Bekijk aanbiedingen:      Zoeken...

KPN Ervaringen 3-in-1 pakket Opmerkelijk

 
6.6 (153)
Schrijf een beoordeling

Vertel ons hoe het 3-in-1 pakket van KPN u bevalt. U kunt hier uw eigen review schrijven over de producten en diensten van KPN. Probeer dit zo uitgebreid mogelijk te doen. Vertel over je ervaringen met internet, televisie en telefonie. We zijn ook geintresseerd in hoe het overstap proces is verlopen. Was het makkelijk aan te sluiten? Reviews worden binnen 5 werkdagen geplaatst na controle door één van onze moderators.

Bezoekers-beoordelingen

153 reviews

 
(33)
 
(45)
 
(34)
 
(31)
 
(10)
Gemiddelde beoordeling 
 
6.6
 
7.3  (153)
 
7.0  (153)
 
6.6  (153)
 
6.6  (153)
 
5.7  (153)
View all reviews
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
Gemiddelde beoordeling 
 
5.4
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
3.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Helaas van ziggo naar KPN overgestapt! Alleen maar problemen met de WiFi! Verschillende telefoontjes gepleegd, maar na een speedtest etc verbeterd het internet niet. We zijn 3 maanden klant en het heeft nog niet goed gewerkt!
KPN wil een monteur sturen voor onze eigen rekening. Wij gaan daar niet mee akkoord en we wilden het abonnement meteen opzeggen. Dat kan dus niet want dan plegen we contractbreuk.
Nou KPN , ik vind het contractbreuk dat het draadloosinternet nog steeds niet werkt! We betalen genoeg per maand. En alleen maar problemen met het internet! Teleurstellend !!

Gemiddelde beoordeling 
 
8.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

3 dagen geleden naar de KPN gebeld omdat, onverklaarbaar, we een tv kastje kwijt zijn en gevraagd of we er nog een bij konden huren. bij ons glasvezelabonnement krijg je 2 kastjes gratis en de rest huur je bij, volgens het contract 4 in bezit dus 2 gratis en 2 huren.
De telefoniste vroeg de serie nummers van de 3 overgebleven kastje en vertelde mij dat het vierde kastje uit het systeem wordt gehaald en we een nieuwe KRIJGEN!

Tevens kregen we meteen een nieuw soort abonnement die beter op gezin was afgestemd en met meer en beter zenders en een spotify abbo erbij, ook omdat we KPN compleet zijn.

Nu 3 dagen later is het kastje gebracht met coax, hdmi en LAN kabel (10 meter).

GEWELDIG....

Gemiddelde beoordeling 
 
1.8
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

18-11-2015 overstap naar Alles-in-1 van KPN telefonisch geregeld. KPN medewerker was zo stom om mijn naam verkeerd te noteren. Haar stomme fout heeft me direct aan het begin al veel ellende opgeleverd. De e-mails van KPN met informatie over de overstap kwamen niet bij mij aan, maar bij een meneer in Amersfoort. Omdat mijn naam overal verkeerd geschreven stond heeft het corrigeren veel tijd en energie gekost, allemaal onnodig als de medewerker van KPN nauwkeurig gewerkt had. Ook de datum van de overstap heeft hierdoor vertraging opgelopen.

Eerst was de datum van de overstap 21-12-2015. Dus die dag vrij genomen. Toen werd het 22-12-2015. Dus die dag vrij genomen. Vervolgens werd het 04-01-2016 en kort daarna werd het 31-12-2015, de uiteindelijke datum. Dit heeft geen professionele indruk gemaakt, maar een rommelige en heb ik als erg vervelend ervaren, omdat ik verschillende dagen voor niets heb vrij moeten maken voor KPN. Daar komt bij dat ik er door KPN niet over geïnformeerd werd, maar dat ik er zelf achter moest komen door te gaan bellen. De indruk die ik toen al van KPN kreeg was: onverschillig.

Over de monteur bij installatie: hij had haast. "De monteur gaat pas weg als alles het doet". Deze mooie slogan slaat helemaal nergens op en is helemaal niet waar! Ik had toen al moeten zien hoe onbetrouwbaar KPN is! En ook hier weer: onverschillig. De tv haperde bij aanzetten, soms ging hij wel aan, soms niet. De vaste telefoon deed het helemaal niet, die heb ik uiteindelijk pas op 13-01-2016 gekregen. Toch ging de monteur weg, gauw naar de volgende klant.

De problemen met de tv hebben weken geduurd. Ik heb inmiddels heel veel gebeld met KPN en zeker 35 medewerkers gesproken en iedereen zegt iets anders, daar word ik ook heel moedeloos van. Op 22-01-2016 eindelijk de storingsmonteur in huis. Hij is 5 minuten binnen geweest, volgens hem werkt de tv-ontvanger niet goed, moet vervangen worden. Maar hij had natuurlijk geen nieuw exemplaar bij zich om dat gelijk even te doen! Hij had ook haast, net als zijn collega. Resultaat van zijn bezoekje:geen beeld. Nog erger dan voordat hij hier was, want toen had ik af en toe nog wél beeld. Sinds 22-01-2016 16:30 uur heb ik dus geen tv-beeld meer. En de monteur nergens meer te bekennen. Die avond weer gebeld met KPN en een nieuwe tv-ontvanger besteld. Ook een nieuwe monteur besteld voor 25-01-2016. Ik heb er geen vertrouwen meer in, dat dit goed gaat komen zonder een gedegen monteur die zich er niet van af maakt.

Diezelfde avond bleek ook mijn vaste telefoon het niet meer te doen. Dus weer gebeld naar KPN en van een medewerker gehoord, dat mijn vaste telefoonnummer is afgesloten, omdat het is opgezegd. Het is niet door mij opgezegd, door wie dan wel?! Maar daar kreeg ik geen antwoord op, dat kon de medewerker "niet zien". Weer een verbijsterende stomme fout van een medewerker? Niet de eerste fout! Resultaat van bijna 4 weken Ales-in-1-pakket van KPN: ik zit zonder tv en zonder vaste telefoon.

Op 23-01-2016 een nieuw tv-ontvanger gekregen. De koerier bij wie ik mij beklaagde zei me "KPN zeker, ja, dat is bekend!" Het installeren is niet gelukt. Vier keer gebeld met medewerkers, alles geprobeerd, niet gelukt. Mededeling: "Ook deze tv-ontvanger is kapot, meneer!" De tweede in 4 weken tijd?! Wanneer houdt deze kwelling op? Er moet een nieuwe tv-ontvanger gestuurd worden? "Dat kan niet meneer, want u heeft een afspraak met de monteur ingepland staan". "En heeft de monteur dan a.s. maandag een nieuw kastje bij zich? Anders komt hij voor niets en maak ik voor niets een afspraak". Antwoord: "Dat durf ik niet te zeggen, meneer". Ik kijk nergens meer van op.

Over de betaling van de factuur: op 12 januari 2016 heb ik een medewerker van KPN telefonisch gesproken. Ik heb geen naam genoteerd. Stom van mij, dat moet je natuurlijk altijd doen bij een onbetrouwbaar bedrijf als KPN. (Inmiddels schrijf ik direct de naam van een medewerker van KPN op als ik die aan de telefoon spreek, met de datum erbij). Deze medewerker vertelde mij, dat ik de maand januari 2016 geen abonnementskosten hoef te betalen, als tegemoetkoming. Een paar dagen later is het bedrag wél van mijn rekening gehaald. Over betrouwbaar gesproken...

Mijn geduld is op en mijn vertrouwen is weg.

KPN is een heel slecht bedrijf dat mij volledig in de steek laat.

Gemiddelde beoordeling 
 
8.2
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Sinds begin januari het alles in 1 glasvezelpakket.
Op een klein installatie foutje van de monteur na alles prima verlopen en bellen, internet en TV werkte in 1 keer.
De monteur had op de verkeerde poort van het Genexis modem de glasvezel aangesloten en kreeg daarom geen signaal. Binnen 2 uur zou een andere monteur komen. Deze was er binnen 15 minuten.
Die constateerde de verkeerde poort en had meteen verbinding. Deze monteur wist alleen niets van de rest van de installatie maar dat was totaal niet moeilijk.

Super strak beeld. Alleen snap ik niet waarom we de meeste zenders 3x hebben. 1x normaal, 1x glas en 1x HD.
Verder werkt pauzeren e.d. allemaal naar behoren. Alleen jammer (wat ik niet heb kunnen lezen/vinden) is dat je moet betalen voor begin gemist bij de commerciële zenders.

Internet verbinding presteert boven behoren!!
Heb 20 mb up en down. Via wifi haal ik boven en beneden gemiddeld : 30-35 down en 40-58 up.

Al met al ZEER tevreden!!!

Gemiddelde beoordeling 
 
8.4
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Zijn nu bijna 10 jaar bij de kpn, instappakket.
Voorheen ziggo, alleen maar problemen.
Laatst voor het eerst heel slechte wifi.
Bellen, binnen 2 minuten vriendelijke medewerker, volgende dag een monteur, allemaal gratis.
Monteur constateerd slechte buitenkabel, volgende dag nieuwe kabel door de tuin.
Nog weer problemen.
Volgende dag nieuwe modem, nu alles weer prima!!!
Kortom service vinden wij perfect!!!!!

Gemiddelde beoordeling 
 
5.8
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
2.0
Algemene Tevredenheid 
 
3.0

26.11 j.l. in verband glasvezel overgestapt van ZIGGO naa KPN. Internet is iets sneller kwaliteit tv beelden zijn zonder meer slecht. HD zenders gaan nog wel maar de rest is ronduit slecht. Flets en wazig. Het lijkt wel alsof ik naar een wassebeelden aan het kijken ben. Als ik het van te voren geweten had was ik bij ZIGGO gebleven. Mijn verwachtingen waren hooggespannen temeer omdat ik onlangs 2 dure (ultra HD) tv's heb aangeschaft. Een grote teleurstelling. Hopelijk gaat KPN hier op korte termijn verandering in brengen anders ben ik, en vele met mij vrees ik, volgend jaar weg bij KPN. Er zitten hier nog een aantal buurtbewoners die nog twijfelen om over te stappen naar glasvezel. Mijn advies; bezint eer ge begint en ga vooral kijken naar mensen die overgestapt zijn. Wellicht zit er een betere provider tussen.

Gemiddelde beoordeling 
 
8.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
8.0

Zeer tevreden over alles in 1 Glasvezel.Vaste telefonie gebruik ik niet. Kwaliteit van tv-signaal vind ik matig. Ook met HD-Glas is de beeldkwaliteit niet zo goed als bij Ziggo (voorheen UPC). Internet is super (zeer stabiel). Waar ik bij Ziggo heel vaak last had van uitvallen van het internet (en regelmatig van de Horizonbox) heb ik er bij KPN totaal geen last van, werkt uitstekend. Het vreemde vind ik wel dat KPN de beeldkwaliteit nog steeds niet op orde heeft (heb in 2013 ook KPN gehad). Je zou toch verwachten dat met Glasvezel een ongekent scherp beeld doorgegeven zou worden. Ook haperd het beeld soms (vooral in de eerst 20 seconden wanneer je naar een bepaald zender schakelt). Verder vind ik het vreemd dat opgenomen programmas (HD-glas opnames) niet met Dolby Digital te bekijken zijn (dat kon bij Ziggo wel, want daar had je een eigen harde schijf voor opnames). Aan de andere kant is het bij KPN weer handig dat programma's in de cloud opgenomen worden zodat je makkelijk beneden of boven het opgenomen programma kunt bekijken. Helaas zijn de zenders niet te sorteren. Zeker nu er onderhand 3 verschillende kanalen zijn voor de nederlandse zenders (Bijv.: Ned. 1 op 1 op 701 en op 661). Dat is echt niet handig.Naast bovenstaande heeft KPN wel een zeer goede KPN compleet pakket:Je krijgt of het Pluspakket of HBO (elke maand te kiezen/wijzigen) gratis bij KPN Compleet. Gratis is misschien een beetje overdreven, want uiteindelijk betaal je dan hetzelfde als bij Ziggo.Daarnaast hebben wij (mijn vriendin en ik) ook KPN mobiel. Je krijgt dan elk ook 5 euro korting op je mobiele abonnement (en belt onderling gratis). Krijg je het dubbele aantal belminuten/sms en data. En je krijgt Spotify gratis bij het glasvezelpakket.Al met al zeer tevreden. Jammer alleen dat het onderdeel TV nog niet van hoge kwaliteit is (en dan vooral de beeldkwaliteit. Hopelijk gaat KPN daar snel verandering in brengen.

Gemiddelde beoordeling 
 
3.8
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
4.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

KPN heeft vandaag storing. Nu vrijdag 19.45 uur weer geen TV. Wij hebben compleet, maar zullen het snel beeindigen. 0800 0402 is NIET weer niet bereikbaar. KPN os ongelofelijk slecht!

Gemiddelde beoordeling 
 
6.0
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
2.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Sinds 3 jaar ook interactieve TV van KPN. Waardeloos sinds de eerste week problemen, echt meer dan 30 monteurs over de vloer gehad. Alle kastjes zijn minstens 6 maal omgewisseld, maar steeds ontstaat een nieuw probleem. Serie opnemen werkt niet cq. niet goed, geen geluid, geluid loopt niet synchroon, opnames afspelen lukt niet, live TV pauzeren werkt niet, opnames doorspoelen werkt niet. 2 monteurs zijn nooit komen opdagen, terugbel afspraken komt men niet na. Wij zijn er echt helemaal klaar mee met KPN TV. (met internet en telefoon nog nooit klachten gehad overigens)

Gemiddelde beoordeling 
 
5.2
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
6.0

Heb een full HD tv en vind het beeldkwaliteit met KPN erg slecht t.o.v Ziggo het internet is wel wat sneller. Afwachten of ik tzt toch voor tv maar weer overstap op Ziggo

Gemiddelde beoordeling 
 
8.0
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
7.0

Kwaliteit is heel goed. Heb wel heel vaak last van dat ik moet resetten omdat ik zg. een verkeerde resolutie zou hebben volgens het beeldscherm. Ook vaak bij zappen (even) geen geluid of bij doorspoelen 'vastlopers' dus dan weer resetten. Drie monteurs over de vloer gehad, alle apparatuur vervangen doch niet echt verbetering. Servicedesk is overigens wel vriendelijk en meedenkend maar begin me wel steeds meer te ergeren aan storinkjes. Binnenkort loopt contract af. Misschien bestaat er een perfecte provider

Gemiddelde beoordeling 
 
3.2
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
2.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

De verbinding met het KPN 3in 1 pakket is te triest voor woorden. Elke minuut happend het beeld al 7 monteurs langs geweest. Elke keer gaat het weer even n weekje of wat goed en dan kun je weer niets op tv of internet bekijken.

De grootste miskoop aller tijden. KPN sucks!!!!!
De grootste miskoop aller tijden. KPN sucks!!!!!
De grootste miskoop aller tijden. KPN sucks!!!!!

De grootste miskoop aller tijden. KPN sucks!!!!!

Gemiddelde beoordeling 
 
8.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Ik ben overgestapt van Ziggo naar kpn. Gesproken met medewerker van kpn en die raade mij aan om voor het eerste half jaar het duurste pakket te nemen. Voor 35 pm ipv 85 pm. Hij zei na het half jaar kan je gewoon overstappen naar het instappakket. Nu een half jaar verder en ik wil hem omzetten blijkt nu dat ik een digitale ontvanger moet inleveren. Instappakket zit namelijk maar 1 ontvanger. Vind dit heel slecht

Gemiddelde beoordeling 
 
6.2
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
6.0

Na jaren over gestapt naar KPN 3 in 1 . Levering ging goed , aan laten sluiten door monteur en alles werkte toen hij klaar was. Wat mij erg op valt is de slechte beeldkwaliteit , echt stukken minder dan UPC , en ik heb toch echt een goede tv. Ook veel meer diensten die je moet betalen. Jammer maar ik zit er dus een jaar aan vast. Per 1 Okt. zou ik overgaan naar KPN , maar die hadden alleen de telefoon op gezegd bij UPC , met als gevolg dat de factuur van UPC straks gewoon op de deurmat valt bij mij . Maar weer gebeld en ze gaven toe dat ze niet goed gehandeld hebben en ze betalen de factuur. Das dan weer op gelost. Ik heb HBO gekregen bij het pakket maar na verschillende telefoontjes heb ik die nog steeds niet op mijn tv. Weer bellen dus en waarschijnlijk weer beloftes.
Telefoon en Internet tot nu toe prima maar ik baal van de beeld kwaliteit op mijn tv. Hier nog geen glasvezel , volgend jaar dus weer naar UPC / ZIGGO

Gemiddelde beoordeling 
 
9.0
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Heb alleen nog een v8 modem dus geen meer tv wel jammer.

Bekijk alle bezoekers-beoordelingen
Powered by JReviews