Ziggo Ervaringen 3-in-1 pakket

Opmerkelijk
 
6.9 (203)
Schrijf een beoordeling
Vertel ons hoe het 3-in-1 pakket van Ziggo u bevalt. U kunt hier uw eigen review schrijven over de producten en diensten van Ziggo. Probeer dit zo uitgebreid mogelijk te doen. Vertel over je ervaringen met internet, televisie en telefonie. We zijn ook geïnteresseerd in hoe het overstap proces is verlopen. Was het makkelijk aan te sluiten? Reviews worden binnen 5 werkdagen geplaatst na controle door één van onze moderators.

Bezoekers-beoordelingen

203 beoordelingen

 
(46)
 
(59)
 
(50)
 
(39)
 
(9)
Algemene beoordeling 
 
6.9
 
7.4  (203)
 
7.1  (203)
 
6.6  (203)
 
7.5  (203)
 
5.7  (203)
Bekijk alle beoordelingen
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
Algemene beoordeling 
 
3.4
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
3.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Compleet waardeloos. Storing op storing. Slecht functionerende, trage en niet intuitieve mediabox. Klantservice kan niks en doet niks. Wanneer Ziggo zelf een fout maakt, kunnen ze het niet voor je oplossen. Helpdesk verschuilt zich achter "het systeem is ermee bezig' of 'het ligt in India'. Niet intrappen en een andere provider nemen. Kan nooit slechter zijn dan Ziggo. Voor mij in ieder geval nooit meer...

Algemene beoordeling 
 
8.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
5.0

Eerst erg tevreden over Ziggo. Totdat we met de horizon kast gingen werken. Wat een onhandig traag menu. Kast gaat vaak updaten als je hem de volgende dag aanzet en vervolgens ben je een kwartier verder. Stomme kast doet ook niet wat ie moet doen. Spijt van Ziggo alleen vanwege de horizon kast

Algemene beoordeling 
 
7.0
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
3.0

Sinds vrijdagavond 22.00 uur ligt internet en bellen eruit.
Alle foefjes om het weet werkend te krijgen geprobeerd. Niks werkt.
Zaterdagochtend maar gebeld met Ziggo.
Zij komden mij ook niet verder helpen, behalve een monteur te sturen.
Deze komt echter pas vrijdagmiddag!!!
Heb internet en bellen nodig voor het werk en de kinderen voor school/studie. Dit ook aangegeven, maar dat helpt niks. Gewoon een week zonder internet en bellen, terwijl werk en school wel gewoon doorgaan.
Echt kloten geregeld daar bij Ziggo.

Algemene beoordeling 
 
4.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

2 maanden storing op storing. Extra modem naast horizon box ..geen effect.

Zo slecht is het nog nooit geweest. Opzeggen.

Algemene beoordeling 
 
8.6
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Prima service en persoonlijke aandacht. Goede nazorg. Wel duurder maar service is dat zeker waard.

Algemene beoordeling 
 
10.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Maandagavond contact gehad met Ziggo. Ik ben zo ontzettend goed en vriendelijk geholpen door Michelle S. man dat dit een dikke pluim verdient

Algemene beoordeling 
 
6.8
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
6.0

Doordeweeks nergens last van maar in het weekend altijd zeer langzaam internet. Ik heb een 25mbit abonnement.
Doordeweeks krijg ik 100% snelheid: 25mbit/s + max 20ms latency (/ ping).
In het weekend: ergens tussen de 2 en 10mbit/s + latency van >500ms (/ping).

De klantenservice van Ziggo komt met allerlei onzin aanzetten zoals een zwak signaal door een splitter en wifi channels en weet ik het allemaal terwijl ik had gezegd dat ik het ook met een kabel had gemeten. Ook hier krijg je de standaard provider reactie, wat neerkomt op "we kunnen het zo niet vaststellen maar het ligt niet aan ons". Beetje toevallig alleen dat het alleen in het weekend is.

Als je het mij vraagt heeft Ziggo te weinig capaciteit in mijn wijk om altijd aan de gemaakte afspraken te voldoen en daar irriteer ik me aan. Maar doordeweeks werkt internet gewoon prima.

Tijdens primetime (tussen 20:00 en 23:00 uur) schokt tv af en toe, anders nooit.
Telefoon werkt altijd prima.

Ziggo mag de backbone dus weleens van een upgrade voorzien.

Algemene beoordeling 
 
7.0
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
6.0

Doordeweeks nergens last van maar in het weekend altijd zeer langzaam internet. Ik heb een 25mbit abonnement.
Doordeweeks krijg ik 100% snelheid: 25mbit/s + max 20ms latency (/ ping).
In het weekend: ergens tussen de 2 en 10mbit/s + latency van >500ms (/ping).

De klantenservice van Ziggo komt met allerlei onzin aanzetten zoals een zwak signaal door een splitter en wifi channels en weet ik het allemaal terwijl ik had gezegd dat ik het ook met een kabel had gemeten. Ook hier krijg je de standaard provider reactie, wat neerkomt op "we kunnen het zo niet vaststellen maar het ligt niet aan ons". Beetje toevallig alleen dat het alleen in het weekend is.

Als je het mij vraagt heeft Ziggo te weinig capaciteit in mijn wijk om altijd aan de gemaakte afspraken te voldoen en daar irriteer ik me aan. Maar doordeweeks werkt internet gewoon prima.

Tijdens primetime (tussen 20:00 en 23:00 uur) schokt tv af en toe, anders nooit.
Telefoon werkt altijd prima.

Ziggo mag de backbone dus weleens van een upgrade voorzien.

Algemene beoordeling 
 
9.6
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Al jaren abonnee bij Ziggo. Vorige week zondag nieuw abonnement afgesloten.Dinsdag dus na 3 dagen mediabox XL in huis.Installatie echt een fluitje van een cent, binnen een kwartier klaar.
Alles werkt prima mooi beeld , prima stabiel internet,
Ben erg tevreden, begrijp echt niets van al die negatieve reaxties. Ook de helpdesk krijgt. Bij mij een 10
Het enige waar ik spijt van heb, is dat ik het niet eerder heb gedaan.

Algemene beoordeling 
 
5.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
4.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

1 GROTE DRAMA !!! 21 maart opgezegd en tot eind mei bleef ik facturen ontvangen. Heb 8 dozen ontvangen om de spullen retour te sturen en nu beweren ze dat mediabox en wroter niet is ontvangen, of ik die ook wil betalen. Iedereen die ik aan de lijn krijg vindt het heel erg jammer, maar ze kunnen niks oplossen. Er is ook totaal geen moeite gedaan om mij als klant te behouden. NOOIT MEER Ziggo !!!

Algemene beoordeling 
 
6.2
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
4.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Slechte verbinding van mijn tv.Pc en kastje staat boven.zou graag een versterker willen hebben voor beneden voor optimale ontvangst.kan nu geen progammas terug kijken.kunt u mij helpen situatie is niet optimaal. gr benjamin

Algemene beoordeling 
 
9.4
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Ik was van plan over te stappen wegens de kosten. Na de overstap een medewerker gesproken en dat was een zeer vlotte en sociale man. De situatie besproken en een mooi aanbod ontvangen. Ook gaf ik aan dat ik wat problemen heb met het internet boven en of een versterker of extra kastje echt goed zou werken. Dit zou inderdaad werken en omdat ik blijf kreeg ik die er nog gratis bij ook :-)
Ik heb eigenlijk altijd goed internet en televisie en nooit klachten, maar ik ben wel heel blij dat ze een klantenservice hebben. De stunt bedrijven die een lagere prijs hebben hebben geen klantenservice en zou je klachten hebben vind ik dat nogal een vervelend idee dat je niet direct iemand kan spreken.

Algemene beoordeling 
 
5.6
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Onlangs in verband met een verhuizing tijdig het contract opgezegd bij Ziggo. Na de beëindigingsdatum werd weer geïncasseerd. Medewerker van Ziggo zei dat ik kon storneren. Vervolgens krijg ik een mail met een andere beëindigingsdatum en deze wordt gevolgd door een brief (op het oude adres) waarin ik gesommeerd werd om alsnog het abonnement te betalen. Weer contact met Ziggo. De nota viel inderdaad buiten de abonnementsperiode, maar ik moest deze toch maar even betalen???? Ik kreeg ook nog geld terug van de laatste maand waarin het abonnement wel had gelopen.. Maar als ik nu niet eerst zou betalen kregen ze het niet verwerkt en dan werd alles aan een incassobureau overgedragen. Dit is toch de omgekeerde wereld lijkt mij.

Algemene beoordeling 
 
6.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

De ene foutmelding na de andere. Bellen met Ziggo, iedere keer een ander verhaal. Vele keren vanalles gereset of terug naar fabrieksinstellingen, maar nog steeds niet goed. Horizonbox en tweede horizonbox communiceren regelmatig niet met elkaar. Zit nu sinds een paar maanden bij Ziggo, maar heb er tot nu toe alleen nog geen plezier van gehad. SPIJT VAN !!!!!! Bij mijn moeder hetzelfde verhaal.

Algemene beoordeling 
 
5.6
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Heel vaak geen beeld, wel geluid. altijd problemen met telefoon, 1 week zonder telefoon gezeten, belt er iemand mij op , krijgt zij te horen, dit nummer is niet in gebruik. Bel ik iemand, krijg ik te horen, dit nummer is niet in gebruik.
Zo snel mogelijk hier weg

Bekijk alle bezoekers-beoordelingen
Powered by JReviews