T-Mobile Ervaringen 3-in-1 pakket

Opmerkelijk
 
6.4 (24)
Schrijf een beoordeling
Vertel ons hoe het 3-in-1 pakket van T-Mobile bevalt. U kunt hier uw eigen review schrijven over de producten en diensten van Vodafone. Probeer dit zo uitgebreid mogelijk te doen. Vertel over je ervaringen met internet, televisie en telefonie. We zijn ook geïnteresseerd in hoe het overstap proces is verlopen. Was het makkelijk aan te sluiten? Reviews worden binnen 5 werkdagen geplaatst na controle door één van onze moderators.

Bezoekers-beoordelingen

24 beoordelingen

 
(6)
 
(3)
 
(7)
 
(8)
1-3 sterren
 
(0)
Algemene beoordeling 
 
6.4
 
6.8  (24)
 
6.8  (24)
 
7.1  (24)
 
4.3  (24)
Bekijk alle beoordelingen
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
Algemene beoordeling 
 
4.2
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
4.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

wat een irritatie, hoe vaak per dag de verbinding van internet en de tv wegvallen. had beter bij ziggo kunnen blijven, was overgegaan op vodafone, is nu overgenomen door t-mobile. maar de verbindingen zijn verschrikkelijk nu. zou graag weten hoe dit komt, en wat jullie er aan gaan doen,

Algemene beoordeling 
 
6.0
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Internet is goed. Televisie biedt allerlei onaangename verrassingen. De capaciteit voor het opnemen van programma's is beperkt tot slechts 10 uur!!! Dit is voordat wij een abonnement namen nergens aan gegeven. Het instructieboekje geeft onjuiste informatie. Onze analoge televisie boven kan niet meer gebruikt worden: dit is vooraf niet gemeld. Nu moet er nog een kastje bijgehuurd worden voor de tv boven. Afspelen van opgenomen programma's lukt vaak niet. Geplande opnames verwijderen om nieuwe te kunnen opnemen lukt niet.
KORTOM: WIJ ZIJN NIET GELUKKIG MET T-MOBILE THUIS!

Algemene beoordeling 
 
5.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
2.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Internet is prima. Televisie van Vodafone Thuis, inmiddels T Mobile Thuis, is echt waardeloos. Het kastje reageert nauwelijks op de afstandbediening, de gids klopt niet, zo nu en dan blokkerig beeld waardoor je niet fatsoenlijk tv kunt kijken. Helaas zit ik er nog even aan vast, zodra het kan, ben ik weg en kom nooit meer terug!

Algemene beoordeling 
 
9.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Ik ben sinds gister aangesloten op Vodafone thuis en ik ben ZEER tevreden.
Als je op internet de recensies soms leest dan slaat de schrik je om het hart.

Bij Vodafone is dit niet het geval. Van begin tot eind correct, alle stappen helder en duidelijk uitgelegd.
Installatie makkelijk, kortom Dik in orde!!

HULDE aan Vodafone (mag ook wel eens gezegd worden)

Algemene beoordeling 
 
9.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Na alle negatieve woorden wil ik toch een keer een positief bericht plaatsen. Vodafone Thuis is een geweldige dienst. Wij hebben nu twee maanden internet, tv en bellen over glasvezel van Vodafone. Het is een redelijk betaalbaar abonnement met vele extra's. Zo hebben we gratis een 2e settopbox, TV-Anywhere door heel Nederland, zo veel regionale zenders dat bijna elke gemeentelijke tv-zender wel vertegenwoordigd is in het zenderpakket, enz.

De WiFi service is niet helemaal wat ik had gedacht, zo wordt er alleen op de eerste etage gescand, als je op zolder geen bereik hebt is dat een probleem voor de klant. Was jammer, maar met een beetje kennis van netwerken is het simpel om ervoor te zorgen dat je boven een bekabelde access point hebt liggen.

De snelheid van het internet is fenomenaal, en dat alleen al op een abonnement van 50Mbit/s. Wij krijgen de volledige snelheid binnen. Er is tot nu nog geen storing geweest, niet bij internet en niet bij tv en bellen. De beeldkwaliteit van de televisie is beter dan dat ik ooit eerder ergens anders heb gezien.

De montage van de apparatuur ging super snel en werd gedaan door een erg vriendelijke en professioneel installateur.

Al met al een prima dienst en tot nu nog niks te klagen gehad. Het is misschien wel handig te vermelden dat dit is geinstaleed in een nieuwbouwwoning en dat ik zelf redelijk kennis heb van netwerken. Zo had ik zelf alle voorbereidingen al gedaan in de woning, zoals kabels getrokken naar moeilijk bereikbare ruimtes(met Wifi signaal) enz.

Algemene beoordeling 
 
7.2
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
5.0

Sinds drie weken bij Vodafone. Over het algemeen wel tevreden. Wel jammer dat je maar twee programma's tegelijk kan opnemen, bij telfort was dat zes! Dus dat is wel.irritant. internet doet het goed.

Maar na dit jaar stap ik wel weer over

Algemene beoordeling 
 
6.6
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
3.0

echt niet tevreden. wat hebben het afgesloten. dag na de instalie konden we er niet vanaf.

volgende punten staan ons erg tegen
behandeling klantenservice
geen live tv op de pc
geen npo 24 nieuws
geen uitzending gemist voor de rtl zenders.

zodra ik van ze af kan ben ik weg en blijf ik weg

Algemene beoordeling 
 
9.4
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Als het eenmaal werkt is dit een prima pakket. Zeker als je alles in 1 hebt met mobiel erbij.
Werkt goed, goede prijs, nooit uitval.

Algemene beoordeling 
 
3.0
Levertijd 
 
4.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
4.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Sinds paar maanden Vodafone thuis.....heb er nu al spijt van. Mooie verhalen waar niks van klopt...steeds problemen met de tv en telefoon...zodra ik de kans krijg ben ik weer weg bij Vodafone.

Algemene beoordeling 
 
4.2
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
5.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0





Glasvezel installatie wordt zeer slecht uitgevoerd.
Voor een glasvezelaansluiting stelt Vodafone een monteur verplicht, kost 37,50€.
Monteur komt eerst niet op afgesproken tijd opdagen.
In tweede instantie levert hij broddelwerk. Een verzegeld modem, eigendom van netwerkbeheerder, wordt half verwijderd en open achtergelaten met loshangende kwetsbare glasvezel draden.
Beklag bij Vodafone wordt afgewimpeld. Na enig aandringen gaat men over tot, bluffen, afpoeieren en intimidern.

Algemene beoordeling 
 
3.6
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Wij zijn sinds 15 Juni klant bij Vodafone thuis. We kregen een aanbod om over te stappen voor een alles in 1 pakket omdat wij ook mobiel hebben bij Vodafone kregen we dus ook mooi voordeel erbij. Nou geweldige deal zou je denken, maar niks is minder waar.

Om te beginnen wil ik er eerst even bij vermelden dat wij 4 jaar lang klant bij KPN zijn geweest met dezelfde apparatuur en kabels die wij nu gebruiken ( veel is er ook op advies van Vodafone al vervangen ) en nooit maar dan ook nooit zonder iets hebben gezeten. Alles heeft altijd perfect gefunctioneerd.


Het begon al de 2e dag van onze aansluiting. Wifi viel continu weg. Televisie gaf telkens foutmeldingen en freeze beeld. Haperen bij omschakelen van zenders, de ene zender nog half door het beeld zien hangen als je al op de andere zender zit en noem maar op. Het eerste contact met Vodafone ( voor de aansluiting ) verliep altijd soepel, ontzettend aardig en vlug. Maar dat is natuurlijk voordat je klant bent. Toen we voor de 1e keer contact opnamen omdat we deze problemen ervaarde kregen wij een hele andere kant van Vodafone te zien.

We staan elke keer meer dan 20 minuten in de wacht voor we eindelijk geholpen worden om vervolgens een broekie aan de telefoon te krijgen die geen idee heeft waar die over spreekt. Wij hebben in de afgelopen maand dat wij klant zijn bij Vodafone minimaal 2 keer per week met de problemen hotline aan de telefoon gezeten. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en het ligt ALTIJD aan onze aansluiting. Internet dat wegvalt ( zowel wifi als bekabeld ) TV storingen. En dan ligt het aan onze kabels en aan onze televisies en aan onze telefoons en aan onze laptops want ja het is natuurlijk niet logisch om ervan uit te gaan dat het aan de bron zelf kan liggen! Wij hebben in de tussentijd 3 nieuwe tv's gekocht. ( ja dat lees je goed 3 NIEUWE TV'S ) een nieuwe utp kabel en we hebben al 4 verschillende hdmi kabels geprobeerd omdat Vodafone ons bleef vertellen dat het aan de TV zelf lag en niet aan hun! De problemen zijn er nog steeds!

Uiteindelijk is er een monteur hier geweest die de hele zaak heeft opgemeten en kon geen enkel probleem vinden. Dus uit "service" werd ons modem vervangen en daarmee moest het dan goed zijn. Niets is minder waar, de problemen werden alleen maar erger.

Inmiddels hebben we helemaal geen TV signaal meer. Internet valt nog steeds uit. Zowel bekabeld als via de wifi. En Vodafone zegt nog steeds dat het niet aan hun ligt. Nu zijn we voor de 2e keer doorgestuurd naar hun wonderbaarlijke achterliggende diensten. De zogenoemde "Back office" en we moeten afwachten tot zij met een oplossing komen. Dus ik zeg vriendelijk tegen deze meneer aan de klantenservice: " De vorige keer kregen wij na 3 dagen een mailtje met daarin de notificatie dat alles was opgelost, maar dat was helemaal niet zo. Dus nu moeten we weer 3 dagen wachten en hebben we helemaal geen signaal meer? Maar wel voor betalen zeker? Dit kan zo toch niet?" Toen kreeg ik een antwoord waar ik werkelijk van achterover viel: " Nou mevrouw, er zijn wel meer mensen die helemaal niks hebben en die moeten ook wachten. Het kan tot 5 werkdagen duren. Kan er niks beters van maken". Alsjeblieft en bedankt. Daar ben je dan mooi klaar mee......

Mijn man heeft zojuist naar Vodafone gebeld en geëist dat zij het abonnement kosteloos opzeggen want wij willen onder geen enkele omstandigheden nog bij Vodafone klant blijven. Toen kregen wij als antwoord dat dat niet mogelijk was want er stond nog een ticket open naar de backoffice en die moesten ze eerst afwachten.......

Wij zijn werkelijk over de rooie. Hoe er met klanten wordt omgegaan is te belachelijk voor woorden. Wij zitten nu 1 jaar vast aan diensten die het NIET DOEN. Dit gaan wij hier niet bij laten zitten.

Mijn advies aan iedereen denk heel goed na voor je op dit geweldige aanbod ingaat want je wordt genaaid waar je bij staat!!

Algemene beoordeling 
 
3.0
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
4.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Verkoper van Vodafone heeft veel beloofd. Bewust navraag gedaan of de gloednieuwe HD recorder zou blijven functioneren, of de radio zou blijven functioneren, of we internet op de 2e verdieping (mijn kantoor) via WIFI zouden hebben. Allemaal "geen enkel probleem".
Toen kwam de werkelijkheid:
- De HD recorder kunnen we weggooien;
- Om radio te behouden hebben we een dure box moeten aanschaffen;
- Internet op de 2e verdieping is er niet, kost nog eens 100 euro plus om draden te trekken;
- Tot overmaat van ramp stopt het beeld van de televisie dagelijks of wordt roze zonder geluid, elke avond is het daarom stekkers uit modem en apparaat trekken, 10 seconden wachten en alles weer terug doen. Gelukje dat we weinig tv kijken.

Een dikke min voor Vodafone wat ons betreft, zowel voor de liegende verkoper als voor de geleverde kwaliteit.

Algemene beoordeling 
 
9.0
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Recent overgestapt naar Vodafone Thuis. Een verademing!
Installatie wordt gedaan, kun je ook prima zelf. Installatie is onderdeel van het pakket en wordt uitgevoerd door een ervare monteur.
Alles keurig aangesloten en het werkt goed. Internet is stabiel en snel, televisie haarscherp en de standaard tv-ontvangers werken snel.

Kortom wij zijn zeer tevreden, terwijl ik op voorhand erg sceptisch was.

Aanrader!

Algemene beoordeling 
 
8.2
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
7.0


Vanwege slechte service bij Ziggo overgestapt naar Vodafone,

Ben zeer onder indruk van service maar ook kwaliteit en materiaal die Vodafone levert.

Enige minpuntje is dat TV kasje aangesloten moet worden op specifieke port van de router niet willekeurig op een netwerk kan aansluiting, gelukkig hebben ze een lange netwerk kabel bijgeleverd om dit op te lossen.
TV kasje van Vodafone is ook 100x sneller dan die van Ziggo.

Internet is zelfs boven verwachting met een upload van 26 Mbps in plaats van 4Mbps.

Gelukkig zit ik dicht bij Telefoon centrale waardoor ze alles zonder problemen kunnen levert, dit zal niet voor iedereen gelden jammer genoeg.

Algemene beoordeling 
 
5.8
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
3.0

Na installatie door de monteur hebben wij 3 dagen zonder internet en tv gezeten. De mensen van de "klantenservice" konden/mogen niets doen dan ons alleen te vertellen om braaf te wachten. Na heel veel bellen met Vodafone werd een externe partij ingeschakeld om naar de glasvezel kabel te komen kijken. Naar mijn mening lag daar het probleem niet omdat wij al 2 jaar van een andere maatschappij tv en internet via glasvezel kregen aangeboden. Voordat de monteur was geweest deed plots internet het weer en na een paar maal resetten ook de tv. Ik heb het vermoeden dat dit probleem ontstaan is door een administratieve fout van Vodafone en ze de verkeerde datum hebben doorgegeven.

Interactief???
Volgens de handleiding is het mogelijk om bij sommige programma's terug naar het begin te gaan door op de blauwe knop te drukken van de afstandbediening. Helaas is deze functie uit de software gehaald en is de handleiding niet aangepast.
Zou je bijvoorbeeld even willen terug spoelen om bv die ene goal nog een keer te zien? Dan had je wel van te voren op de opneem knop moeten drukken anders kan je niet meer terug spoelen. Heel vreemd omdat je op de TV Anywhere app wel ten alle tijden 30 min kan terugspoelen (zelfs als je de app net opstart).

Radio en TV
Er zit geen knop op de afstandbediening om van TV naar Radio over te gaan. Ook kan je niet het nr van de radio zender in toetsen om dan bij de radiozenders te komen. Dit gaat alleen via een onhandige manier in het menu.

Deze dingen staan nergens vermeld en hadden mijn keuze voor Vodafone Thuis zeker beïnvloed. Nu maar een jaartje wachten en weer overstappen.

Verder wel erg tevreden over het WIFI signaal en de Vodafone Thuis App.

Bekijk alle bezoekers-beoordelingen
Powered by JReviews