UPC Ervaringen 3-in-1 pakketOpmerkelijk

 
6.5 (93)
Schrijf een beoordeling

Vertel ons hoe het 3-in-1 pakket van UPC u bevalt. U kunt hier uw eigen review schrijven over de producten en diensten van UPC. Probeer dit zo uitgebreid mogelijk te doen. Vertel over je ervaringen met internet, televisie en telefonie. We zijn ook geintresseerd in hoe het overstap proces is verlopen. Was het makkelijk aan te sluiten? Reviews worden binnen 5 werkdagen geplaatst na controle door één van onze moderators.

Bezoekers-beoordelingenBekijk alle bezoekers-beoordelingen

Gemiddelde bezoekers-beoordeling van: 93 bezoeker(s)

Gemiddelde beoordeling 
 
6.5
Levertijd 
 
7.4  (93)
Eenvoud installatie 
 
6.7  (93)
Snelheid internet 
 
6.3  (93)
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.1  (93)
Algemene Tevredenheid 
 
5.3  (93)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
  • Levertijd
    Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
  • Eenvoud installatie
    Hoe verliep de installatie?
  • Snelheid internet
    Hoe bevalt de snelheid van internet?
  • Beeldkwaliteit televisie
    Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
  • Algemene Tevredenheid
    Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
Vul aub de beveiligingscode in.
Sinds 28-12-2014 overgestapt van KPN naar UPC. Op 30 december heeft een monteur alles aangesloten met nieuwe kabels. Binnen een week vliegt het hele internet eruit. Geen telefoon, geen tv en geen internet. Klantenservice gebeld en die zei dat het aan de bekabeling ligt. Een groot raadsel voor mij, want alles is nieuw. Hij maakt een afspraak met een monteur en die komt pas op 12 januari. Dat is een hele week geen internet, maar wel betalen. Ik vind dit onacceptabel en heb al direct spijt dat ik ben overgestapt. Wat een slechte service. Helaas zit je er een jaar aan vast, maar wanneer mogelijk zeg ik direct op. Één grote teleurstelling!
Gemiddelde beoordeling 
 
5.4
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
4.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0
Beoordeeld door H. van Brenk Januari 07, 2015

Sinds 28-12-2014 overgestapt van KPN naar UPC. Op 30 december heeft een monteur alles aangesloten met nieuwe kabels. Binnen een week vliegt het hele internet eruit. Geen telefoon, geen tv en geen internet. Klantenservice gebeld en die zei dat het aan de bekabeling ligt. Een groot raadsel voor mij, want alles is nieuw. Hij maakt een afspraak met een monteur en die komt pas op 12 januari. Dat is een hele week geen internet, maar wel betalen. Ik vind dit onacceptabel en heb al direct spijt dat ik ben overgestapt. Wat een slechte service. Helaas zit je er een jaar aan vast, maar wanneer mogelijk zeg ik direct op. Één grote teleurstelling!

heb HD tv met een ci plus module.
tv is ci+ gecertificeerd maar werkt alles behalve goed.
moet vaak de stekker tv er uit en in om het te laten werken, ook de tv gids werkt maar de helft van de tijd.
tv is dus een groot drama.

heb internet 120mb internet maar is vaak traag.

ben op zoek naar een betere provider.


Gemiddelde beoordeling 
 
4.2
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
3.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0
Beoordeeld door leon December 30, 2014

heb HD tv met een ci plus module.
tv is ci+ gecertificeerd maar werkt alles behalve goed.
moet vaak de stekker tv er uit en in om het te laten werken, ook de tv gids werkt maar de helft van de tijd.
tv is dus een groot drama.

heb internet 120mb internet maar is vaak traag.

ben op zoek naar een betere provider.


Wat een drama!
We wilden overstappen van KPN naar UPC.
de horizon box en een extra media box ontvangen voor tv op de slaapkamer.
blijkt dat bij beiden coax kabel nodig is die in de woonkamer in de wandcontactdoos gaat.
Zit erbij geleverd lengte 1.5 meter oftewel nieuwe coax kabels kopen want met 1.5 meter kom je niet ver.
gaten boren door muren na de slaapkamer en kabel leggen.
alles aangesloten stop de horizon box op 50% r scanning en restart dan telkens.
Gebeld met de klantenservice probleem duidelijk uitgelegd en werd door de man begrepen.
het probleem lag als goed is in de wandcontactdoos waar de coax ingaat.
afspraak gemaakt voor een monteur aantal dagen wachten komt er een monteur voor binnen die de boel aansluit etc.
zegt die vrij snel er is iets fout gegaan want de buiten monteur moest langskomen hij kon niet veel voor ons betekenen.
gelijk afspraak gemaakt met de juiste monteur en weer 5 dagen wachten.
de beste man zou tussen 12:00 en 18:00 komen ik gebeld om half 5 hoelaat we de monteur konden verwachten zegt die mevrouw ik zie dat om 13:00 de afspraak is geannuleerd.
Oftewel nog steeds geen tv en internet en weer 5 dagen langer wachten voor een afspraak met een nieuwe monteur.

Al vrij lang geen tv en geen internet vergissingen en fouten.

Gemiddelde beoordeling 
 
4.4
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
5.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0
Beoordeeld door Apeldoorn Oktober 24, 2014

Wat een drama!
We wilden overstappen van KPN naar UPC.
de horizon box en een extra media box ontvangen voor tv op de slaapkamer.
blijkt dat bij beiden coax kabel nodig is die in de woonkamer in de wandcontactdoos gaat.
Zit erbij geleverd lengte 1.5 meter oftewel nieuwe coax kabels kopen want met 1.5 meter kom je niet ver.
gaten boren door muren na de slaapkamer en kabel leggen.
alles aangesloten stop de horizon box op 50% r scanning en restart dan telkens.
Gebeld met de klantenservice probleem duidelijk uitgelegd en werd door de man begrepen.
het probleem lag als goed is in de wandcontactdoos waar de coax ingaat.
afspraak gemaakt voor een monteur aantal dagen wachten komt er een monteur voor binnen die de boel aansluit etc.
zegt die vrij snel er is iets fout gegaan want de buiten monteur moest langskomen hij kon niet veel voor ons betekenen.
gelijk afspraak gemaakt met de juiste monteur en weer 5 dagen wachten.
de beste man zou tussen 12:00 en 18:00 komen ik gebeld om half 5 hoelaat we de monteur konden verwachten zegt die mevrouw ik zie dat om 13:00 de afspraak is geannuleerd.
Oftewel nog steeds geen tv en internet en weer 5 dagen langer wachten voor een afspraak met een nieuwe monteur.

Al vrij lang geen tv en geen internet vergissingen en fouten.

tv en telefonie prima, alleen het internet is helemaal bagger! 3 van 4 keer geen verbinding met wifi. Kabel werkt wel. Maar aan de wifi hebben we helemaal niks.
Gemiddelde beoordeling 
 
5.6
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0
Beoordeeld door anne de lelie Oktober 02, 2014

tv en telefonie prima, alleen het internet is helemaal bagger! 3 van 4 keer geen verbinding met wifi. Kabel werkt wel. Maar aan de wifi hebben we helemaal niks.

de helft van de zenders doen het gewoon niet, waaronder rtl 3, een belangrijke zender voor de kids. Wij betalen hier wel voor!
Ook internet ligt er vaak uit, storing of slechte verbinding!

Slechte service ook aan de tel. ze zeggen gewoon: dan ga je toch weg. nou dat gaan wij ook doen!
Gemiddelde beoordeling 
 
2.6
Levertijd 
 
5.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0
Beoordeeld door RUESINK September 19, 2014

de helft van de zenders doen het gewoon niet, waaronder rtl 3, een belangrijke zender voor de kids. Wij betalen hier wel voor!
Ook internet ligt er vaak uit, storing of slechte verbinding!

Slechte service ook aan de tel. ze zeggen gewoon: dan ga je toch weg. nou dat gaan wij ook doen!

de tv kapt er steeds mee en het internet is belachelijk traag
Gemiddelde beoordeling 
 
2.0
Levertijd 
 
3.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
1.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0
Beoordeeld door mark September 16, 2014

de tv kapt er steeds mee en het internet is belachelijk traag

Allenmaal leuk en aardig dat UPC maar vergis je niet!!!
- Vaak werkt het internet op halve snelheid als waarvoor je betaalt
- Films kopen? kost geld en dan kan je hem niet eens afkijken
Gemiddelde beoordeling 
 
6.6
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
4.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
3.0
Beoordeeld door Patrick Kanters Juli 21, 2014

Allenmaal leuk en aardig dat UPC maar vergis je niet!!!
- Vaak werkt het internet op halve snelheid als waarvoor je betaalt
- Films kopen? kost geld en dan kan je hem niet eens afkijken

1 groot drama met internet. Verbinding valt om de haverklap weg. Al 4x gebeldmet UPC. Antwoord: waarschijnlijk is er een hennepplantage in de buurt, u moet er mee leren leven!
Gemiddelde beoordeling 
 
4.6
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
5.0
Algemene Tevredenheid 
 
3.0
Beoordeeld door Martin Nieuwland Mei 13, 2014

1 groot drama met internet. Verbinding valt om de haverklap weg. Al 4x gebeldmet UPC. Antwoord: waarschijnlijk is er een hennepplantage in de buurt, u moet er mee leren leven!

Na in 2006 door slechte service en communicatie opgestapt te zijn opnieuw een abbo afgesloten.....
Tot dusver gaat het super.
- Telefoon Nummer portrettering binnen een week rond (was al goedgekeurd tijdens de telefonische aanmelding
- Modem binnen 3 dagen binnen en aansluiting werkt goed en op beloofde snelheid.

Ik kan niet anders zeggen dat men bij UPC nu de systemen goed werkend heeft.

Alles heeft veel te maken met duidelijke doorgifte van gegevens tot op de komma nauwkeurig anders zal een overstap snel mislukken als daar op word gewezen door callcenter moet het goed gaan.
Gemiddelde beoordeling 
 
9.2
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0
Beoordeeld door LJ Mei 10, 2014

Na in 2006 door slechte service en communicatie opgestapt te zijn opnieuw een abbo afgesloten.....
Tot dusver gaat het super.
- Telefoon Nummer portrettering binnen een week rond (was al goedgekeurd tijdens de telefonische aanmelding
- Modem binnen 3 dagen binnen en aansluiting werkt goed en op beloofde snelheid.

Ik kan niet anders zeggen dat men bij UPC nu de systemen goed werkend heeft.

Alles heeft veel te maken met duidelijke doorgifte van gegevens tot op de komma nauwkeurig anders zal een overstap snel mislukken als daar op word gewezen door callcenter moet het goed gaan.

prima begleiding alles perfect verlopen. totaal geen klachten.
Gemiddelde beoordeling 
 
10.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0
Beoordeeld door jan Mei 04, 2014

prima begleiding alles perfect verlopen. totaal geen klachten.

On demand deed het niet en dat bleek aan de mediabox te liggen en die is geheel kosteloos vervangen. Ik kan geld terug krijgen voor de dagen dat on demand het niet deed want daar betaal je toch voor.
Al met al erg tevreden over de prestaties verder.
Gemiddelde beoordeling 
 
7.8
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
9.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
8.0
Beoordeeld door J. van Kleven Mei 01, 2014

On demand deed het niet en dat bleek aan de mediabox te liggen en die is geheel kosteloos vervangen. Ik kan geld terug krijgen voor de dagen dat on demand het niet deed want daar betaal je toch voor.
Al met al erg tevreden over de prestaties verder.

heb een 120 MB internet pakket, doe een speedtest, op z'n hoogst 7 MB.
Upload was 6 MB. heb ik weinig aan als ik niks kan downloaden.
(dit is wel horizon, dus dat is waarschijnlijk de rede waarom niks het goed doet.)
Gemiddelde beoordeling 
 
2.4
Levertijd 
 
3.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0
Beoordeeld door Henk April 27, 2014

heb een 120 MB internet pakket, doe een speedtest, op z'n hoogst 7 MB.
Upload was 6 MB. heb ik weinig aan als ik niks kan downloaden.
(dit is wel horizon, dus dat is waarschijnlijk de rede waarom niks het goed doet.)

er gaat ongelooflijk veel mis
Gemiddelde beoordeling 
 
6.2
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0
Beoordeeld door r.visser April 16, 2014

er gaat ongelooflijk veel mis

Ik ben nu al 2maanden aan het bellen met UPC om mijn verbinding weer actieve te krijgen maar elke keer wordt mij beloofd dat het geregeld zou worden maar zonder succes. Ik heb vandaag met mijn advocaat gebeld om een rechtzaak van te maken.
Gemiddelde beoordeling 
 
2.4
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
2.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0
Beoordeeld door toufik Maart 10, 2014

Ik ben nu al 2maanden aan het bellen met UPC om mijn verbinding weer actieve te krijgen maar elke keer wordt mij beloofd dat het geregeld zou worden maar zonder succes. Ik heb vandaag met mijn advocaat gebeld om een rechtzaak van te maken.

schandalig dat je maar een telefoon abonnement hebt van onbeperkt en geen alternatief die goedkoper is en nog veel storing met teletekst en zender zoeken
Gemiddelde beoordeling 
 
4.0
Levertijd 
 
4.0
Eenvoud installatie 
 
4.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
5.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0
Beoordeeld door smits Februari 26, 2014

schandalig dat je maar een telefoon abonnement hebt van onbeperkt en geen alternatief die goedkoper is en nog veel storing met teletekst en zender zoeken

 
Bekijk alle bezoekers-beoordelingen
 
Powered by JReviews