen aan de KPN, anders sluiten ze je gewoon af. Dit is dan ook mijn geval nu.

Uiteraard probeer ik keer op keer uit te leggen aan de medewerkers van de KPN dat dit een onbehoorlijke manier vind van omgaan met de klant. Na een sorry van de medewerker, krijg ik meteen te horen dat ik toch eerst moet gaan betalen alvorens de KPN het te veel betaalde in de volgende factuur in mindering zal gaan brengen. Natuurlijk reageer met de vraag '' wat vind u nou zelf van de manier waarop u moet omgaan mij als klant en mijn lege portemonnee'' meestal krijg, na een korte ruis op de lijn, te horen dat ze van de KPN geen commentaar willen geven op mijn vraag. Hierna werd ik in het KPN systeem neergeschreven als een lastige klant. Je word door de KPN gewoon even weggezet, is mijn gevoelsbeleving.

Verder ben ik midden in de zomer bestolen door een KPN monteur welke een Iphone uit mijn huis had ''geleend'' ook hiervoor bood de KPN mij hun excuses aan en een korting van 10 euro per maand op mijn factuur, .... u raad het al, de korting heb ik nooit mogen ontvangen.

Als laatst wil ik melden dat ik keer op keer storing heb gehad aan de interactieve TV, ook hier is nooit een passende oplossing voor gevonden. Natuurlijk bel ik de KPN telkens weer in de hoop dat de problemen worden opgelost,... Ik heb het idee dat de KPN mij graag liever ziet gaan als klant.

De op tel som.

1. niet deugdelijk werkende interactieve TV
2. bestolen door een KPN monteur
3. spook factureren
4. kleineren en van mijn persoon
5. valse beloftes

Groet,

Edwin

Al 3 jaar maken wij gebruik van KPN 3 in 1 pakket. Het heeft er nog nooit uitgelegen. Werkt altijd.
Helpdesk nooit nodig gehad.
Gemiddelde beoordeling 
 
10.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0
Beoordeeld door Anoniem December 01, 2014

Al 3 jaar maken wij gebruik van KPN 3 in 1 pakket. Het heeft er nog nooit uitgelegen. Werkt altijd.
Helpdesk nooit nodig gehad.

KPN
Maart 2013, glasvezel in de straat. Je hoort goede berichten en KPN komt met een leuke deal. Sneller, beter, en goedkoper. Gratis installatie. Goed, overstappen dan maar, alles bij KPN, ook mobiel, gratis hotspots, voordeel compleet, familievoordeel, de voordelen kunnen niet op.
Installatie laat te wensen over, wifi alleen wanneer je bij het modem staat.
Modem nr 2. Een V8. Net zo slecht. Pas na mijn standpunt dat bij Ziggo de wifi tot bij de buren was, krijg ik modem nr 3. Weer een V8. Wifi is nu redelijk.
Aanschaf Synology NAS. Met het modem geen mogelijkheid om poorten open te zetten. Contact met de helpdesk, nu gelukkig een deskundig iemand aan de lijn. Ik krijg een V9.
Modem nr 4. Geen V9 maar weer een V8, kan wel de poorten open zetten maar het modem is gammel, wil soms helemaal niet opstarten. Wifi is matig.
Oktober 2014. Modem overlijdt. Wifi valt om de 5 tot 10 minuten uit en moet steeds handmatig weer aangezet worden.
Mij wordt een V9 beloofd die nu ook gewoon uitgegeven worden dus ik ben daar niet eens een uitzondering in.
Modem wordt afgeleverd, modem nr 5. Het is weer een V8. Wifi weer slecht, iedereen in huis problemen met zijn mobiel.
Weer bellen. Excuses, ik krijg nu echt een V9, hij regelt het via een andere afdeling. Ophalen dit keer. Weer een V8.
Weer bellen. Weer excuses. Helpdeskmedewerkster paast het door naar haar meerdere die contact met mij op zal nemen.
Taal noch teken.
Nu ben ik boos. Facebook opgezocht, misschien helpt webcare. Medewerker belooft zijn best te doen maar daar neem ik geen genoegen meer mee. Ik wil nu gewoon een V9. Tot 3 x aan toe beloofd en niet gekregen. Ook geen contact met mij opgenomen, ik voel me erg in de maling genomen.
Toch maar weer bellen en weer een fijne medewerker treffen. Uiteindelijk want eerst probeert hij me te vertellen dat de V9 niet meer uitgegeven wordt maar dat de V8 de software van de V9 heeft. Wanneer hij mijn gegevens nader beschouwt, ziet hij dat hij met iets beters moet komen en gaat dan inderdaad voor mij aan de slag. Hij belt met afdelingen en bewandeld wegen die ook voor hem nieuw zijn en nu zal ik toch echt het modem mogen ontvangen. Op zaterdag. Tussen 8 en 1.
Dan word ik gebeld. Door een aardige mevrouw van de KPN. Eén of andere manager. Of ze gelegen belt. Nou nee, ik ben aan het werk. Ze wil het goed met me maken en me tegemoet komen want de gang van zaken is betreurenswaardig verlopen. Mooi. Ik ben toe aan een goedmaker. Bel me morgen maar terug. Liefst in de ochtend. Dat kan niet. Nou begin van de middag dan. Kan ook niet. Nou eind van de middag dan, maar niet te laat want dan moet ik weer werken.
Ze belt niet. Belooft me uiteindelijk via Facebook dat ze de volgende dag zal bellen. Ook dat gebeurt niet.
Inmiddels is het zaterdag 1 november. Ik krijg geen V8 modem. Ik krijg helemaal geen modem. TNT komt niet, laat ook geen briefje achter dat ze voor de deur stonden (klopt want daar hebben ze ook niet gestaan) en ik krijg van KPN totaal geen reactie dat ze dat modem weer teruggekregen hebben omdat er niemand was. Heel vreemd allemaal.
Weer bellen. Helpdeskmedewerkster geeft aan dat het ophalen van het modem in de KPN winkel een optie kan zijn. Ik hou deze in gedachten.
Eindelijk, na heel wat boze berichten van mijn kant, belt webcare. Aardige man, belooft het uit te zoeken en belooft uit te zoeken waarom de aardige mevrouw niets van zich laat horen. Hij zal maandag terugbellen.
Maandag 3 november wordt ik inderdaad gebeld door iemand van webcare. Ook door de aardige mevrouw. Beiden beloven mij van alles en ik krijg eeuwige excuses. Webcare beloofd mij alles uit te zoeken en ik zal zeker voor het einde van de week teruggebeld worden. De aardige mevrouw belooft niet alleen haar uiterste best voor mij te doen maar ook compensatie, ze zal daar nog over terugbellen. Er komt sowieso een V9 naar me toe, er zijn nu zoveel afdelingen met mij bezig dat wanneer ik er meer krijg ik er eentje als reserve mag houden. Misschien erg naïef van mij maar ik ben weer vol goede moed.
We zijn nu 2 weken later. Taal noch teken. Hoe erg kan je iemand in de maling nemen, wat is dit slecht. Dus via Facebook maar weer bericht gestuurd en wat blijkt? Ik mag mijn verhaal gewoon weer helemaal opnieuw doen. Er komt dinsdag een modem naar me toe maar of het een V9 is, dat kan niet beloofd worden. De hele voorgeschiedenis wordt van tafel geveegd en er blijkt helemaal niemand met mij bezig. Aldus loze beloftes weer. Wat een ongelooflijk klantonvriendelijk bedrijf is KPN.
Natuurlijk kan KPN er niets aan doen dat TNT niet is geweest. Maar zij krijgen dan toch het modem terug en aangezien er wel meer aan de hand is hadden ze toch op zijn minst contact met mij kunnen opnemen hierover. TNT ook slecht, die man is echt niet geweest, ik heb vanaf half 8 ’s ochtends voor de deur gezeten en er is ook geen briefje achtergelaten wat normaal wel gebeurd wanneer de bezorger niemand treft.
Een hele lap tekst, een heel verhaal. En het ergste is… het verhaal heeft een open einde. Ik ben helemaal klaar met KPN en ga mij eens heel erg verdiepen in alternatieven, KPN mag aldus wel van heel goede huize komen om mij over te halen om te blijven, vooralsnog ben je niet zomaar over op een andere provider dus ik verwacht nog steeds het V9 modem te krijgen en dit verhaal gaat op alle klachtensites die ik kan vinden.
KPN WORDT WAKKER, WAT GAAN WE HIER AAN DOEN???
Gemiddelde beoordeling 
 
7.2
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0
Beoordeeld door Anita November 16, 2014

KPN
Maart 2013, glasvezel in de straat. Je hoort goede berichten en KPN komt met een leuke deal. Sneller, beter, en goedkoper. Gratis installatie. Goed, overstappen dan maar, alles bij KPN, ook mobiel, gratis hotspots, voordeel compleet, familievoordeel, de voordelen kunnen niet op.
Installatie laat te wensen over, wifi alleen wanneer je bij het modem staat.
Modem nr 2. Een V8. Net zo slecht. Pas na mijn standpunt dat bij Ziggo de wifi tot bij de buren was, krijg ik modem nr 3. Weer een V8. Wifi is nu redelijk.
Aanschaf Synology NAS. Met het modem geen mogelijkheid om poorten open te zetten. Contact met de helpdesk, nu gelukkig een deskundig iemand aan de lijn. Ik krijg een V9.
Modem nr 4. Geen V9 maar weer een V8, kan wel de poorten open zetten maar het modem is gammel, wil soms helemaal niet opstarten. Wifi is matig.
Oktober 2014. Modem overlijdt. Wifi valt om de 5 tot 10 minuten uit en moet steeds handmatig weer aangezet worden.
Mij wordt een V9 beloofd die nu ook gewoon uitgegeven worden dus ik ben daar niet eens een uitzondering in.
Modem wordt afgeleverd, modem nr 5. Het is weer een V8. Wifi weer slecht, iedereen in huis problemen met zijn mobiel.
Weer bellen. Excuses, ik krijg nu echt een V9, hij regelt het via een andere afdeling. Ophalen dit keer. Weer een V8.
Weer bellen. Weer excuses. Helpdeskmedewerkster paast het door naar haar meerdere die contact met mij op zal nemen.
Taal noch teken.
Nu ben ik boos. Facebook opgezocht, misschien helpt webcare. Medewerker belooft zijn best te doen maar daar neem ik geen genoegen meer mee. Ik wil nu gewoon een V9. Tot 3 x aan toe beloofd en niet gekregen. Ook geen contact met mij opgenomen, ik voel me erg in de maling genomen.
Toch maar weer bellen en weer een fijne medewerker treffen. Uiteindelijk want eerst probeert hij me te vertellen dat de V9 niet meer uitgegeven wordt maar dat de V8 de software van de V9 heeft. Wanneer hij mijn gegevens nader beschouwt, ziet hij dat hij met iets beters moet komen en gaat dan inderdaad voor mij aan de slag. Hij belt met afdelingen en bewandeld wegen die ook voor hem nieuw zijn en nu zal ik toch echt het modem mogen ontvangen. Op zaterdag. Tussen 8 en 1.
Dan word ik gebeld. Door een aardige mevrouw van de KPN. Eén of andere manager. Of ze gelegen belt. Nou nee, ik ben aan het werk. Ze wil het goed met me maken en me tegemoet komen want de gang van zaken is betreurenswaardig verlopen. Mooi. Ik ben toe aan een goedmaker. Bel me morgen maar terug. Liefst in de ochtend. Dat kan niet. Nou begin van de middag dan. Kan ook niet. Nou eind van de middag dan, maar niet te laat want dan moet ik weer werken.
Ze belt niet. Belooft me uiteindelijk via Facebook dat ze de volgende dag zal bellen. Ook dat gebeurt niet.
Inmiddels is het zaterdag 1 november. Ik krijg geen V8 modem. Ik krijg helemaal geen modem. TNT komt niet, laat ook geen briefje achter dat ze voor de deur stonden (klopt want daar hebben ze ook niet gestaan) en ik krijg van KPN totaal geen reactie dat ze dat modem weer teruggekregen hebben omdat er niemand was. Heel vreemd allemaal.
Weer bellen. Helpdeskmedewerkster geeft aan dat het ophalen van het modem in de KPN winkel een optie kan zijn. Ik hou deze in gedachten.
Eindelijk, na heel wat boze berichten van mijn kant, belt webcare. Aardige man, belooft het uit te zoeken en belooft uit te zoeken waarom de aardige mevrouw niets van zich laat horen. Hij zal maandag terugbellen.
Maandag 3 november wordt ik inderdaad gebeld door iemand van webcare. Ook door de aardige mevrouw. Beiden beloven mij van alles en ik krijg eeuwige excuses. Webcare beloofd mij alles uit te zoeken en ik zal zeker voor het einde van de week teruggebeld worden. De aardige mevrouw belooft niet alleen haar uiterste best voor mij te doen maar ook compensatie, ze zal daar nog over terugbellen. Er komt sowieso een V9 naar me toe, er zijn nu zoveel afdelingen met mij bezig dat wanneer ik er meer krijg ik er eentje als reserve mag houden. Misschien erg naïef van mij maar ik ben weer vol goede moed.
We zijn nu 2 weken later. Taal noch teken. Hoe erg kan je iemand in de maling nemen, wat is dit slecht. Dus via Facebook maar weer bericht gestuurd en wat blijkt? Ik mag mijn verhaal gewoon weer helemaal opnieuw doen. Er komt dinsdag een modem naar me toe maar of het een V9 is, dat kan niet beloofd worden. De hele voorgeschiedenis wordt van tafel geveegd en er blijkt helemaal niemand met mij bezig. Aldus loze beloftes weer. Wat een ongelooflijk klantonvriendelijk bedrijf is KPN.
Natuurlijk kan KPN er niets aan doen dat TNT niet is geweest. Maar zij krijgen dan toch het modem terug en aangezien er wel meer aan de hand is hadden ze toch op zijn minst contact met mij kunnen opnemen hierover. TNT ook slecht, die man is echt niet geweest, ik heb vanaf half 8 ’s ochtends voor de deur gezeten en er is ook geen briefje achtergelaten wat normaal wel gebeurd wanneer de bezorger niemand treft.
Een hele lap tekst, een heel verhaal. En het ergste is… het verhaal heeft een open einde. Ik ben helemaal klaar met KPN en ga mij eens heel erg verdiepen in alternatieven, KPN mag aldus wel van heel goede huize komen om mij over te halen om te blijven, vooralsnog ben je niet zomaar over op een andere provider dus ik verwacht nog steeds het V9 modem te krijgen en dit verhaal gaat op alle klachtensites die ik kan vinden.
KPN WORDT WAKKER, WAT GAAN WE HIER AAN DOEN???

KPN is al jaren een betrouwbare provider.
Sinds 2012 heb ik een 3 in 1 pakket.
Altijd een stabiele verbinding. Dat was wel anders met mijn kabel abonnement.
Televisie decoder is snel en haarscherp. Ook regelmatig updates.
Het werkt gewoon goed.
Helpdesk heb ik nooit nodig gehad.
Gemiddelde beoordeling 
 
10.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0
Beoordeeld door RGS November 13, 2014

KPN is al jaren een betrouwbare provider.
Sinds 2012 heb ik een 3 in 1 pakket.
Altijd een stabiele verbinding. Dat was wel anders met mijn kabel abonnement.
Televisie decoder is snel en haarscherp. Ook regelmatig updates.
Het werkt gewoon goed.
Helpdesk heb ik nooit nodig gehad.

Dra.. ma.. tisch, een snelheid gemeten door de servicemonteur van 3,8 bits/s kan ik dus niets mee. Nu 3 maanden verder nog steeds geen oplossing.
Gemiddelde beoordeling 
 
5.0
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
3.0
Beoordeeld door Toz November 12, 2014

Dra.. ma.. tisch, een snelheid gemeten door de servicemonteur van 3,8 bits/s kan ik dus niets mee. Nu 3 maanden verder nog steeds geen oplossing.

Onduidelijke uitleg gekregen van klantenservice. Hoge factuur ontvangen. Wederom contact opgenomen met klantenservice. Toen kreeg ik een ander verhaal te horen. Ik stelde voor om van alles in 1 standaard pakket over te willen stappen naar alles in 1 premium pakket, omdat dit voor mij uiteindelijk goedkoper is. Volgens de klantenservice is dat niet mogelijk. Ik ben zeer ontevreden over KPN.
Gemiddelde beoordeling 
 
1.8
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0
Beoordeeld door partie November 08, 2014

Onduidelijke uitleg gekregen van klantenservice. Hoge factuur ontvangen. Wederom contact opgenomen met klantenservice. Toen kreeg ik een ander verhaal te horen. Ik stelde voor om van alles in 1 standaard pakket over te willen stappen naar alles in 1 premium pakket, omdat dit voor mij uiteindelijk goedkoper is. Volgens de klantenservice is dat niet mogelijk. Ik ben zeer ontevreden over KPN.

na 30 jaar klant bij KPN geweest te zijn overgestapt naar een collegaaanbieder 3 in 1 ivm voortdurende problemen met KPN 3 in 1. WIFI Uitval, TV uitval, traag (je besteld 150mbits download maar krijgt 10mbits, precies het minimum dat contractueel geleverd hoeft te worden), slecht bereik, hoge prijs. We halen nu bij de collega aanbieder Ziggo draadloos 90mbits en bedraad 180mbits. Bereik is veel beter (geen extenders meer nodig). Kortom zelfde prijs, maar nu echt goed.
Gemiddelde beoordeling 
 
4.8
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
5.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0
Beoordeeld door Tonino Oktober 22, 2014

na 30 jaar klant bij KPN geweest te zijn overgestapt naar een collegaaanbieder 3 in 1 ivm voortdurende problemen met KPN 3 in 1. WIFI Uitval, TV uitval, traag (je besteld 150mbits download maar krijgt 10mbits, precies het minimum dat contractueel geleverd hoeft te worden), slecht bereik, hoge prijs. We halen nu bij de collega aanbieder Ziggo draadloos 90mbits en bedraad 180mbits. Bereik is veel beter (geen extenders meer nodig). Kortom zelfde prijs, maar nu echt goed.

Een positief woord mag ook eens verspreidt worden. Anderhalf jaar tevreden klant geweest bij UPC maar mede door de trage Horizonbox en een goede aanbieding van KPN ben ik toch overgegaan naar VDSL van KPN (dus via de telefoonlijn).

Ik heb een alles-in-1 standaard abonnement.

Internetsnelheid van 50 Mbit/s wordt netjes gehaald (speedtest: 51,3 Mbit/s download, 8,3 Mbit/s upload)
Beide HD settopboxen werken uitstekend. Ook de snelle navigatie is een verademing.
Telefoon werkt prima.

Enige kanttekening: het HD beeld van KPN is scherp, maar niet zo haarscherp als bij UPC. Verder super tevreden.
Gemiddelde beoordeling 
 
8.0
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
8.0
Beoordeeld door Erwin Oktober 02, 2014

Een positief woord mag ook eens verspreidt worden. Anderhalf jaar tevreden klant geweest bij UPC maar mede door de trage Horizonbox en een goede aanbieding van KPN ben ik toch overgegaan naar VDSL van KPN (dus via de telefoonlijn).

Ik heb een alles-in-1 standaard abonnement.

Internetsnelheid van 50 Mbit/s wordt netjes gehaald (speedtest: 51,3 Mbit/s download, 8,3 Mbit/s upload)
Beide HD settopboxen werken uitstekend. Ook de snelle navigatie is een verademing.
Telefoon werkt prima.

Enige kanttekening: het HD beeld van KPN is scherp, maar niet zo haarscherp als bij UPC. Verder super tevreden.

Heb 1 jaar KPN glasvezel uitgeprobeerd (had voorheen UPC).
Ik moet zeggen, dat ik over het algemeen super tevreden ben (nooit storingen, zeer stabiel allemaal). MAAAAAR......de beeldkwaliteit is echt slecht. Dat zou je toch niet verwachten van KPN èn glasvezel. Ik dacht een jaar geleden: dat MOET een perfecte combie zijn. Helaas........ het beeld is wollig (zowel op SD als HD). Hoewel het bij HBO bijv. wèl weer scherp is.
Maar, meerdere nadelen: geen Dolby Digital (in welk jaar leven we?). TV is toch iets wat ik in het algemeen veel kijk (vooral in herfst en winter), en dan moet het GOED zijn. Oudbollig traag menu, slechte afstandsbediening (indeling), geen iphone/ipad bediening mogelijk, ook weinig films te huur in HD (met DD) zijn de wat kleinere nadelen.
Gemiddelde beoordeling 
 
7.4
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
2.0
Algemene Tevredenheid 
 
8.0
Beoordeeld door Richard69 September 19, 2014

Heb 1 jaar KPN glasvezel uitgeprobeerd (had voorheen UPC).
Ik moet zeggen, dat ik over het algemeen super tevreden ben (nooit storingen, zeer stabiel allemaal). MAAAAAR......de beeldkwaliteit is echt slecht. Dat zou je toch niet verwachten van KPN èn glasvezel. Ik dacht een jaar geleden: dat MOET een perfecte combie zijn. Helaas........ het beeld is wollig (zowel op SD als HD). Hoewel het bij HBO bijv. wèl weer scherp is.
Maar, meerdere nadelen: geen Dolby Digital (in welk jaar leven we?). TV is toch iets wat ik in het algemeen veel kijk (vooral in herfst en winter), en dan moet het GOED zijn. Oudbollig traag menu, slechte afstandsbediening (indeling), geen iphone/ipad bediening mogelijk, ook weinig films te huur in HD (met DD) zijn de wat kleinere nadelen.

De installatie is niet heel eenvoudig, maar gelukkig kwam er een monteur langs om dat te regelen. Verder helemaal perfect, internet werkt prima en ook nog nooit iets te klagen gehad over de tv. Super!
Gemiddelde beoordeling 
 
8.6
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0
Beoordeeld door Luuk Augustus 27, 2014

De installatie is niet heel eenvoudig, maar gelukkig kwam er een monteur langs om dat te regelen. Verder helemaal perfect, internet werkt prima en ook nog nooit iets te klagen gehad over de tv. Super!

Glasvezel ALLES in 1 van KPN. Werkt zeer betrouwbaar.
Ons gezin is er zeer tevreden over. Onlangs is de kwaliteit van tv ook beter geworden. Ga zo door KPN!
Gemiddelde beoordeling 
 
8.8
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0
Beoordeeld door PD Augustus 22, 2014

Glasvezel ALLES in 1 van KPN. Werkt zeer betrouwbaar.
Ons gezin is er zeer tevreden over. Onlangs is de kwaliteit van tv ook beter geworden. Ga zo door KPN!

 
Bekijk alle bezoekers-beoordelingen
 
Powered by JReviews