Telfort Ervaringen 3-in-1 pakket

Opmerkelijk
 
7.4 (52)
Schrijf een beoordeling
Vertel ons hoe het 3-in-1 pakket van Telfort u bevalt. U kunt hier uw eigen review schrijven over de producten en diensten van Telfort. Probeer dit zo uitgebreid mogelijk te doen. Vertel over je ervaringen met internet, televisie en telefonie. We zijn ook geïnteresseerd in hoe het overstap proces is verlopen. Was het makkelijk aan te sluiten? Reviews worden binnen 5 werkdagen geplaatst na controle door één van onze moderators.

Bezoekers-beoordelingen

52 beoordelingen

 
(16)
 
(19)
 
(6)
 
(8)
 
(3)
Algemene beoordeling 
 
7.4
 
7.8  (52)
 
7.6  (52)
 
7.0  (52)
 
6.6  (52)
Bekijk alle beoordelingen
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
Algemene beoordeling 
 
2.8
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Aan de hand van hun aanbieding, was het te proberen om een alles in 1 pakket te nemen, Bestelling gedaan, eerst via mail, maar dat lukte niet. Toen maar via telefoon. Dat lukt nog wel. Pakket kwam binnen een paar dagen. Er zit een 14 dagen bedenktijd op als het is aangesloten. Alles geïnstalleerd, was niet moeilijk dacht ik, maar er moet wel een signaal geleverd worden. Bleek geen signaal geleverd worden in de aansluiting in de Meterkast. Daarover gebeld en doorgegeven. Er wordt een monteur gestuurd van Guidion. Ging wel 4 dagen overheen. Monteur geweest, ook meten, inderdaad geen signaal, had ik ook al gezegd, maar de monteur mocht het kastje voor de aansluiting van KPN niet openen. Daar moest weer een andere monteur voor komen, maar dat zou 1.5 week duren. Dan was mijn 14 dagen termijn ook voorbij., om alles te annuleren. Van ellende alles weer teruggestuurd en alles opgezegd, zowel telefonisch als per mail. De 1e termijn was alwel afgeschreven, maar heb ik ook weer terug ontvangen. Ze beloven van alles, maar het werkt niet. Toen maar van Ziggo de zaak besteld, aangesloten en het werkt. Helaas eerst nog wel TV storingen met strepen, wegvallen en blokkerig. Via Googelen erachter gekomen om er een sperfilter tussen de TV kabel en de ontvanger te plaatsen en alles werkt perfect, scherp beeld. Sperfilter is de HPF-85/SHS

Algemene beoordeling 
 
5.2
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Trap er in niet in! Alles in 1 pakket doehetzelf thuis opgestuurd gekregen. Was compleet! Echter voorzien van "oud" hergebruikt modem experiabox V8(geel van warmte en nicotine) tbv VDSL 100MB abonnement. Gelijk contact gehad met helpdesk dat ze een nieuwer type moeten opsturen bv. V10 met AC speed tbv WIFI. Na 3x bellen zou dit geregeld worden belofte dat ze de V10 gaan opsturen . week verder nog geen modem ontvangen. Weer 2x die 1e lijns helpddesk gebeld (niet skilled, slecht NL sprekend , en lang wachten) , geeft weer aan dat ik bij de 2e lijns moet zijn...enz enz. tot heden niets ontvangen. Ze houden je aan het lijntje!! Ze sturen nu weer een V8 op zodat ik evt. weer wifi heb...Waardeloos!!!!!! Dat deze provider zulk oud materiaal gebruikt en hun afspraken richting klanten niet nakomen langzaam WIFI heb ik niets aan met een compleet gezin. Ik heb gelijk de boel opgezegd vanwege de tarief verhoging TV pakket 1 juli 2017. Stap weer over op KPN waar je wel service en nieuw materiaal krijgt.

Algemene beoordeling 
 
3.4
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
4.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Ik maak al vele jaren met tevredenheid gebruik van internet/telefoon en televisie van Telfort.
Tot 13 dagen geleden.
Toen ging mijn modem stuk, en meteen werd er per post een Hub opgestuurd.
Daar kon ik niets mee, omdat het modem defect was en dus kwam er de volgende dag een monteur.
Die kon het niet oplossen omdat de leverancier van het modem failliet is.
Mooi verhaal natuurlijk, maar ik betaal mijn rekeningen aan Telfort en wil graag door hen geholpen worden.
Nu 13 dagen later en elke dag telefoontjes met Telfort weten ze nog steeds geen oplossing en lijkt het erop dat ik het maar zelf moet uitzoeken.
Morgen zit ik 14 dagen zonder televisie, internet en telefoon en inmiddels heb ik Tele2 benaderd die mij wel binnen enkele dagen van een nieuwe aansluiting kunnen voorzien.
Op een 2de adres heb ik ook alles in 1 van Telfort, maar ook hier stap ik snel over, want ik weet nu dat als er iets mis gaat Telfort niet thuis geeft.
Ik zou echt iedereen afraden om aan een Telfort abonnement te beginnen.

Algemene beoordeling 
 
6.2
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Hele slechte of soms zelfs geen WIFI ontvangst, internet (bekabeld) valt regelmatig uit. Smart TV werkt vaak niet omdat het internetsignaal wegvalt of niet sterkgenoeg is.
Nu is mijn glasvezel modem stuk gegaan op donderdagmiddag maar het lukt Telfort niet dezelfde dag een monteur te sturen. Ook de volgende dag niet! En in het weekend? Nee meneer dan werken de monteurs niet!!!.
Advies: zoek ff verder maar neem geen Telfort!!!

Algemene beoordeling 
 
9.2
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Gewoon superbeeld en super service! Voor mij de beste...

Algemene beoordeling 
 
8.8
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Zes dagen na dat ik telefonisch contact heb gehad met Telfort kon de monteur bij mij terecht. De telefoniste en de monteur waren vriendelijk en behulpzaam. Binnen een half uur was het pakket geïnstalleerd en kreeg ik uitleg over de mogelijkheden. Internet snelheid is prima net als de kwaliteit van het beeld. Tot nu toe ben ik zeer tevreden!

Algemene beoordeling 
 
9.4
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Na een aantal jaren bij online.nl gezeten te hebben is Telfort een echte verademing.
Overstap snel en eenvoudig geregeld, en de internetsnelheid die ik nu haal was volgens online.nl niet eens mogelijk vanwege oude internetkabels. Mooie kwaliteit digitale tv en een goed bereikbare en behulpzame helpdesk.

Algemene beoordeling 
 
8.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
8.0

Installatie een eitje!
Alles werkt perfect en
Alles in 1 keer goed
Een verademing na jaren problemen vanaf het allereerste begin bij UPC en daarna ZIGGO.

Algemene beoordeling 
 
9.8
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Sinds 3 weken overgestapt. Zat bij Ziggo. Alles is probleemloos verlopen en de kwaliteit is goed. Heb nu meer voor minder geld. Internet is dan wel langzamer, maar wel stabiel.

Algemene beoordeling 
 
8.4
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Na 10 jaar bij Ziggo, de overstap gewaagd. Buurman had ook alles-in-1 van Telfort en geen klachten, dus vooruit maar. Kreeg een prachtig pakket met het nieuwste modem en uitstekende TV ontvangers. Vanaf dag 1 is alles perfect en het TV signaal is nog scherper en mooier dan ik al had van Ziggo. Zo mooi, dat ik mijn 8 jaar oude plasma heb vervangen door een nieuw OLED scherm! Internet en telefonie werkt ook uitstekend en probleemloos. Alles werkt stabiel. Zeer goed!

Algemene beoordeling 
 
7.8
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Gewoon goed. Nooit problemen en kundige helpdesk.
Hopelijk blijft het zo dan houden jullie mij als klant.

Algemene beoordeling 
 
9.0
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Na verhuizing probleem met Internet. Telfort stuurde specialist van Guidion. Uitstekend en snel geholpen. Specialist zorgde ook voor de tv installatie. Echt prima, groot compliment voor de prima service!

Algemene beoordeling 
 
10.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Heb alles in 1 van Telfort, gisteren 15-12-2016 had ik geen WIFI meer, gelijk de Servicelijn gebeld zij hadden het probleem gelijk door de ontvanger was kapot de volgende dag 16-12-2016 had ik de nieuwe ontvanger al in huis. Heel hartelijk dank voor de snelle service van Telfort, klasse.


Met vriendelijke groet,

Evert van de Pol
Wageningen

Algemene beoordeling 
 
9.2
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Sinds 2 weken Telfort, overstap verliep prima, alles was vrij eenvoudig te installeren, 1 probleempje met 2e tv, na belletje was het zo verholpen. Tot nu toe heel tevrezen.

Algemene beoordeling 
 
8.0
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
3.0

Alles in eenpakket van Telfort. Televisie en internet probleemloos echter telefoon een drama. Wat nog veel dramatischer is dat " de klantenservice" na een half uur getelefoneerd te hebben ( met bij herhaling ondertussen die irritante muziekjes) het probleem niet weet op te lossen. De(overigens vriendelijke dame, die bij herhaling dezelfde vragen stelt) komt tot de conclusie: " het ligt aan uw telefoon!!!
M.a.w. : als het om service gaat kun je beter een andere provider zoeken.

Bekijk alle bezoekers-beoordelingen
Powered by JReviews