Tele2 Ervaringen 3-in-1 pakket

Opmerkelijk
 
6.0 (26)
Schrijf een beoordeling
Vertel ons hoe het 3-in-1 pakket van Tele2 u bevalt. U kunt hier uw eigen review schrijven over de producten en diensten van Tele2. Probeer dit zo uitgebreid mogelijk te doen. Vertel over je ervaringen met internet, televisie en telefonie. We zijn ook geïnteresseerd in hoe het overstap proces is verlopen. Was het makkelijk aan te sluiten? Reviews worden binnen 5 werkdagen geplaatst na controle door één van onze moderators.

Bezoekers-beoordelingen

26 beoordelingen

 
(4)
 
(8)
 
(5)
 
(6)
 
(3)
Algemene beoordeling 
 
6.0
 
6.4  (26)
 
6.9  (26)
 
5.7  (26)
 
5.0  (26)
Bekijk alle beoordelingen
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
Algemene beoordeling 
 
9.2
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Ik vind tele2 de beste en goedkoopste en klantenservice prima. Ik heb internet via telefoonleiding .Wij gebruiken 2 laptops(spelletjes) interactieve tv en mobiel(spelletjes)gelijktijdig maar geen klachten over snelheid oid. Begrijp het ook niet ,dat mensen toch klachten hebben.

Algemene beoordeling 
 
8.4
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
8.0

Ben al 6 jaar klant bij tele2 en tot nu toe zeer tevreden..Heb wel eens af en toe een storing gehad maar altijd netjes en snel opgelost. Begrijp al die negatieve reacties ook niet zo goed hier eerlijk gezegd. Klantenservice top en super vriendelijk. Ga zo door tele2 dan blijf ik zeker klant bij jullie!

Algemene beoordeling 
 
3.4
Levertijd 
 
3.0
Eenvoud installatie 
 
4.0
Snelheid internet 
 
3.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Ik raad het af om bij Tele2 je abonnement aan te sluiten.
Hoewel ik een groot deel van de tijd internetverbinding heb gehad, valt de internetverbinding altijd weg wanneer er iemand interactieve TV kijkt. Dit is echt heel onhandig en slecht. Ik kan nooit internetten en tv kijken tegelijk. Sowieso is de internetverbinding meer dan de helft lager dan dat je beloofd wordt.

Daarnaast is het zo dat als er een storing is de klantenservice echt afgrijselijk is. Ze schuiven de schuld steeds af op iets anders. Ze zijn daarin ook niet vriendelijk wanneer je ze aanspreekt op hun verantwoordelijkheid.

Ik ga nu overstappen naar een andere provider, dat het wat meer kost interesseert me niks meer want dit gezeik levert me inmiddels veel stress en frustratie op.

Algemene beoordeling 
 
1.0
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Rotbedrijf. Mijn vader stapte over van een andere internet-provider naar Tele2. Afgesproken monteur kwam niet. Geen vertraging van opzegging aangevraagd bij vorige provider. Ook niet na aandringen. Momenteel zonder internet, telefoon en televisie. Ze bijten vast in eigen regeltjes. Terwijl klantrelatie totaal verziekt is, door een reeks van fouten en loze beloftes willen ze het contract niet ontbinden. Mijn vader wil absoluut niets meer met het bedrijf te maken hebben, maar Tele2 zegt dat mijn vader getekend heeft voor de Algemene Voorwaarden van Tele2 die hen een maand de tijd geven om problemen op te lossen. Gezien ondeskundige en onprofessionele houding van klantenservice duurt deze situatie al dagen, zonder enig excuus. Ondertussen is mijn vader verstoken van internet en telefoon en televisie, terwijl hij slecht te been is. Dus werpen ze mijn vader tijdens de feestdagen in een sociaal isolement. Tele2 wil het contract niet ontbinden, zodat mijn vader niet terug kan naar de oude provider. Klachten kunnen alleen ingediend worden via klachtenformulier op de website van Tele2. Dit klachtenformulier werkt ook niet. Wat werkt er wel bij Tele2? Klantenservice zegt dat klachten alleen via dat formulier kunnen. Inmiddels ben ik mij met deze kwestie gaan bemoeien, omdat mijn vader er moedeloos van wordt. Hiermee is het laatste woord nog niet gezegd. In ieder geval zeggen we het abonnement op zodra het ontbonden kan worden. Het had Tele2 gesierd als zij niet aan regeltjes hadden vastgehouden en contract hadden ontbonden. Ze zijn immers afspraken niet nagekomen en de fouten en loze beloftes stapelen nog steeds op. We zijn razend. Tele2 gijzelt haar klanten in contracten en martelt ze met een slopende service. De kwaliteit van Tele2 is ongeevenaard slecht. Ik heb een dergelijke situatie nog nooit eerder meegemaakt.

Algemene beoordeling 
 
2.0
Levertijd 
 
4.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

S'nachts geen internet. Wifi network valt weg.
Meerdere keren gebeld naar klantenservice.
Meerdere opties uitgeprobeerd die Tele2 als advies gaf zoals: Andere wifi kanaal proberen of alles resetten enz.
Helaas werkte dit allemaal niet
Uiteindelijk konden ze ons niet verder helpen en dat we het er maar mee moesten doen. Dus we betalen wel voor internet s'nachts maar we hebben het niet en ze kunnen ons niet verder helpen....?

Mensen nooit aansluiten bij Tele2 internet. Je zult er een jaar lang spijt van krijgen.

Algemene beoordeling 
 
2.6
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
5.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Ik schrijf niet zo snel een review om te klagen aangezien ik het na problemen er altijd wel uitkom met bedrijven. Foutjes zijn menselijk. Maar Tele2 heeft echt mijn kookpunt bereikt.

We hebben meer dan een maand zonder televisie gezeten.. Maand vol geduld. Nieuwe kabels.. Werkte niet... Continue klantenservice die we vertrouwde, maar eigenlijk er niets van begrepen waar ze mee bezig waren. Weer kabeltje zou opgestuurd worden. Week wachten, vergeten. Toen ineens weer een nieuwe tv-kastje. Adapter die we erbij kregen was defect, want dat merk hoort er niet bij ofzoiets. Waarom stuurt een bedrijf ingodnaams niet wekende adapters? Zou weer een nieuwe sturen maar het bedrijf kan niet beloven dat die wel werkt.

Als je klacht hebt of vergoeding verwacht aangezien dit opzich best slecht is na een maand zonder tv (en ook paar keer zonder internet) te zitten, wil je gewoon niet voor betalen. Wil geen gierige Hollander zijn, maar ik wil er zelf ook niet om vragen omdat het logisch is. Klantenservice kan dat niet aanbieden die verwijzen je naar hun online klachtenformulier waar je je beklag in maximaal 300 tekens moet uitleggen en dan 15 werkdagen of meer op antwoord moet wachten.

Hoe hoog laat je de frustratie oplopen bij je klanten als niemand je ter woord kan staan die met passende oplossingen kan komen voor problemen?

Nee Tele2 laat hun klanten schreeuwen tegen hun jonge onervaren 'Klantenservice' die geen kant op kunnen en laat staan beslissingen mogen maken.

Daardoor ga jij; Aankomende Tele2 klant die het overweegt aan deze ellende te beginnen: een volle maand wellicht langer voor een product betalen als het niet werkt. De Klantenservice gaat jou niet kunnen helpen, de opgestuurde troep gaat kapot zijn en bij klachten wordt je van je Tele2 kastje naar de muur gestuurd.

Succes alvast!

Algemene beoordeling 
 
5.2
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
3.0

Een duidelijk voorbeeld van goedkoop is duurkoop. Voortdurend problemen met televisie. Beeld hapert, geluid valt weg, beeld blijft stilstaan, afstandsbediening van het modem werkt niet goed, etc. Kortom na einde contractsperiode snel weer naar een andere aanbieder.

Algemene beoordeling 
 
8.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
8.0

Eigenlijk de nr. 1 wat beter prijs/ kwaliteit verhouding
Niet top, niet slecht gewoon bang for the buck.
Beste beslissing het tv gebeuren bij KPN af te nemen.
Telefoon is gewoon voice over ip.
Internet vind ik zozo, gaat wel, gelukkig tegenwoordig vrijwel geen storing meer. Dat was vroeger wel anders.
Kortom geen acces4all maar wel ok.

Algemene beoordeling 
 
3.4
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
3.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Na 2 jaar problemen met het slechte tv beeld,(op 2 verschillende adressen) eindelijk kunnen opzeggen.
Ik heb zeer veel geduld gehad met Tele2 de afgelopen 2 jaar, monteur, nieuwe modem, het maandelijks resetten, nieuwe kabels.
Ondanks dit alles zeeer slechte tv kwaliteit happeren stilstaand beeld enz.
Nu bij kpn en nog helemaal geen problemen gehad. Zo heb ik maar weer geleerd goedkoop is echt duurkoop.

Algemene beoordeling 
 
4.4
Levertijd 
 
2.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Interactieve tv en uitzending gemist stelt niks voor. Ik mocht het product opzeggen wanneer ik wou maar er werd niet gezegd binnen 14 dagen. Ik kan het afkopen voor 135 euro! Het kost 6 euro per maand. Nu begrijp ik waarom ze goedkoper zijn. Je kan alleen journaals en wat andere dagelijkse programma's terugzien die toch al steeds herhaald worden, Een film of serie terugkijken is er niet bij.

Algemene beoordeling 
 
3.4
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Na jarenlang een light internet bundel gehad te hebben, heb ik besloten om over te gaan naar de 50mb internet.
Volgens tele 2 was dit allemaal mogelijk op mijn adres, dus heb ik het abonnement afgesloten op 19-04-2016 en alles zou 10-5-2016 werkend zijn.
De modem zou 5 werkdagen voor 10-05-16 geleverd worden.
Echter 9-05-16 had ik geen modem in huis dus besloot ik de klantenservice te bellen, deze wisten mij te vertellen dat tele 2 zelf de bestelling had geannuleerd zonder mij daarover in te lichten.
Uiteindelijk kreeg ik alles opgestuurd op 12-5-2016 en werd mij toegezegd dat alles spoedig zou werken en dat er intern iets fout gegaan is, wat er fout gegaan is kon men mij niet vertellen.
Na aantal dagen nog geen signaal, dus ik maar weer bellen voor de 3e keer en het verhaal weer uit moeten leggen aan de medewerker.
De medewerker vertelde mij dat er een technisch probleem was en dat ik binnen 2 dagen terug gebeld zou worden.
U raadt het al, het belletje is nooit gekomen dus heb maar weer gebeld.
Na alles weer herhaald te moeten hebben kwam men met het antwoord dat de 50mb op mijn adres niet leverbaar is.
Bij tele 2 belooft men mij iets te kunnen leveren wat ze niet kunnen en communicatie naar mij hierover is om te huilen.
Ik heb besloten mijn abbonement op te zeggen en naar een andere provider te gaan die wel kunnen leveren wat ze zeggen.

Algemene beoordeling 
 
3.6
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
4.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Veel uitval van beeld bij glasvezelaansluiting van Tele 2. Klantenservice slecht bereikbaar en na eindelijk contact is het antwoord bel over een uur nog maar eens terug. Mail naar klantenservice wordt niet beantwoord. Na mijn contractperide stap ik zeker over naar een andere aanbieder.

Algemene beoordeling 
 
9.0
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Ik ben overgestapt, aangezien het abonnement voordeliger was. Ik had wat aarzeling, aangezien er een aantal slechte recensies waren. Alles verliep echter prima. De levertijd was correct. De levering was ook prima. De installatie ging erg eenvoudig. Internetsnelheid is erg goed.
Over de klantenservice ben ik ergt tevreden. Tijdens de installatie heb ik een aantal keer telefonisch contact gehad. De medewekers waren erg vriendelijk en deskundig en er werd adequaat gereageerd.
Kortom: prima.

Algemene beoordeling 
 
5.0
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
5.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

diensten prima forum en klantenservice zwaar benden pijl

alleen met deze laatse rede gaan wij overstappen na 3 jaar klant geweest te zijn bij tele2

Algemene beoordeling 
 
7.0
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
7.0

Op aanraden van mijn buurman ook Tele2 3in1 pakket genomen.
Het werkt allemaal uitstekend. Mooi televisie beeld en internet zonder haperingen of andere problemen.
Top dus!

Bekijk alle bezoekers-beoordelingen
Powered by JReviews