Bekijk aanbiedingen:      Zoeken...

KPN Ervaringen 3-in-1 pakket Opmerkelijk

 
6.6 (133)
Schrijf een beoordeling

Vertel ons hoe het 3-in-1 pakket van KPN u bevalt. U kunt hier uw eigen review schrijven over de producten en diensten van KPN. Probeer dit zo uitgebreid mogelijk te doen. Vertel over je ervaringen met internet, televisie en telefonie. We zijn ook geintresseerd in hoe het overstap proces is verlopen. Was het makkelijk aan te sluiten? Reviews worden binnen 5 werkdagen geplaatst na controle door één van onze moderators.

Bezoekers-beoordelingen

133 reviews

 
(28)
 
(39)
 
(28)
 
(29)
 
(9)
Gemiddelde beoordeling 
 
6.6
 
7.2  (133)
 
7.0  (133)
 
6.5  (133)
 
6.7  (133)
 
5.6  (133)
View all reviews View most helpful
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
Jan
Gemiddelde beoordeling 
 
10.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Helemaal tevreden over mijn overstap van mijn oude provider naar alles in 1 van KPN.Alles werkt gewoon goed.Internet en wifi die het gewoon goed doen zonder dat deze steeds uitvallen zoals bij mijn vorige provider.Telefoon en televisie van goede kwaliteit met voor de tv veel extra's en het gemak van het kiezen voor diverse pakketten die je makkelijk aan en uit kunt zetten.ik heb helemaal niets te klagen over alles in 1 van KPN.Gewoonweg top.

cor
Gemiddelde beoordeling 
 
6.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
3.0

Heb recent mijn KPN abonnement opgezegd daar ik ga verhuizen en 8 maanden naar het buitenland gaat.

Wat schetsen mijn verbazing gisteren had ik geen tv meer daar een medewerker mij 1 maand te vroeg had opgezegd, terwijl ik toch wettelijk termijn van een maand opzegging hebt! Maar KPN dus niet want na bellen en een half uur verder werd er dood leuk verteld dat zij er niets meer aan kunnen doen!!!

Daar zit ik zo meteen zonder tv, internet en telefoon en gaan mogelijkheid om het probleem op te lossen. Schande om mensen zo in de problemen te brengen in dit digitale tijdperk, dus geen opzeggingen gas en licht e.d. en ook geen internet bankieren kan dus de rekening van KPN ook niet overmaken.

Schandalig dat door een medewerker wij zo in de problemen komen. En dat er niets aangedaan wordt.
Als ik terug ben dan zal ik beslist geen KPN nemen en ik zeg mijn andere abonnementen bij KPN ook op. Er zijn genoeg providers met mobiel bellen

helemaal TOP
Gemiddelde beoordeling 
 
8.8
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Helemaal TOP

Marcel Borst
Gemiddelde beoordeling 
 
9.4
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Ik kom van UPC. altijd problemen mee. Nu overgestapt. Inmiddels een jaar bij KPN. nog steeds een genot. Bedieningsgemak, beeldkwaliteit, service en vooral de helft minder kosten dan bij UPC. nu ik ook mobiel bij KPN heb ondergebracht heb ik nog meer extra voordeel. Zeer tevreden over KPN.

Lucien
Gemiddelde beoordeling 
 
9.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Na jaren lang KPN adsl + UPC kabel tv te hebben gehad nu maar eens de moeite genomen om alles om te zetten in 1 pakket
KPN alles-in-1 standaard pakket besteld en laten installeren door monteur. Het is zeer netjes geinstalleerd. Alles werkt naar volle tevredenheid.

sam
Gemiddelde beoordeling 
 
10.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Na vele problemen met ziggo/upc (tv ontvangers die nooit werken, slechte wifi signaal, haperende beeld) toch maar besloten om klant te worden bij KPN.
In de KPN winkel ben ik op hoogte gebracht met met de mogelijkheden voor ons, we hebben gekozen voor alles 1 pakket standaard. mijn woning zit aangesloten op een nieuwe vdsl van KPN, dit zorgt voor stabiel en snel internet (50mb).

Monteur heeft e.e.a. bij ons aangesloten, dit was binnen een uur klaar.

Geleverde xperia box V9 van KPN werkt uitstekend, goede signaal met WIFI.(stukken beter dan van ziggo/UPC horizonbox)
De HD tv-ontvanger van KPN ben ik zeer tevreden mee, menu is heel eenvoudig.
Ook zijn er opties om opnames in te plannen zodat je deze later terug kunt kijken.

Thijs
Gemiddelde beoordeling 
 
8.4
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
8.0

Na lang klant geweest te zijn van Ziggo maar eens een alternatief gaan zoeken nadat mijn aansluting overgezet was op het inferieure UPC netwerk. Bij KPN een mooi alternatief gevonden nadat er een glasvezelaansluiting in mijn woning.

Het installatiepakket werd ontzettend snel geleverd en de installatie was een makkie. Er was een monteur besproken maar deze heb ik af kunnen zeggen.

De snelheid van het internet is prima en de tv is uitstekend te noemen, zeker de glasvezelkanalen. Ook de vele extra's die KPN biedt zoals opnemen, terugkijken, KPN UP en Spotify zijn prettige extra's die prima werken. KPN heeft er een ontzettend tevreden klant bij!

Bart
Gemiddelde beoordeling 
 
8.4
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

KPN alles in-1/compleet glasvezel bevalt mij uitstekend. Ik ben van Ziggo overgestapt omdat ik goedkoper diensten kon afnemen bij kwaliteit. Qua kwaliteit heb ik helemaal niets ingeleverd, beeld en geluid allemaal uitstekend, ook services prima! Met mijn glasvezel abonnement heb ik zelfs iets minder download bij KPN, 100mb echter haal ik nu beduidend meer snelheid in huis. van 35mb naar ruim 80m draadloos. Kortom, zeer tevreden en ik kan een ieder KPN alles-1 glasvezel aanbevelen in combinatie met KPN comleet kun je veel kortingen opbouwen. DAt is wel noodzakelijk anders is de prijs aan de hoge kant, het is even de vraag welke deal ik kan sluiten na een 1 jaar, is de prijs goed dan blijf ik lekker bij KPN.

van mier
Gemiddelde beoordeling 
 
5.8
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
5.0
Algemene Tevredenheid 
 
5.0

Al sinds maanden hebben wij last van haperend geluid, met name op RTL4. Ondertussen zo'n 5 keer contact gehad met KPN, alles gereset, kabels vervangen, en noem het maar op. Helaas, het blijft haperen. De 1e jaren geen last gehad, nu wel, en volgens KPN ligt dat aan ons. Een monteur kan, op onze kosten. Ook het opnemen wordt steeds onbetrouwbaarder, en dat is jammer. Serieus overwegen om nu over te stappen, nog een paar maandjes dit abonnement, en klaar.

PG Barendregt
Gemiddelde beoordeling 
 
5.2
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Vandaag kreeg ik een mededeling dat een emailadres niet bereikbaar is (inkomend, verzenden gaat wel). Doe ik verschillende testen en bel ik vervolgens klantenservice Leeuwe. Die vind het ook vreemd,overlegt met een collega, komt er ook niet uit. Krijg ik de tip, bel met dit nummer en dan krijg je een expertteam. Ik blij, (alhoewel, klacht, je kan niet worden doorverbonden door haar, zeg ik ook nog tegen haar, maak er maar een klacht van dat ik niet gewoon doorverbonden kan worden, doe ik zegt ze op een vriendelijke manier), bel ik met dat expertteam, moet ik betalen!!!!! Zeg ik hoezo? Ik betaal toch mijn rekeningen? Nee, zo is het antwoord, we zijn een particulier bedrijf, dat niets met kpn te maken heeft. de stoom komt uit mijn oren! Wat? Iets wat jarenlang werkt bij KPN, werkt nu niet, ik betaal mijn rekeningen en dan moet ik nog extra betalen terwijl dat gewoon moet werken? Bovendien, Leeuwe heeft dat helemaal niet aan mij gezegd. En nog een heel ander bedrijf ook. Wat een bange "schij......... Ze heeft nog wel gezegd op mijn vraag, dan moet ik zeker weer het hele verhaal doen, nee, hoor, zegt ze geruststellend, ze kunnen in hetzelfde systeem als ik. Ik hang woest op, bel met Klantenservice, krijg ik Nicolai, die geeft aan , nou mijnheer, dat is gewijzigd in oktober of november 2014, we doen daar niets meer mee! Ik nog woester dan ik al was, Nicolai blijft wel vriendelijk, geeft echter geen krimp. Verwijst me door naar een website, kan ik gaan chatten met iemand. Nee!! Ik wil bellen, praten en meteen oplossen. Ik wil een klacht geven, moet ik notabene een brief schrijven, krijg zijn baas niet, die is er niet zo wordt gezegd en is daar niet voor. Wat een boeven zijn jullie zeg. Bah, bah bah. Lossen jullie dit nog op? Ik ben werkelijk ongelooflijk boos. Ik ga de hele wereld inschakelen. Zou dat helpen? Ongetwijfeld zal er nu door mijn ongelooflijke boosheid niets worden gedaan of eh, zijn toch wel?

ik heb natuurlijk mijn telefoonnummers achtergelaten.

Gea de Groot
Gemiddelde beoordeling 
 
9.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Na online.nl waar ik geen tv, internet of telefoon had, en kon kijken met een digitenne apparaat met een smartkaart van een vriend van een ander adres, ben ik zo blij met Kpn! Gratis en snelle service en contact en prima tv internet en telefoon. Alleen de wifi routers zijn niet erg optimaal in ontvangt.Maar desalniettemin ben ik zeer tevreden betreft prijs/kwaliteit.Na 1jaar contract weer van een een nieuwe Kpn aanbieding profiteren!

Mariél
Gemiddelde beoordeling 
 
2.6
Levertijd 
 
3.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
5.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

26 mb welke ons werd toegezegd (abonnent tot 50mb) haperde altijd. We mochten blij zijn met 15 mb daar betaal je dan €59.00 voor! We hadden al tal van telefoontjes gepleegd of dit niet anders dan wel goedkoper kon. We zitten in het buiten gebied maar om dan de hoofdprijs te betalen was niet onze optie. Optie van kpn ..... neem gewoon een goedkoper abonnement!! We wilden overstappen. Kregen een NIEUW aanbod. €35.00 p.m. voor wat we hadden, i.p.v. €59.00. NIX hè! Ons nieuwe abonnent zou een verlaging zijn op de snelheid 8mb plus dat we uiteindelijk ook nog voor de 2e digitale ontvanger €4.00 zou moeten betalen. Voor ons nooit geen KPN meer. Wij voelen ons genaaid!

Overstapper
Gemiddelde beoordeling 
 
9.2
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Van upc naar kpn: WAT EEN VERADEMING!!!
Jaren lang gekloot met mediaboxen en later horizon. Het heeft nooit goed gewerkt. Traag, loopt vast en gebruikersonvriendelijk.
Nu glasvezel van kpn, en dat werkt gewoon heerlijk. Geen fouten of vastlopers, gewoon snel en werken zoals het hoort.

Edwin
Gemiddelde beoordeling 
 
6.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Spook factureren van de KPN ** Let op! **

KPN stuurt telkens spook facturen en beloofd mij telkens geld retour te betalen en gefactureerd mij door een fout maandelijks te veel . Telkens worden er excuus aangebonden met daarop gevolgd weer een factuur met bedragen die niet kloppend zijn, de KPN erkent dit dan ook.


Doordat ik hartpatiënt ben heb ik helaas niet meer dan 160 euro leef geld per maand. Sinds maanden moet ik de KPN telkens bedragen tussen de 50 en 70 euro gaan betalen welke door de KPN ten onrechte zijn gefactureerd, ik kom hierdoor in de problemen, zit ik eigenlijk ook al inmiddels.

Ik heb een telefoon abonnement, het BelOnbeperktAltijd van de KPN. Ik heb gekozen voor altijd gratis bellen 24/7 deze € 16,50 per maand, toch worden alle gebelde minuten telkens weer berekent op het factuur. Op het maandelijkse factuur dit abonnement maandelijks bevestigt. Meteen onder de regel ‘’ BelOnbeperktAltijd’’ staan de kosten van de gesprekken, hoe is het mogelijk?

Toch, wanneer ik van de KPN weer een factuur krijg met daarin een fout gefactureerd bedrag, word ik toch weer verplicht het genoemde factuur geheel te betalen aan de KPN, anders sluiten ze je gewoon af. Dit is dan ook mijn geval nu.

Uiteraard probeer ik keer op keer uit te leggen aan de medewerkers van de KPN dat dit een onbehoorlijke manier vind van omgaan met de klant. Na een sorry van de medewerker, krijg ik meteen te horen dat ik toch eerst moet gaan betalen alvorens de KPN het te veel betaalde in de volgende factuur in mindering zal gaan brengen. Natuurlijk reageer met de vraag '' wat vind u nou zelf van de manier waarop u moet omgaan mij als klant en mijn lege portemonnee'' meestal krijg, na een korte ruis op de lijn, te horen dat ze van de KPN geen commentaar willen geven op mijn vraag. Hierna werd ik in het KPN systeem neergeschreven als een lastige klant. Je word door de KPN gewoon even weggezet, is mijn gevoelsbeleving.

Verder ben ik midden in de zomer bestolen door een KPN monteur welke een Iphone uit mijn huis had ''geleend'' ook hiervoor bood de KPN mij hun excuses aan en een korting van 10 euro per maand op mijn factuur, .... u raad het al, de korting heb ik nooit mogen ontvangen.

Als laatst wil ik melden dat ik keer op keer storing heb gehad aan de interactieve TV, ook hier is nooit een passende oplossing voor gevonden. Natuurlijk bel ik de KPN telkens weer in de hoop dat de problemen worden opgelost,... Ik heb het idee dat de KPN mij graag liever ziet gaan als klant.

De op tel som.

1. niet deugdelijk werkende interactieve TV
2. bestolen door een KPN monteur
3. spook factureren
4. kleineren en van mijn persoon
5. valse beloftes

Groet,

Edwin

Anoniem
Gemiddelde beoordeling 
 
10.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Al 3 jaar maken wij gebruik van KPN 3 in 1 pakket. Het heeft er nog nooit uitgelegen. Werkt altijd.
Helpdesk nooit nodig gehad.

Bekijk alle bezoekers-beoordelingen
Powered by JReviews