KPN Ervaringen 3-in-1 pakket Opmerkelijk

 
6.7 (171)
Schrijf een beoordeling

Vertel ons hoe het 3-in-1 pakket van KPN u bevalt. U kunt hier uw eigen review schrijven over de producten en diensten van KPN. Probeer dit zo uitgebreid mogelijk te doen. Vertel over je ervaringen met internet, televisie en telefonie. We zijn ook geintresseerd in hoe het overstap proces is verlopen. Was het makkelijk aan te sluiten? Reviews worden binnen 5 werkdagen geplaatst na controle door één van onze moderators.

Bezoekers-beoordelingen

171 reviews

 
(36)
 
(52)
 
(38)
 
(35)
 
(10)
Gemiddelde beoordeling 
 
6.7
 
7.4  (171)
 
7.1  (171)
 
6.6  (171)
 
6.7  (171)
 
5.6  (171)
View all reviews
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
Gemiddelde beoordeling 
 
3.8
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Adsl Verbinding En mijn aansluiting is 100 meter van een centrale kast van kpn.Er is al jaren niet de kwaliteit internet geleverd waar wel voor betaald wordt. Van alles beloofd en niet na gekomen. Mail en post thuis gehad met toezegging van verbeteren netwerk En leveren van nieuwe router ? klopt van geen kant .En elke keer moet klant contact zoeken,het is volgens mij de beste manier om je klanten weg te jagen. Wees correct en zeg dat netwerk niet goed is en investeert in huisaansluitingen marijke dat doet KPN niet wegens de kosten Maar rekent wel bij de klant af.Gewoon slecht ?

Gemiddelde beoordeling 
 
7.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
7.0

Prima en snel geregeld. Internet is veel minder snel dan vorige provider Ziggo, maar is wel veel stabieler. Eindelijk geen structurele storingen meer.

Gemiddelde beoordeling 
 
7.6
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Wij hebben echt al heel lang glasvezel van KPN en we zijn heel tevreden. Ja er zijn wel eens wat problemen geweest, maar als je met ze belt krijg je direct iemand aan de lijn, die et ook echt verstand van heeft!!
We hebben wel een 5 ghz versterker aangeschaft vanwege de wifi dichtheid in Amsterdam.
Ja het is wat duurder dan de rest maar ik vind het dat meer dan waard.

Gemiddelde beoordeling 
 
4.8
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Het was zo mooi bij KPN, hoe langer je bij KPN bent hoe meer je genaaid word. abo alles in 1 met glasvezel.
In de proefperiode kon ik als probeersel tot 100 mb snelheid wat het ook deed, na een half jaar proef periode voorbij en toen begon het gekloot. Draadlooze verbinden werden slechter, moest opeens bekabeld worden, meldingen dat ik geen all in one heb en ook alles afgesloten van alle extra`s. paar dagen later had ik opeens alles weer, niet even sorry er is iets fout gegaan, nee standaard regel een computer storing als smoes. nu nog steeds glasvezel maar als ik hogere snelheid wil kan dat niet omdat er in mijn gebied geen glasvezel gemeld staat, heb het al bijna een jaar maar ik sta dus als ADSL met max 24 MB terwijl ik in de proef periode 100 mb had. maar ik betaal voor 60 mb. heb het gemeld en in AUG 2016 zou het opgelost zijn. Geloof er geen moer van. ben benieuwd vooral naar de compisatie

Gemiddelde beoordeling 
 
10.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

We hebben glasvezel via KPN,
Als ik de problemen zie van anderen bij andere aanbieders ben ik zeer blij met KPN:
Ik heb 4 tv's draadloos aangesloten met super beeldkwaliteit, opnemen pakket werkt geweldig.
Telefoon werkt probleemloos (bijna vanzelf sprekend).
En ook internet via Wifi en buiten dmv KPN Wifi versterker werkt als een droom.
Kosten zouden wat lager mogen zijn (maar denk dat dat in lijn ligt met vergelijkbare andere kwalitatieve aanbieders)
Maar vooral de service bij KPN vind ik heel goed, Gekwalificeerde medewerkers die je problemen (desnoods via remote besturing van je computer) voor je oplossen.

Gemiddelde beoordeling 
 
8.2
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
6.0

Bij installatie alleen probleem dat de glasvezel aansluiting niet werkte, daar moest Reggefiber aan te pas komen: was in de voorbereiding aansluiting niet gemaakt.
De monteur is dan ook vertrokken zonder dat er iets werkte. Maar toen de glasvezel het deed had ik de hele zaak binnen de kortste keren aan de praat: zeer gebruiksvriendelijk systeem.
Mijn eerste indruk was dat het HDMI beeld iets minder was dan van bij Ziggo waar ik van overgestapt ben.
Ik kwam er bij toeval achter dat er in de menu lijst zenders waren aangeduid met "glas".
En kijk: die leverden wel de verwachte kwaliteit, het rare is dat daar in de documentatie nergens over wordt gerept. Ze stonden ook niet in de bijgeleverde zender lijst, die overigens sowieso behoorlijk achterhaald was.
Kon er later op Inet wel info over vinden: inderdaad verhoogde bitsnelheid, dus kwaliteit.
Maar nu ben ik zeer tevreden over de TV functionaliteit met de fraaie opneem optie "in de cloud".
Ook Internet werkt goed en snel.
Wat tenslotte mijn algemene tevredenheid tempert is de complete chaos in de communicatie over mijn abonnement en aansluiting. Het voert te ver hier in details te treden...

Gemiddelde beoordeling 
 
5.6
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
5.0

Ik ben per 11 mei 2016 overgestapt van Ziggo naar KPN 3-in-1. Ik kreeg eerst alleen bevestiging van KPN, dat ik met de vaste telefoon was overstapt en na een paar keer zelf navragen, kreeg ik pas bevestiging, dat ik ook met internet en TV overgestapt was. Daarna kreeg ik zonder vooraankondiging de modem, etc. thuis gestuurd. Dat pakje was toen bij de buren afgegeven, want wij waren niet thuis, omdat wij niet wisten, dat er iets opgestuurd zou worden. De vaste telefoon is prima, internet is over het algemeen ook goed, soms een beetje traag. Alleen TV-beeld en geluid blijven soms hangen. Met kabel of draadloos, dat maakt niet zoveel uit. Hierover heb ik een klacht ingediend en mijn man heeft een paar keer gebeld, omdat volgens hem het signaal niet sterk genoeg is. Maar volgens KPN ligt het daar niet aan, 1 van de 2 kastjes is toen vervangen, maar dat gaf geen verbetering. Na een paar keer chatten konden we een installatiemonteur krijgen. Daarvan hadden we nog geen gebruik gemaakt. Die monteur wilden ze in eerste instantie niet gratis laten komen, want dat zou alleen binnen 2 weken na de aansluitdatum kunnen volgens "Marleen" met wie ik gechat heb op 4 augustus 2016. Ze kon niet aangeven waar dit stond vermeld, omdat dat ook nergens staat vermeld.... Verder zouden wij volgens "Marleen" een WIFI-extender hebben, die niet geschikt is voor TV (TP-Link). Maar die is wel degelijk geschikt, voor Smart TV's om precies te zijn. Dus haar informatie was niet correct. Nog een keer gechat met "Kevin" op 4 augustus en "Linda" op 5 augustus. Er zou een gratis installatiemonteur komen. Gisteren, 11 augustus 2016, zou hij tussen 15:00 en 17:00 komen. Niemand gezien, niets gehoord. Vandaag, 12 augustus, weer gechat, nu met "Nynke". Stond er helemaal geen monteur ingepland en ze konden dat ook niet meer toevoegen omdat de "order gereed was". Die order is mijns inziens helemaal niet gereed. Ik moest een nieuwe afspraak maken, zelf bellen of gebeld worden. Nu hoeft het al niet meer. Ik heb weer een klacht ingediend en doorgegeven, dat ik per april volgend jaar opzeg. De informatievoorziening is soms niet goed of totaal incorrect, je klacht wordt kennelijk niet zo serieus genomen, de service is slecht, een excuus kan er nauwelijks van af en aan compensatie doen ze al helemaal niet.
Zorg dat je medewerkers voldoende kennis van zaken hebben, dat ze altijd bij klachten eerst excuses aanbieden, dat je ervoor zorgt, dat klanten niet zelf overal steeds achteraan moeten bellen of emailen en dat je voor compensatie zorgt.

Gemiddelde beoordeling 
 
7.8
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

best wel jammer, ben overgestapt van Ziggo naar KPN het was direct hommeles want volgens de overstap service weigerde Ziggo mij als klant op te geven omdat ik in de schuldhulp verlening zou zitten awel na een paar maand dubbel te hebben betaald was dat opgelost. na een tijdje heb ik KPN gebeld toen was de actie verlopen en ging ik zoals ik wist meer betalen niks mis mee, maar toen ik de klantenservice belde met de vraag hoe ik goedkoper kon ging het mis. er werd mij verteld dat ik KPN compleet moest nemen en dan zou ik in het premium pakket alle hd zenders gratis krijgen en zo zouden de kosten naar beneden gaan. fout dus ik ging juist meer betalen omdat ik nog een mobiel abonnement nodig had om KPN compleet te krijgen. maar daar kwam ik pas achter toen ik de rekening van 64 euro nog wat kreeg en de hd zenders waren niet gratis. weer KPN klantenservice gebeld en er was toen een eerlijke medewerker die tegen mij zei dat is niet oke. dus ik kreeg de aansluitingskosten terug van 30 euro van het mobiel abonnement wel moest ik toen omdat ik graag nog steeds goedkoper wilde mijn internet snelheid verminderen niet meer onbeperkt kunnen bellen en geen premium pakket meer van tv en zo kwam ik dan weer op mijn oude kosten uit. dus nog steeds niet goedkoper. de medewerker van KPN gaf toe dat er eigenlijk fraude was gepleegd door een andere medewerker die op provisie basis werkt of er in elk geval belang bij had niet eerlijk te zijn. dus zit nu 2 jaar vast aan dit hele gebeuren en kan niet wachten tot dat ik hier vanaf ben. klant worden bij KPN? prima maar kijk goed uit want voor je het weet wordt je opgelicht ik krijg die 30 euro wel terug maar weegt dit op tegen de kosten en het missen van bepaalde service nee vind ik niet, erg jammer van een miljoenen concern die zo met mensen omgaat.

Gemiddelde beoordeling 
 
8.0
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
8.0

Ik heb nu alles van KPN en drie GSM's van het gezin. Super goedkoop en altijd heel bereidwillig geholpen. Alleen jammer dat Sport1 niet gewoon gratis is, want F1 liefhebber. Ziggo klanten dus wel.

Gemiddelde beoordeling 
 
7.4
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
7.0

Overgestapt naar KPN Compleet met als grootste voordeel de data verdubbelaar voor mobiele telefonie en het gratis zenderpakket naar keuze (HBO in mijn geval).

De internetsnelheid/stabiliteit is top! Nog geen enkele problemen gehad. Dit geld ook voor Mobiele Dataverkeer.

Het grote probleem van KPN is dat de beeldkwaliteit vna TV echt behoorlijk slecht is. Dit mag niet de naam HD dragen. Ik snap dat het technisch gezien HD resolutie is en je het dus zo mag noemen. Maar de beelcompressie en de uiteindelijke bitrate (kwaliteit) is echt ontzettend slecht. Ik zou me genaaid voelen wanneer ik zou moeten betalen voor een HBO pakket van deze kwaliteit. Geld overigens ook voor reguliere tv zenders via KPN. Ik raad dan ook iedereen in mijn omgeving af om over te gaan op glasvezel van KPN wanneer ze beeldkwaliteit belangrijk vinden.

Gemiddelde beoordeling 
 
9.2
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Ik ben overgestapt naar KPN compleet.
De leverdatum was snel bekend, spullen werden keurig van tevoren geleverd met handleidingen etc.
Tijd zat om in te lezen, voor te bereiden.
Nou, een kind kan de was doen, installeren zeer gemakkelijk en alles werkte snel en goed!!
Het beeld van tv was goed maar helemaal prima na de instellingen veranderd te hebben van de tv ontvanger.
Die geeft de mogelijkheid om het aantal pixels drastisch te verhogen, helemaal Top!!
Hoop dat dit alles zo blijft functioneren dan blijf ik klant!!!

Gemiddelde beoordeling 
 
6.0
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Helaas was ik overgestapt van Ziggo naar KPN... Verschrikkelijk, ik heb nu spijt van. Ik moet dagelijks de modem restarten anders werkt mijn wifi niet / heel slecht. Ping naar google.nl is 200ms en naar een datacenter server 30 ms (normaal gesproken - 2 ms). Ongelofelijk langzaam, valt steeds uit. Hun klantenservice kan helemaal niks aan doen: "uw internet werkt goed, meneer". Grappig, want hier werkt dit voor geen meter.

Bovendien vindt hun sales afdeling het normaal om tegen potentiële klanten te liegen. Er was beloofd dat ik in oktober 2015 glasvezel zou krijgen. Wij zijn inmiddels een half jaar verder, geen glasvezel en ze geven aan dat het binnenkort niet zou komen.

Hotspot via mijn iPhone 4G t-mobile werkt vele malen sneller dan KPN thuis wifi.

Gemiddelde beoordeling 
 
6.2
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

wat een prutsers, door het overgaan op glasvezel heeft KPN in al zijn wijsheid besloten "oude email "adressen te verwijderen bij mensen die zijn overgegaan. Nu zijn wij al 10 dagen bezig om dit te laten herstellen. enige reactie van KPN: we zijn er mee bezig en er zijn nog 9000 mensen met het zelfde probleem. chapeau KPN . ik weet het zeker. ik ga weg. ze doen dingen zonder na te denken over de gevolgen (geen email meer). en kunnen het niet binnen een redelijke termijn oplossen.

Gemiddelde beoordeling 
 
4.2
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
5.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Helaas ben ik van Ziggo naar KPN overgestapt.
De reden daarvoor was dat het maandelijks goedkoper was. Ik heb mezelf een goede trap onder mijn kont moeten geven voordat ik daadwerkelijk actie ondernam....meestal is mijn mening; 'dat gedoe is mij het geld niet waard'. Had ik daar maar naar geluisterd....De maandelijkse kosten van 35€ per maand heb nooit betaald; het was altijd meer. Na enkele maanden heb ik de rekening eens goed bekeken (mijn fout) en wat bleek nu; ik had een HBO pakket af laten sluiten. Dit was gratis hadden 'ze' mij verteld. Dat gratis bleek 10€ per maand. Toen ik daarover belde hebben ze beloofd dit per direct stop te zetten en mij 15€ over te maken op de volgende factuur.
Het pakket is echter niet stop gezet en ook de 15€ waren niet verrekend. Toen ik weer belde gaf de medewerker aan dat hier geen aantekening van gemaakt was en ik dus niet het geld terug zou krijgen.

Mensen; blijf waar je bent. Zelf ben ik zeer ontevreden over KPN

Gemiddelde beoordeling 
 
3.2
Levertijd 
 
2.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
4.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
3.0

Ik denk dat ik met mijn alles in 1 pakket nu de honderdste storing heb. alles weer resetten alles weer opnieuw opstarten en ga zo maar door. Ik wordt helemaal moe van de vele contacten met KPN via de telefoon, bezoek monteur etc. Wat is een alternatief voor deze club die drukker is met de bonussen van de directie dan de kwaliteit en tevredenheid van de klant.

Bekijk alle bezoekers-beoordelingen
Powered by JReviews