Ziggo Ervaringen 3-in-1 pakket

Opmerkelijk
 
6.9 (195)
Schrijf een beoordeling
Vertel ons hoe het 3-in-1 pakket van Ziggo u bevalt. U kunt hier uw eigen review schrijven over de producten en diensten van Ziggo. Probeer dit zo uitgebreid mogelijk te doen. Vertel over je ervaringen met internet, televisie en telefonie. We zijn ook geïnteresseerd in hoe het overstap proces is verlopen. Was het makkelijk aan te sluiten? Reviews worden binnen 5 werkdagen geplaatst na controle door één van onze moderators.

Bezoekers-beoordelingen

195 beoordelingen

 
(45)
 
(55)
 
(49)
 
(37)
 
(9)
Algemene beoordeling 
 
6.9
 
7.3  (195)
 
7.0  (195)
 
6.7  (195)
 
7.6  (195)
 
5.7  (195)
Bekijk alle beoordelingen
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Levertijd
Wat vond u van de levertijd van de producten en/of diensten?
Eenvoud installatie
Hoe verliep de installatie?
Snelheid internet
Hoe bevalt de snelheid van internet?
Beeldkwaliteit televisie
Wat vindt u van de beeldkwaliteit van digitale televise?
Algemene Tevredenheid
Wat is uw algemene indruk van de geleverde producten en diensten?
Commentaar
Algemene beoordeling 
 
9.6
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Al jaren abonnee bij Ziggo. Vorige week zondag nieuw abonnement afgesloten.Dinsdag dus na 3 dagen mediabox XL in huis.Installatie echt een fluitje van een cent, binnen een kwartier klaar.
Alles werkt prima mooi beeld , prima stabiel internet,
Ben erg tevreden, begrijp echt niets van al die negatieve reaxties. Ook de helpdesk krijgt. Bij mij een 10
Het enige waar ik spijt van heb, is dat ik het niet eerder heb gedaan.

Algemene beoordeling 
 
5.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
4.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

1 GROTE DRAMA !!! 21 maart opgezegd en tot eind mei bleef ik facturen ontvangen. Heb 8 dozen ontvangen om de spullen retour te sturen en nu beweren ze dat mediabox en wroter niet is ontvangen, of ik die ook wil betalen. Iedereen die ik aan de lijn krijg vindt het heel erg jammer, maar ze kunnen niks oplossen. Er is ook totaal geen moeite gedaan om mij als klant te behouden. NOOIT MEER Ziggo !!!

Algemene beoordeling 
 
6.2
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
4.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
4.0

Slechte verbinding van mijn tv.Pc en kastje staat boven.zou graag een versterker willen hebben voor beneden voor optimale ontvangst.kan nu geen progammas terug kijken.kunt u mij helpen situatie is niet optimaal. gr benjamin

Algemene beoordeling 
 
9.4
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
8.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Ik was van plan over te stappen wegens de kosten. Na de overstap een medewerker gesproken en dat was een zeer vlotte en sociale man. De situatie besproken en een mooi aanbod ontvangen. Ook gaf ik aan dat ik wat problemen heb met het internet boven en of een versterker of extra kastje echt goed zou werken. Dit zou inderdaad werken en omdat ik blijf kreeg ik die er nog gratis bij ook :-)
Ik heb eigenlijk altijd goed internet en televisie en nooit klachten, maar ik ben wel heel blij dat ze een klantenservice hebben. De stunt bedrijven die een lagere prijs hebben hebben geen klantenservice en zou je klachten hebben vind ik dat nogal een vervelend idee dat je niet direct iemand kan spreken.

Algemene beoordeling 
 
5.6
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
7.0
Snelheid internet 
 
6.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
1.0

Onlangs in verband met een verhuizing tijdig het contract opgezegd bij Ziggo. Na de beëindigingsdatum werd weer geïncasseerd. Medewerker van Ziggo zei dat ik kon storneren. Vervolgens krijg ik een mail met een andere beëindigingsdatum en deze wordt gevolgd door een brief (op het oude adres) waarin ik gesommeerd werd om alsnog het abonnement te betalen. Weer contact met Ziggo. De nota viel inderdaad buiten de abonnementsperiode, maar ik moest deze toch maar even betalen???? Ik kreeg ook nog geld terug van de laatste maand waarin het abonnement wel had gelopen.. Maar als ik nu niet eerst zou betalen kregen ze het niet verwerkt en dan werd alles aan een incassobureau overgedragen. Dit is toch de omgekeerde wereld lijkt mij.

Algemene beoordeling 
 
6.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
7.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

De ene foutmelding na de andere. Bellen met Ziggo, iedere keer een ander verhaal. Vele keren vanalles gereset of terug naar fabrieksinstellingen, maar nog steeds niet goed. Horizonbox en tweede horizonbox communiceren regelmatig niet met elkaar. Zit nu sinds een paar maanden bij Ziggo, maar heb er tot nu toe alleen nog geen plezier van gehad. SPIJT VAN !!!!!! Bij mijn moeder hetzelfde verhaal.

Algemene beoordeling 
 
5.6
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
6.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
3.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Heel vaak geen beeld, wel geluid. altijd problemen met telefoon, 1 week zonder telefoon gezeten, belt er iemand mij op , krijgt zij te horen, dit nummer is niet in gebruik. Bel ik iemand, krijg ik te horen, dit nummer is niet in gebruik.
Zo snel mogelijk hier weg

Algemene beoordeling 
 
6.6
Levertijd 
 
7.0
Eenvoud installatie 
 
8.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
5.0

Ik ben vooral ontevreden over de gebruikte apparatuur.
De UBEE router/modem heeft een zeer zwakke Wifi. Je moet bijna naast het apparaat gaan zitten voor goede Wifi en voor de rest moet je WifI versterkers gebruiken in huis.
De (in mijn geval Humax) tv-ontvanger is tergend traag. Het duurt enorm lang voordat ie opgestart is en ook de bediening is traag en ouderwets. Ook ontbreekt een universele afstandsbediening waardoor je met aparte afstandsbedieningen werkt. Heel omslachtig en irritant. Beeldkwaliteit is echter wel goed.
Het internet zelf lijkt ook niet al te stabiel. Goede cijfertjes en goede speedtest maar het lijkt toch traag te werken, vooral door dat slechte wifi natuurlijk. Regelmatig moet ik mijn smartphone weer op 4G zetten omdat ie anders traag is. Dat slechte Wifi daar heb ik best aandacht aan besteed zoals veranderen van kanaal zodat het niet stoort met andere signalen, maar het maakt niet uit. Bij Ziggo hebben ze geen oplossing, ze weten zelf ook wel dat die apparatuur slecht is.

Paar keer klantenservice gebeld en dat was ook maar een matige ervaring.

Ben nu overgestapt naar XSL4all. Een wereld van verschil!
Veel betere router en Wifi! werkt veel sneller. De Wifi versterkers zijn hier overbodig eigenlijk.
Bij XS4all zit ook een veel fijnere tv ontvanger. Werkt razendsnel en de bediening met de universele afstandsbediening is heerlijk.
Ook was ik zeer te spreken over het contact met klantenservice en de monteur die mij me langs kwam. Intelligente en vakbekwame mensen. Bij Ziggo had je soms mensen die amper Nederlands spraken en helemaal geen kennis hadden.

Algemene beoordeling 
 
4.6
Levertijd 
 
6.0
Eenvoud installatie 
 
5.0
Snelheid internet 
 
1.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
9.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Tv en telefonie zijn prima. Leuk is het extra sportkanaal.

Helaas is de wifi een ander verhaal. Elke dag, de hele dag onderbrekingen op de tablets en telefoons.
Devolo wifi versterkers gekoch (ruim over 100 Euro). Helaas, wat slecht is wordt niet goed gemaakt.
Heel gezin gefrustreerd en aan Ziggo heb je verder nauwelijks Iets. Helpdesk loopt een script af, al proberen ze het maar er is niets wat dit goed maakt.
De Ziggo monteur aan huis kon verder ook niets. Wat een drama.

Algemene beoordeling 
 
9.6
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Al jaren internet van Ziggo en tv. 300 mb in mooi wit kastje en ben super tevreden klant.

Algemene beoordeling 
 
4.6
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
2.0
Snelheid internet 
 
2.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
6.0
Algemene Tevredenheid 
 
5.0

Zeer ouderwetse en trage interface op de Ziggo Horizon box. Kwaliteit van zowel internet als tv is erg wisselend. Klantenservice is behulpzaam en de levering was prima.

Algemene beoordeling 
 
4.0
Levertijd 
 
1.0
Eenvoud installatie 
 
1.0
Snelheid internet 
 
5.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
8.0
Algemene Tevredenheid 
 
5.0

Na afsluiten nieuw abonnement, 4 dagen geen tv o ontvangst. Uiteindelijk na 3 dagen uitvoerig telefonisch contact, klacht verholpen. Men heeft het oude abonnement afgesloten en verzuimd het nieuwe te activeren. In het verleden al vaker problemen gehad na een pakketwijziging. Als u een nieuw abonnement wilt of een pakketwijziging, verzint eer gij begint. Het loopt gegarandeerd fout.
Er wordt bij Ziggo totaal niet gecommuniceerd tussen de verschillende afdelingen. Dit laatste is mij door een medewerker bevestigd.

Algemene beoordeling 
 
4.4
Levertijd 
 
8.0
Eenvoud installatie 
 
4.0
Snelheid internet 
 
4.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
4.0
Algemene Tevredenheid 
 
2.0

Sinds ik in november klant ben, heb ik nog niet eenmaal een correcte factuur ontvangen
Dat is onvoorstelbaar

Algemene beoordeling 
 
8.8
Levertijd 
 
9.0
Eenvoud installatie 
 
9.0
Snelheid internet 
 
7.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
9.0

Velen hebben hier problemen met Ziggo. Ik kan me er eerlijk gezegd niet in vinden. Je moet uiteraard per persoon beoordelen wat je er van vind. Ik vind dat de Horizon-box bij mij prima werkt. In het begin een te dunne kabel, waardoor het beeld ging blokken. De monteur kwam langs en zette er een dikkere kabel op. Sindsdien geen problemen meer gehad. Wat ik fijn vind aan de box is dat je programma's terug kunt kijken als je wat later voor je tv gaat zitten. Werkt al anderhalf jaar perfect. Internet eigenlijk ook geen noemenswaardige problemen mee. Soms hapert internet wel eens een paar minuten later werkt het weer. De telefoon werkt ook goed. Hoop dat het zo blijft. Al met al zie ik geen reden Ziggo de grond in te trappen.

Algemene beoordeling 
 
10.0
Levertijd 
 
10.0
Eenvoud installatie 
 
10.0
Snelheid internet 
 
10.0
Beeldkwaliteit televisie 
 
10.0
Algemene Tevredenheid 
 
10.0

Al jaren super tevreden. Alles in 1 pakket via de Horizonbox. Het is 1 kastje waar je alles op aansluit: tv, internet en bellen. Werkt goed en makkelijk uitzendingen pauzeren en terugkijken wanneer je wilt. Zonder het zelf te moeten opnemen.

Bekijk alle bezoekers-beoordelingen
Powered by JReviews